کد خبر 1397984
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
واکنش سجادی به برکناری اسکوچیچ، انتخاب دایی و استعفایش از وزارت

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه توصیه‌ها برای انتخاب سرمربی تیم ملی زیاد است، به احتمال انتخاب علی دایی واکنش نشان داد و گفت که خبر استعفایش از وزارت ورزش جوک و شوخی بوده است!

به گزارش مشرق، حمید سجادی در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس پنج قهرمان المپیک برای دقایقی کوتاه پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود.

سجادی در واکنش به سوال مبنی بر برکناری دراگان اسکوچیچ گفت: مگر فدراسیون اعلام رسمی کرده است؟ باید به ما گزارش بدهند.

سجادی درباره اینکه آیا برای انتخاب مربی ایرانی در تیم ملی توصیه‌ای شده است؟ تاکید کرد: توصیه‌ها زیاد است. به نظر و دیدگاه فنی فدراسیون احترام می‌گذاریم. ما نقش حمایتی را داریم. دولت و کشور در خدمت فدراسیون‌ها و همینطور فدراسیون فوتبال هستیم. جام جهانی بسیار مهم است و وظیفه داریم کنار تیم ملی و فدراسیون باشیم. از تصمیمات فنی نهایت حمایت را می‌کنیم.

وزیر ورزش درباره جلسه اش با بازیکنان تیم ملی در کشور قطر بعد از بازی با الجزایر و اینکه آیا بازیکنان توصیه‌ای برای برکناری کادر فنی داشتند؟ یادآور شد: در قطر شاید پنج، شش ساعت جلسات خیلی خوبی با کادر فنی، بازیکنان و سرپرست تیم گذاشتیم. ماموریت مهمی داشتم تا از نزدیک شرایط تیم را بررسی کنیم. برای من سفر خوبی بود.

سجادی همچنین خبر جلسه بازیکنان تیم ملی با معاون رئیس جمهور را رد کرد و گفت که در فضای مجازی چنین مباحثی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید:

جلسه مهم اسکوچیچ با هیئت رئیسه فدراسیون

وزیر ورزش در پاسخ به سئوال دیگر  مبنی بر توصیه برای انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی، تاکید کرد: با احترام به سئوال شما اجازه بدهید در مسائل فنی ورود نکنم. بگذارید کار مدیریتی خودمان را بکنیم.

«کمیته فنی فدراسیون فوتبال با آمدن کارلوس کی روش مخالفت کرده است.» سجادی در واکنش به این موضوع هم گفت: اجازه بدهید به مسائل فنی ورود نکنم.

سئوال دیگر از سجادی درباره شایعه استعفایش از وزارت ورزش بود. سجادی گفت: اینها خنده و جوک و شوخی بود!

وزیر ورزش درباره مشکلاتی که بین وزارت ورزش و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی وجود داشت، اظهار کرد: مشکلی نبود! چه مشکلی؟ در کار اجرایی همیشه این اختلاف نظرها هست.

سجادی در پایان درباره انتقاد علیرضا دبیر از حراست وزارت ورزش به خاطر اتفاقات مسابقات انتخابی کشتی در ورزشگاه آزادی هم گفت: آن هم سوء تفاهمی بود که دیروز حل شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 3
    سرمنشاء همه این اتفاقات از نشست همین وزیر محترم با اعضای به اصطلاح بزرگ تیم ملی در اردوی قطر بود!
  • م د IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    4 2
    خواهش می کنم علی دایی ایشان تجربه مربی گری تیم ملی و تیم های دیگر رو داشتند که مثبت نبوده ایشان فوتبالیست خوبی بودن ولی مربی خوب نه
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    2 0
    تنها مساله مهم برای ایشان نگهداری صندلیش هست نه هیچ چیز دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس