فرکی: بازیکنان تیم‌ملی به مسائل حاشیه‌ای نپردازند

فرکی می‌گوید تنها امیدش به جام جهانی مربوط به خود بازیکنان است و آنها نباید به مسائل حاشیه‌ای بپردازند.

به گزارش مشرق، حسین فرکی مربی و کارشناس باتجربه فوتبال در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر حاضر شد و در مورد مسائل پیش آمده حول فدراسیون گفت: ما اگر بخواهیم راجع به فدراسیون فوتبال صحبت کنیم خیلی مسائل را می‌شود مطرح کرد. من خودم ضمن احترام به هر شخص حقیقی می‌گویم‌ که از ب بسم الله در فوتبال بوده‌ام و هنوز پایان نیافته و در این چهاردهه حضورم در فوتبال، هیچ زمان فدراسیون به این نابسامانی نبوده است. بحث شخص نیست بلکه بحث تشکیلات فدراسیون فوتبال است. الان فدراسیون هیچ اقتداری برای تصمیم‌گیری ندارد. مردم را نمی‌توانیم به بیراهه ببریم. فدراسیون هیچ امکانات و منبع مالی‌ای ندارد که بخواهد تیم ملی را حمایت کند.

او در مورد استوری‌های بازیکنان و چنددستگی پیش آمده گفت: بارها گفته‌ام تنها نقطه امیدم درجام جهانی برای خوشحال کردن مردم خود بازیکنان هستند. انتظار ندارم که بازیکنان در این شرایط به مسائل حاشیه‌ای بپردازند چون بیشترین آسیب را خودشان می‌بینند.

بیشتر بخوانید:

اختلافات در تیم ملی سوژه خبرنگار قطری شد

فرکی در مورد دخالت به مسائل فوتبال از خارج از فدراسیون ادامه داد: الان فوتبال ما در حال حاضر مثل نمایش تئاتری است که هرکس می‌خواهد نقشی را بازی کند. این نمایش در تئاتر پایان دارد ولی در فدراسیون افراد می‌خواهند نقشی بازی کنند ولی نقش اصلی برای خود فدراسیون است و هیچ دخالتی نباید در آن شود. من مطمئنم الان خارج از فدراسیون با آقای کی‌روش صحبت کرده‌اند.

او در مورد موضع فدراسیون که حمایت قاطع از اسکوچیچ بود بیان کرد: اگر این اتفاق افتاده باید مقداری به فدراسیون امیدوار باشیم چون فدراسیون باید دنبال کار سالم باشد.

فرکی در پایان گفت: اگر آقای دایی به صحنه بیاید افتخار می‌کنم و اگر آقای اسکوچیچ یا کی‌روش باشند آن چیزی که اهمیت دارد جایگاه سرمربی تیم ملی است. اگر بحث مربی خارجی است یک جنگ و دعوایی صورت گرفته که به نفع فوتبال نیست و اگر بحث مربی ایرانی است عیبی ندارد و آقای دایی را در این مدت باقی‌مانده بیاوریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس