برنامه جدید گل‌محمدی برای استفاده همزمان از ترابی و صادقی

دیدار دوستانه پرسپولیس و امیدهایش که با برتری ۳ بریک شاگردان گل محمدی به پایان رسید، پشت درهای بسته برگزار شد.

به گزارش مشرق، دیدار دوستانه پرسپولیس و امیدهایش پشت درهای بسته برگزار شد و کانال رسمی باشگاه پرسپولیس هم سعی کرد خبری از ترکیب سرخپوشان منتشر نکند و تنها به این نکته بسنده کرد که یحیی گل محمدی در هر نیمه از ترکیب جدیدی استفاده کرده است.

در همین رابطه خبر دار شدیم در نیمه اول؛ علیرضا بیرانوند، علیرضا ابراهیمی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، محمد مهدی احمدی، بیرانوند (هافبک تستی از همدان)، علی جودکی، علی خدایی، امید عالیشاه، محمد عمری و حامد پاکدل به میدان رفتند.

تک گل پرسپولیس را در این نیمه حامد پاکدل به ثمر رساند. در نیمه دوم اما ترکیب تیم دگرگون شد و احمد گوهری، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، وحدت هنانوف، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی و محمد عمری برای پرسپولیس بازی کردند.

مهدی ترابی دو مرتبه در نیمه دوم دروازه تیم امیدها را باز کرد تا بازی با نتیجه ۳ بریک به سود شاگردان یحیی گل محمدی تمام شود.

نکته جالب استفاده یحیی گل محمدی از مهدی ترابی و سعید صادقی در سمت چپ و راست خط میانی بود و جالب تر آن که این دو اجازه داشتند مرتب در طول این دیدار تدارکاتی جای خود را با یکدیگر عوض کنند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    0 0
    آره بابا قرمزته
    • آریا IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      0 0
      آقای گلمحمدی شما عادت کردی که فقط پست بازیکنان را تغییر بدی" از همین ابتدا اجازه بدید هرکس در پست تخصصی خودش بازی کنه" مهاجم هم که نخریدید" بین این همه بازیکن هنوز نتونستید یک نفرو انتخاب کنید"
  • تخت جمشید IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    0 0
    آقا یحیی چی شد پس مهاجم؟ شما که فقط مدافع و هافبک اضافه کردی! یکماهه میگید کاسیانو داره میاد قرار داد ببنده؛ چی شد پس؟ تا زمانی که ۲ مهاجم به تیم اضافه نشه؛ انگار هیچ کاری انجام نشده! چون زمان داره از دست میره و بازیکنان جدید باید کنار هم بازی دوستانه کنن تا همدیگرو از لحاظ فنی بشناسن! لطفا زودتر اقدام کنید!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس