قاسم‌پور: تعویض های اسکوچیچ خوب بود/ اگر می‌باختیم، می‌گفتند چرا طارمی دعوت نشد

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال به صحبت‌های مهاجم تیم ملی واکنش نشان داد و خواهان این شد که آزمون از ادبیاتی بهتر استفاده کند.

به گزارش مشرق، ابراهیم قاسم‌پور در خصوص اظهارات سردار آزمون و اینکه تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال را در برکناری دراگان اسکوچیچ را اوج نامردی قلمداد کرد، گفت: دوست ندارم در مورد شخص صحبت کنم یا اسمی بیاورم. متأسفانه فوتبال ایران به جایی رسیده است که بازیکنان به خودشان اجازه می‌دهند برای تیم ملی و فوتبال ایران تصمیم بگیرند و این بی‌دروپیکر بودن فوتبال را نشان می‌دهد. اینکه بازیکنان بخواهند پای خودشان را بیشتر از گلیم‌شان دراز کنند واقعاً فاجعه است و من این حرف را نه به‌عنوان عضو کمیته فنی بلکه به‌عنوان یک فوتبالی و پیشکسوت می‌گویم، بهتر است فوتبالیست‌های ما در حد جایگاه خودشان فعالیت کنند و حرف بزنند.

وی ادامه داد: اگر تصمیمی گرفته می‌شود به‌دلیل همین نابسامانی‌هایی است که به وجود آمده و بهتر است بازیکن ملی ما سطح ادبیات و فرهنگ لغاتی را که به‌کار می‌برد اندازه دستمزدش بالا ببرد و با ادبیات درستی حرف بزند. اگر آقایان بدانند چه افرادی در کمیته فنی حاضر هستند قطعاً بهتر صحبت خواهند کرد. یک بازیکن حق دخالت در مسائل مربوط به فدراسیون یا تیم ملی را ندارد. ما در کمیته فنی هیچ‌کاره نیستیم و این وظیفه را داریم که نظر بدهیم. اگر از مرد بودن حرف می‌زنید پس بهتر است در مسائلی که ربطی به شما ندارد نظر ندهید و در تیم ملی هم از برخی امتیازها بگذرید. اگر جای علی دایی و علی کریمی بودید چطور صحبت می‌کردید؟

قاسم‌پور در ارتباط با صحبت‌های برخی از اعضای هیئت رئیسه که گفته‌اند آنها تصمیم نهایی را در مورد اسکوچیچ خواهند گرفت، تصریح کرد: بله، آنها تصمیم‌گیرنده هستند ولی اگر ما نظر بدهیم و اعمال نشود احساس می‌کنیم که زیادی هستیم. دلایل خودمان را به هیئت رئیسه در مورد کنار گذاشتن اسکوچیچ می‌گوییم ولی اگر آنها تصمیم دیگری گرفتند آن وقت در مورد دلایلی که این تصمیم را گرفتیم با رسانه‌ها صحبت خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 38
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    میترسم آه اسکوچیچ ما رو بگیره، واقعا حرکت خوبی نبود. بازی تدارکاتی براش فراهم نکردید و ازش انتظار معجزه داشتید.
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    7 0
    خب داداش کی تو کمیته فنی هستش آخه بی سواد آزمون راست میگه خب شما چرا این دانش تون رو برای ویلموتس بکار نبردید بازیکن های جاری تیم بهتر از کادر فنی فدراسیون هستن قطعا
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    شاید آن داستانی که در اینستا زد به خاطر آن دو بازیکنی بود که درخواست برکناری داشتند در ضمن اگر هم برای آرامش و حفظ ثبات بود هم ایرادی نداشت
  • . IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    5 0
    اندازه آزمون واسه ایران موثر باش بعد بیا اونو به چالش بکش
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    8 0
    تا مشغول جواب دادن هستید لطفأ بفرمایید آنوقتی که در این کشور هیچ کس شجاعت و غیرت برعهده گرفتن مربیگری تیم ملی را نداشت شما کجا بودید که نظر کارشناسی بدهید؟ آن موقع زیادی بودید ولی حالا که دیگر کار تمام شده و تیم به جام جهانی رفته یکدفعه شده ا ید کارشناس و فیلسوف فوتبال و احساس می کنید که دیگر زیادی نیستید؟
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    7 0
    با دخالت بیجا چندتا بازیکن و هوایی کردین و تیم و به هم ریختین بعد میندازید گردن ازمون !!!!
  • ناشناس IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    7 0
    الان هم دقیقا مثل کریمی و دایی صحبت می کنه. شاید تقصیری نداشته باشند .شاید اگر ما هم اندازه اونها ثروت و شهرت داشتیم مثل اونها میشدیم.
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    2 0
    بی احترامی ب کسی نکرده، نظر‌ش را گفته، زیادی دارند جمله را بزرگ می‌کنند.
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      0 0
      اتفاقا آزمون کاملا درست گفته . این قاسمپور وقتی ویلموتس گند زد به فوتبال ملی ایران کجا بود و چرا لال شده بود ؟
  • مسعود IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    شما مربیان هستید که لیگ وفوتبال را به نابودی کشیدید زمانی که مدیران فوتبال منفعت طلب شوند مربیان هم دلال شوند از بازیکن تیم ملی گله ای نیست
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    ابراهیم قاسمپور - فوتبالیستی که در هنگام جنگ از ایران رفت تو کشورای عربی فوتبال بازی کرد. اون حق نداره از آزمون بخاط درخواست امتیاز شاکی بشه .
  • CA ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    2 0
    بازیکن البته نباید دخالت کنه ولی همتون بموقع دخالت طارمی و دیگران ساکت بودید. ولی از این حرفها گذشته محتوای حرف آزمون کاملا درسته. واقعا اوج نامردیه برکناری اسکوچیچ. شخصیت فوتبال ایران رو زیر سوال بردید با این کار
  • محمد IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    همه جوره ازاسم دایی سوء استفاده میشه آین آشی هست که شماپختید. بایدبه اسکوچیچ می گفتیدچراآتش به انبارباروت زدیداماطارمی رانقره داغ کردیداگرتعمق داشتیدبایداین روزرامی دیدیدمثلأکمک اسکوچیچ وفوتبال ملی کردید؟
  • ایرانی عصبانی AU ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    این آقا گویا شاه و دیکتاتور فوتبال و حتی بالا تر از ان است. هیچکدام از حکام سیاسی ما تا انجا که من خوانده و یا شنیده‌ام چنین زبانی در مورد دشمنان خود هم بکار نبرده اند که این جناب بعنوان سخنگو بکار میبرد. سخنگوی یک جماعت در دنیای امروزی معمولا افرادی هستند با سیاست و دانش مساعل مربوطه که با احترام مساعل را مطرح و به سوالات جواب میدهند. این جناب نه تنها این .... را ندارد بلکه به بازیگر تیم ملی توهین و همانند انکه با بچها صحبت میکند درس ادب میدهد. این جناب با وقار و دولتمند بعد نظر خود را متوجه دو شخص دایی و کریمی که هیچ ربطی به این موضوع ندارند میکند و میفرمایند اگر جای انها بودید چه میکردید. یعنی تو پایین تر از انها هستی پس حرف نزن.و در عمل ۳ دوست هم در برابر خود قرار میدهد. حرفهای این مردک مرا بیاد زمان شاه میاندازد ه ۴-۳ سال پیش از انقلاب با توهین به ملت گفت هر کسی دوست نداره بره. سخنان این آقا توهین به ازمون ولی فراتر از ان به هر مردم این مملکت است ..امیدوارم حکام این مملکت این مردک را که عملکرد و حرکاتش ظد منافع مملکتی میباشد را بجای خود بشانند. لطفا برای منافع مملکت در کل چاپ کنید.
  • یحیی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    این آقا خیلی از خود راضی است .حتی فدراسیون را هم تهدید میکند . ما اگر با جانشین اسکوچیچ حتی صعود هم کردیم در آن صورت به اخلاق باخته ایم که بمراتب باخت سنگین تری است ببینید مدیریت فوتبال کشور دست چه کسانی افتاده است . به حال بازیکنان و کادر فنی و مردم افسوس میخورم .
  • ابوعلی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    دقیقا چه افرادی در کمیته فنی عضو هستند؟؟؟؟ یه مشت مربی تعطیل و متخصص در فرستادن تیمها به لیگ پایین تر. اتفاقا اوج فاجعه همین جاست که کسانی به اسم کمیته فنی مسئول تصمیم گیری درمورد تیم ملی کشور شدن که نتایج فاجعه بار تصمیماتشون رو قبلا تو تیمهای تحت هدایتشون شاهد بودیم
  • احمد IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    خودش داره فدراسیون رو تهدید میکنه که باید نظر اینارو اجابت کنه وگرنه از طریق رسانه ها...
  • منصور IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    29 2
    اگر اسکوچیچ رو کنار بزارن یعنی خیلی قدرنشناسیم.
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      0 7
      اولا کار حرفه‌ای، جای تعارف و خاله‌بازی نیست. جالبه تا دیروز، حرف از معرفت و داش‌مشتی‌گری نبود! ثانیا، فکر می‌کنید رد صلاحیت اسکوچیچ، دلیل محکم نداره؟! این آقا همونه که فوتبال ملی رو زیر سؤال برد یعنی به یک ملت انتقاد کرد، بعد در مقابل انتقاد یک نفر، بهترین بازیکن تیم رو محروم کرد، بعد هم جریان دلال رسانه‌ای پشتش رو گرفت. بازی‌های مهم مثل کره و الجزایر رو هم دیدیم. زدن عراق و سوریه جنگ‌زده که هنر نیست!
  • NL ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    آقای قاسمپور کارنامه شما چیه؟ شما که سرمربی هر تیمی شدی با دعوا و نتایج افتضاح اخراج شدی یا استعفا دادی چی از فوتبال سرت میشه؟
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    وقتی کمیته فنی بجای مشاوره تصمیم میگیره و شما هم بجای منتقل کردن اطلاعات و مشورتتون میای پشت میکروفون انتظار داشته باش که بازیکنی که داره تو زمین زحمت میکشه در برابرت موضع بگیره... یا اون کار می خواستی جو راه بندازی و فدراسیون رو تو عمل انجام شده قرار بدی که امیدوارم تیرت به سنگ بخوره
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    با سلام آقای قاسم پور خوب می داند که اختلاف اسکوچیچ با طارمی بر سر چه بود و اسکوچیچ بزرگواری کرد و طارمی را مجددا به تیم ملي دعوت کرد اگر مثل کی روش که رحمتی را نبخشید و دیگر به تيم ملي دعوت نکرد .اقدام می نمود الان طارمی ها سرجاشان نشسته بودند و در تيم ملي چند دستگی بوجود نمی آمد وحالا بخواهد از طارمی دفاع وعلیه آزمون که حرف بد ی هم نگفته جبهه بگیرد. شما ببینید چه تیمی را به اسکوچیچ دادید ویلموتس چه بلایی سر تيم ملي آورد وچه پولی گرفت وفدراسیون چه سوتی های داده بود آقای قاسمپور بجای پاسخ به آزمون بهتر است به عملکرد فدراسیون ایراد بگیرد که با عزیزی خادم واسکوچیچ به جام جهانی صعود کرد وحالا دارند با هم دیگر تسویه حساب می کنند جواب باند طارمی را بدهید
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    5 0
    ((بله، آنها تصمیم‌گیرنده هستند ولی اگر ما نظر بدهیم و اعمال نشود احساس می‌کنیم که زیادی هستیم. )) جایگاه کمیته فنی رو هم متاشفانه نمیشناسید! شما وظیفه بررسی فنی موضوعات رو دارید نه تصمیم گیری! خیلی مسایل دخیل هستند تو این تصمیم که یکی از مهمترینهاش مسایل فنی هست ولی نه همه موضوع... پس ظرفیت داشته باشید و نظر مخالف رو تحمل کنید.
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    احسنت
  • رسول FI ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    2 0
    میبینید مدیریت غلط چه مشگلاتی بوجود می آورد؟ اخراج اسکوچیچ غلط و اشتباه بود باعث دوستگی شده نه تنها بین کمیته فنی فدراسیون فوتبال و بازیکنان بلکه بین بازیکنان هم اختلاف افتاده و این روحیه تیم و همبستگی بین بازیکنان را نابود خواهد کرد.
  • حميد TR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    0 3
    يه مساله رو بايد قبول كنيم اسكوچيچ سابقه مربي گريش ليگ برتر بود براي جام جهاني بايد مربي با دانش و كلاس بالاتر و از همه مهمتر شخصيت قوي استفاده كرد كه بازيكنا سوارش نشن …مثل اينكه بگي شما ميخوام همون معلمهاي دبيرستانم براي دانشگاهم باشن چون ادماي خيلي خوبي بودن..خوب اونا براي اون سطح خوب بودن…ولي اينكارو بايد زودتر انجام ميدادن الان اين مربي رو جلوي بازيكنا خرد كردن ديگه موندنش به صلاح نيست كسي ازش حساب نميبره
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    10 0
    سردار آزمون حرف حق زده. چرا ناراحت شدند؟ این مربی که خوب نتیجه گرفته بود؟
  • mojtaba SE ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    8 0
    چه کسی هم عضو کمیته فنی هست!!!!!؟؟؟؟فاتحه شادی جام جهانی برای من خونده شد ,امیدوارم این آقایان به کاپ نکبت زندگیشان برسند؟؟؟؟..من میگم اسکوچیچ باید بماند..
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      0 0
      دقیقا !
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    10 0
    بازند بزرگ این بازی 1-قاسمپور 2-طارمی و جهانبخش 3-آبروریزی در جام جهانی
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    10 0
    تو که اینقدر مودب و فنی هستی چرا از دخالت جهانبخش و حاج صفی ایراد نمیگیری؟ اصلا خودت چکاره ای ؟
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    8 0
    این سنگر گرفتن پشت اسم دایی و کریمی نشانه بزدلی است، اولا آزمون کم از این دو نیست دوما شما صلاحیت خودت را در مقابل آزمون سنجش کن چکار با دیگران داری !
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    0 0
    چقدر هم تابلو اسم نیاوردی خب همه فهمیدن منظورت سرداره دیگه
  • علی DK ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    0 0
    خودش مگه کیه که با این همه غرور و تکبر حرفمی زنه اولا کار کمیته فنی و فدراسیون واقعا نامردی بود دوما سردار آزمون کم شخصی نیست
  • نیما IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    0 0
    سردار اگر جای دایی بود بابت خط زدن علی کریمی و کریم باقری و باخت خفت بار در آزادی مقابل عربستان از مردم عذر خواهی میکرد و دیگه اسم تیم ملی را هم نمی آورد
  • سید فروزان CH ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    6 0
    آقای قاسمپور هم بهتر است ادبیات خوب را پیشه کند آزمون کاملا درست گفته و نامردی است به اسکویچ و این در فرهنگ ایرانی نیست اقای قاسمپور و دبگر فنیهای فدراسیون لطفا طارمی و جهانبخش را هم محکوم کنید ،اشتباه از این دوتن بوده وگرنه در تمام باشگاهها و تیم‌ها ،بازیکنان از مربی حمایت میکنند و اکر هم مخالف آن مربی سکوت اختیار به فوتبالشان میرسند مدیریت تیم ملی و فدراسیون بسیار ضعیف است آنهم بخاطر نفوذیها و دلال‌ها و ناکاربلدها
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    0 0
    آقا یا خانم 23:50 که فرمودی زدن عراق و سوریه جنگ زده که هنر نیست . فراموش کردید که همین عراق جنگ زده و بحرین فلک زده ما رو تو همین رالی جام جهانی بردند؟ نکند هنر مردانگی و دستگیری از بیچارگان توسط ویلموتس بی عرضه به ما تدریس میشد ؟
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    0 0
    وقتی طارمی نبود همین آزمون جور تیمو کشید . آقای قاسمپور ؛ شما چرا از طارمی و جهانبخش انتقاد نمیکنی که در امور تیم دخالت کردند و رفتند جلسه و ... شما مگر مربی نبودی و نمیدانی نباید حرمت مربی بشکنه ؟ چطور حرمت اسکوچیچ را از بین میبری ؟ حداقل او نتیجه گرفت اونهم از نوع عالی آن . شما کمیته فنی هستی یا کمیته انتصاب و عزل مربی ؟ و خیلی چیزای دیگه . ظلم و حق خوری خوب نیست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس