کد خبر 1397992
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
نوازی: کسی به نفع فوتبال ایران تصمیم نمی‌گیرد

مربی آلومینیوم در خصوص شرایط تیم اراکی ، تیم ملی فوتبال و برکناری اسکوچیچ صحبت کرد.

به گزارش مشرق، محمد نوازی درخصوص شرایط تیم فوتبال آلومینیوم اراک اظهار داشت: در مرحله دوم اردویی هستیم. شروع پیش فصل را در اراک داشتیم و بعد به تهران آمدیم. صبح و بعدازظهر تمرین کردیم. هر فشار زیادی بود و بچه ها تحمل کردند اما به خوبی و خوشی بدون و  مصدومیت برگزار شد. دیروز هم با تیم امید پرسپولیس بازی داشتیم. همین که بچه ها در این فشار سالم هستند جای شکر و خوشحالی دارد.

وی در مورد جدایی سه بازیکن از آلومینیوم عنوان کرد: نقل و انتقالات در همه باشگاه‌ها وجود دارد. نمی‌توانیم کسی را به زور نگه داریم یا بیرون کنیم. این طبیعت فوتبال است. هرکسی پیشنهاد دارد می‌تواند برود یا بماند. طبق هدف باشگاه بیشتر جوانگرایی کردیم. فکر می‌کنم از سال گدشته هم شرایطش بهتر شده، باید منتطر سوت بازی‌ها باشیم که برنامه‌هایمان را پیاده کنیم. شرایط خوبی داریم. همه اعضای تیم وظیفه خودشان را انجام می‌دهند.

نوازی در مورد پر کردن جای سلیمان زاده، آریاکیا و علی‌نژاد، اظهار داشت: قطعا جایگزین داشتند. نسبت به اهدافی که داشتیم بازیکن گرفتیم. در بازی‌ها همهه چیز مشخص می‌شود. برای آن‌ها که رفتند هم آرزوی موفقیت دارم. فوتبال حرفه‌ای است و هرکسی می‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد.

مربی آلومینیوم در خصوص فشردگی بازی‌های لیگ امسال گفت: متاسفانه فصل گذشته بازی‌ها به خاطر برنانه تیم ملی و... طول کشید. تعطیلی‌هایی که به وجود آمد مشکل ساز شد. باید طوری برنامه ریزی کنیم که بتوانیم چهار روز یکبار بازی کنیم.

نوازی در مورد پایان همکاری اسکوچیچ با تیم ملی عنوان کرد: متاسفانه کاردرستی نبود. در هردوره با اما اگر و اتفاقات عجیب و غریب به جام جهانی می‌رفتیم. اگر قرار بود اسکوچیچ عوض شود، باید قبل از بازی‌های آسیایی تصمیم کلی می‌گرفتند و عوض می‌کردند. خیلی راحت و بدون دغدغه صعود کردیم. کسانی که راجع به تیم ملی صحبت می‌کنند، دنبال منافع شخصی هستند. باید به اتحاد ملی پایند باشیم و حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید:

خجالت‌آور است جانشین اسکوچیچ شوم

وی افزود: متاسفانه از  بی برنامگی مدیریت ضربه می‌خوریم. الان باید به فکر لباس و مسائل اردو باشیم اما هنوز اندرخم یک‌ کوچه هستیم و دنبال مربی عوض کردن، همه چیز با عجله، اصلا مربی وجود ندارد، می‌خوایم مربی را عوض کنیم.

نوازی در مورد اینکه آیا مربی ایرانی بهتر است یا خارجی، گفت: هر کسی، ایرانی یا خارجی بیاید این مشکلات را دارد. در جام جهانی تا به حال از مرحله گروهی صعود کرده‌ایم؟ باید به فکر این باشیم نه اینکه دنبال عوض کردن مربی باشیم. متاسفانه اتحاد نیست.

وی در مورد اختلاف بین بازیکنان تیم ملی اظهار داشت: اصلا به بازیکنان مربوط نمی‌شود. بازیکن وظیفه دارد تمرین و بازی کن اما متاسفانه برخی دوستان انقدر بیخودی دخالت می‌کنند، بازیکنان هم در انتخاب مربی دخالت می‌کنند. چنین چیزی هیچ کجای دنیا وجود ندارد. همیشه به آینده تیم ملی امیدواریم. همه زحمت کشیدیم و همه تلاش کردند تا رسیدیم به جام جهانی، اونجا ویترینی است که می‌توانیم‌ خودمان را نشان بدهیم.

نوازی در مورد شایعات بازگشت کی‌روش، گفت: در فوتبال ما کسانی که در فدراسیون کار می‌کنند، خیلی‌ها دوست دارند در ویترین جام جهانی دیده شوند. هرکسی برای خودش تلاش می‌کند. کسی به نفع فونبال ایران تصمیم نمی‌گیرد.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس