رحمتی: رفتن به جام جهانی حق اسکوچیچ است/ ملی‌پوشان تا پای جان در جام جهانی تلاش کنند

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال با بیان اینکه حق اسکوچیچ است به عنوان سرمربی تیم ملی به قطر برود، گفت: به عنوان یک برادر از بازیکنان تیم ملی می‌خواهم که اجازه دهند افراد صاحب تصمیم برای فوتبال تصمیم بگیرند

به گزارش مشرق،‌ سیدمهدی رحمتی امروز (سه‌شنبه) در حاشیه تمرینات تیم آلومینوم در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: سعی کردیم طبق برنامه‌ای که به باشگاه ارائه کردیم تمرینات خود را شروع کنیم. در همین راستا یک هفته در اراک اردو زدیم و پس از آن، در حال انجام اردوی ۹ روزه‌ای در شهریار هستیم.

وی افزود: روز گذشته هم با تیم امید پرسپولیس بازی دوستانه انجام دادیم. از آنها برای اینکه به ما بازی کردند تشکر می‌کنم. امروز بازیکنان ریکاوری کردند و یک روز استراحت داریم. از  پس فردا هم هفته سوم تمرینات خود را شروع می‌کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: با توجه به کمبودهایی که در تیم داریم و نیاز بود نیروی انسانی جوان به آلومینیوم اضافه شود، سعی کردیم در بازار نقل و انتقالات وارد شویم. شاکله فصل قبل را حفظ کرده و برخی بازیکنان به خواست خودشان از ما جدا شدند. هیچ تمایلی به این موضوع نداشتیم اما شرایط به گونه‌ای شد که از ما جدا شدند.

وی ادامه داد: بازیکنان خوبی جذب کردیم اما  زمان می‌برد تا نفرات جدید با تیم هماهنگ شوند. به همین دلیل سعی کردیم تا شروع لیگ دیدارهای تدارکاتی زیادی داشته باشیم. پس از اتمام این اردو یک هفته در اراک هستیم و یک بازی دوستانه در ورزشگاه امام خمینی (ره) انجام می‌دهیم. سپس برای یک اردوی هفت روزه دیگر به تهران می‌آییم و سعی داریم در این مدت ۴ یا ۵ مسابقه برگزار کنیم تا بچه‌ها به شرایط ایده‌آل برسند.

رحمتی با اشاره به دلایل لغو اردوی خارج از کشور تیمش هم گفت: اردوی خارجی نداریم و سعی کردیم هزینه‌ای که قرار است برای اردوی خارجی صرف شود، صرف جذب بازیکن خوب شود. مجموعه بازیکنان نیز تکمیل هستند و نیاز به نفر خاصی نداریم اما طبق هماهنگی و در صورت تصویب هیئت مدیره، ۲ بازیکن خارجی به آلومینیوم در خط حمله اضافه می‌شوند، چرا که فصل قبل بابت این موضوع اذیت شدیم.

وی همچنین در مورد بحث برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم به حواشی بپردازم و فقط می‌خواهم فوتبالی صحبت کنم. ما ایرانی هستیم و دم از برخی چیزها می‌زنیم. اسکوچیچ در شرایطی که شاید کمتر کسی می‌توانست این سمت را قبول کرده و مسئولیت هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد آن هم در وضعیتی که شاید با یک مساوی هم از جام جهانی حذف می‌شدیم، این مسوولیت بزرگ را قبول کرد و به کمک بازیکنان تیم ملی این کار بزرگ را انجام داد.

رحمتی گفت: البته می‌دانید در فوتبال ما در حال حاضر در فضای مجازی و رسانه‌ها اتفاقاتی می‌افتد. تمام عزیزانی که در حوزه فوتبال کار می‌کنند طبق منافع خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند. ما ایرانی هستیم و مرام و معرفت داریم. به کسی که در بخش مهمی از صعود به جام جهانی نقش داشته است باید اجازه بدهیم در ادامه راه هم کارش را انجام بدهد. به صحبت دیگران کاری ندارم. اگر کی‌روش می‌آمد و در آن برهه مسئولیت تیم ملی را قبول می‌کرد نیز این حرف را می‌زدم و می‌گفتم حقش است با این تیم به جام جهانی برود.

بیشتر بخوانید:

جلسه مهم اسکوچیچ با هیئت رئیسه فدراسیون

وی تاکید کرد: باید شرایط را برای اسکوچیچ فراهم کرده و اردوهای آماده سازی و بازی‌های تدارکاتی فراهم کنیم. باید داده‌ای به عنوان ابزار به اسکوچیچ بدهیم و سپس از او توقع نتیجه‌گیری داشته باشیم.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: شرایط اردوی نصفه و نیمه قطر را در هوای خیلی گرم و شرجی دیدید. بازیکنان بعد از یک سال خسته کننده و طاقت‌ فرسا در لیگ‌های اروپایی و داخلی به آن هوا و شرایط آمدند. شرایط را برای اسکوچیچ فراهم نکردیم و نظر شخصی من این است که حق دارد با تیم ملی به جام جهانی برود.

سرمربی آلومینیوم اراک درمورد رد صلاحیت شدن اسکوچیچ در کمیته فنی، گفت: طبق گفته حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون، هنوز برکناری اسکوچیچ قطعی نیست و گفته می‌شود امروز آنها تصمیم خواهند گرفت. 

رحمتی در مورد فرد جایگزین اسکوچیچ، گفت: پیشنهادی ندارم اما امیدوارم افرادی که برای فوتبال ایران تصمیم می‌گیرند خواسته‌های خود را کنار بگذارند و تصمیمات‌شان فوتبالی و در راستای پیشرفت فوتبال باشد.

بازیکن اسبق تیم ملی در رابطه با اینکه صحبت‌های شب گذشته سردار آزمون مشخص شد که اختلاف زیادی در تیم ملی بین بازیکنان وجود دارد، گفت: در سال‌هایی که ما بودیم نیز این بحث‌ها و صحبت‌ها بود اما سعی می‌کردیم کمتر به این مسائل بپردازیم و بیشتر هدف‌مان بازی کردن و موفقیت تیم ملی باشد.

وی گفت: با خیلی از بازیکنان حال حاضر تیم ملی ارتباط دارم و دوست صمیمی هستیم. به عنوان یک برادر از آنها می‌خواهم تمرکزشان روی کار فنی و فوتبال‌ باشد. اجازه بدهند افراد صاحب تصمیم برای فوتبال ایران تصمیم بگیرند زیرا باید تمرکز بازیکن فقط روی فوتبال باشد.از بازیکنان تیم ملی می‌خواهم تا پای جان برای تیم ملی ایران زحمت بکشند و هرچه دارند بگذارند تا بتوانیم در جام جهانی نتایج در خور شان فوتبال ایران را بگیریم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    15 4
    آفرین به این معرفت.
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    والا از مردم ایران نظرسنجی بگیری قطعا اکثر مردم میگن حق اسکوچیچه که مربی ایران باشه توی جام جهانی..
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    اگر اسکوچیچ خوب نبود چرا تو اون موقعیت حساس تیم رو دادید بهش؟؟؟
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    0 0
    آفرین به این شعور و معرفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس