واکنش فدراسیون فوتبال به برکناری اسکوچیچ و مذاکره با علی دایی

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: هنوز آقای اسکوچیچ به طور قطع برکنار نشده است.

به گزارش مشرق، محمد جواد پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت فعالیت دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران گفت: آخرین خبری که دارم آقای اسکوچیچ قرار بود بامداد امروز وارد کشور شود. بنا است جلسه‌ای را داشته باشیم که هنوز محل و زمان آن مشخص نشده است.

او درباره بیان برکناری او از سوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال یادآور شد: کمیته فنی نظر مشورتی و کارشناسی داده است و سپس هیأت رئیسه دیدگاه‌های کمیته فنی را بررسی می‌کند. اینکه او برکنار شده است خبر قطعی نیست. نقش کمیته فنی همین است که دیدگاه خودش را بدهد و نظرش را اعلام کند اما بیان دیدگاه به منزله تصمیم‌گیری و قطع همکاری نیست.

بیشتر بخوانید:

خجالت‌آور است جانشین اسکوچیچ شوم

پاینده درباره زمان برگزاری جلسه هیأت رئیسه در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد: قرار است نشستی با آقای اسکوچیچ با حضور هیأت رئیسه برگزار و در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره احتمال مربی ایرانی در رأس کادر فنی تیم ملی ایران تصریح کرد: من درباره جزئیات جلسه صحبت نمی‌کنم. در داخل جلسه نبودم اما از دوستان شنیدم که مسائل مختلفی مطرح شده است. باز هم می‌گویم دیدگاه‌های فنی از سوی آنها به عنوان نظر مشورتی به رئیس فدراسیون داده می‌شود.

پاینده ضمن رد تماس با علی دایی برای پذیرش نیمکت تیم ملی فوتبال گفت: من تأیید نمی‌کنم. در مرحله اول تصمیم‌گیری رسمی در این زمینه است و در گام بعدی تصمیم‌گیری در خصوص مذاکره با گزینه‌ها است. هنوز گزینه‌هایی انتخاب نشده است. تا جایی‌که من اطلاع دارم کسی با آقای دایی تماس نگرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 1
    بحث نامردی نیست تیم ملی خوب و زیبا بازی میکنه
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    6 1
    به امید آنکه در صورتی که هنوز احتمال ادامه کار اسکوچیچ در تیم ملی وجود داشته باشد وی تنها در صورتی حاضر به ادامه کار باشد که طارمی و جهانبخش از تیم ملی خط بخورند و وی بتواند مانند یک مربی برای تیم ملی تصمیم بگیرد و پشتیبانی کامل فدراسیون و وزارت ورزش را داشته باشد.
    • رمضانی IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      0 0
      بیچاره سعید صادقی چه کلاه گشادی سرش رفت به پشتوانه دلالیسم یحیی و هماهنگی با اسکوچیچ بخاطر تیم ملی سر از پرسپولیس در آورد. ناقلا نکنه نگراان حق دلالی خودت و یحیی جونت هستی اینجوری برا اسکوچیچ سینه چاک می کنی
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    3 2
    استقلالی ام. دایی مربی خوبی نیست. بیشتر دنبال دک و پوزو ژست خودشه تا موفقیت تیم ملی. جواد نکونام برای مربیگری در تیم ملی در جام جهانی کم تجربه است و هنوز براش زوده. فرهاد مجیدی هنوز کم تجربه است و بدخواه زیاد داره و ممکنه وسط کار جیم شه. قلعه نویی همیشه بهش ظلم میشه و باندبازی داره و پس بدرد نمی خوره. گل محمدی فقط در مورد استقلال صاحب نظره و دنبال دستهای پنهانه و همش آه و ناله میکنه. بهترین گزینه کیروشه.
  • هوشنگ IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    2 4
    بازگشت غرور آمیز کی روش کبیر قهرمان ملی محبوبترین پرطرفدارترین سرمربی تیم ملی کسی که تیم ملی را حرفه ای کرد به فوتبال ایران صمیمانه به ملت و دولت و مسئولان ایران تبریک می گوییم امیدواریم با کیر روش کبیر بتوانیم بر گردن ورزش ایران سوار شویم
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      4 4
      خوبی بابا؟
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    1 0
    اسکوجیچ را نگه دارید بازیکنان معترض را اخراج و کمیته فنی را منحل کنید! اکثریت اینرا میخواهند.
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    1 0
    این فتنه باید در نطفه خفه شود، تیم ملی را از دام این دلالان و سودجویان نجات دهید، بعید نیست امثال طارمی و حاج صفی هم مثل جهانبخش از لیگ انگلیس پیشنهای داشته باشند. انگلیس خبیث را که میشناسید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس