قاسمپور: شاید مخالف اسکوچیچ باشم اما زمان را از دست دادیم/ کی روش فدراسیون را رعیت خود می دانست

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: شاید من مخالف دراگان اسکوچیچ باشم اما اکنون زمان را برای تغییر کادرفنی از دست داده‌ایم.

به گزارش مشرق، ابراهیم قاسمپور در مورد جدی شدن بحث برکناری دراگان اسکوچیچ و حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران اظهار داشت: من هم چنین خبرهایی دارم اما اصل مطلب این است که نباید انتظار داشته باشیم در شرایط بلبشوی فعلی شاهد خبرهای خوبی باشیم. باید از این مسائل و دو دستگی‌هایی که در رسانه ها و شبکه‌های مجازی عنوان می‌شود، جلوگیری شود زیرا به تیم ملی لطمه می‌زند.

وی افزود: وضعیت مشخص است. ماجدی قاطعانه گفته اسکوچیچ ماندنی است و روی نیمکت تیم ملی ما می‌نشیند. امیدوارم افراد دیگر از جای دیگر فشار نیاورند زیرا در گذشته به کرات اتفاقاتی افتاد و تصمیم گیرنده اول و آخر خود فدراسیون باشد.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال درمورد مطرح شدن نام کی‌روش، توضیح داد: قبل از انتخاب اسکوچیچ معتقد بودم او نمی‌تواند وزنه ای خوب و شخص مناسبی برای تیم ملی باشد. شاید الان هم مخالف بودنش باشم اما زمان را از دست داده‌ایم و شرایط به شکلی نیست که بخواهیم در کادرفنی تغییر و تحول بدهیم. هرچند همان زمانی که کی‌روش بود به دلایل مختلفی مخالفش بودم زیرا از بالا به همه چیز نگاه می‌کرد و رییس فدراسیون را رعیت خودش می‌دانست. نوع برخورد و ادبیاتی که استفاده می‌کرد شایسته یک مربی بزرگ نبود.

بیشتر بخوانید:

واکنش مربی سابق تیم‌ملی به دو دستگی در تیم اسکوچیچ

قاسمپور افزود: اکنون هم اگر او بیاید هرچند شناخت خوبی نسبت به تیم ما و فوتبال تیم‌های هم‌گروه ایران دارد اما همچنان این اخلاق را در دستور کار قرار می‌دهد و فکر نمی‌کنم اتفاق خوبی بیفتد. با این وضعیت اکنون زمان مناسبی برای تغییر و تحول نیست. هزینه کی روش هم از عهده فدراسیون فوتبال خارج است . صحبت از کمک دولت می‌شود اما این کمک باید زودتر انجام می‌شد.

وی درمورد بیانیه‌های متفاوت روز گذشته بازیکنان تیم ملی که نشان دهنده اوج اختلاف حتی بین بازیکنانی مثل سردار آزمون و مهدی طارمی است که پیش از این از ارتباط خوب شان صحبت می‌شد، عنوان کرد: کار خیلی سخت است اما اینکه بازیکنان بخواهند درمورد سرمربی اظهار نظر کرده و برای تیم ملی تصمیم بگیرند شکل خوبی ندارد و اصلا ارتباطی به آنها ندارد. باید ذی نفعان و مسئولان باید هرچه سریع‌تر  با بزرگان فوتبال و افرادی که می‌توانند از این مسئله جلوگیری کنند جلسه بگذارند.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با برنامه سلام صبح به خیر، ادامه داد: وقتی هرج و مرج ایجاد می‌شود، ثبات نیست یا مسئولان شرح وظایف خود را انجام ندهند، از این آب گل آلود افرادی هستند که بخواهند ماهی بگیرند. خوشبختانه بازیکنان ما بزرگ هستند و فوتبال حرفه ای را بازی کرده‌اند. قوانین را به خوبی می‌دانند که نباید در کار مسئولان و افرادی که باید تصمیم بزرگ بگیرند، دخالت کنند. فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش می‌توانند از این مسائل جلوگیری کنند. امیدوارم بازیکنان باتجربه و بزرگ ما هم اجازه ندهند دو دستگی ایجاد شود زیرا اولین کسی که لطمه می‌خورد خودشان و تیم ملی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس