کد خبر 1397411
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
دستیار ایرانی برای گل‌محمدی بهتر است یا خارجی؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم نیاز به جذب مهاجم دارد.

به گزارش مشرق، اسماعیل حلالی درباره نقل وانتقالات پرسپولیس پیش از لیگ بیست‌ و دوم اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های کادر فنی، فکر می‌کنم بازیکنان با تجربه‌ای را جذب کردیم که بتوانند در طول فصل به ما کمک کنند. این بازیکنان فصل گذشته به خوبی خود را نشان دادند و حالا به پرسپولیس آمده‌اند که نیاز پرسپولیس را برطرف کنند. البته الان هم تیم کامل نشده و نیاز جذب بازیکن در برخی پست‌ها دارد. به طور مثال پرسپولیس نیاز به جذب یک مهاجم تراز اول دارد که بتواند فرصت‌ها را به گل تبدیل کند. البته در پست دفاع چپ و هافبک بازی‌ساز هم نیازمند بازیکنان هستیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنانی که پرسپولیس جذب کرده، بالا ۳۰ سال هستند و این موضوع میانگین سنی تیم را بالا می‌برد هم گفت: چون در ساخت بازیکن خوب کار نکردیم، الان بازیکنان با کیفیت سن و سال بالایی دارند. این موضوع مدیریت خوب می‌خواهد که بتواند تیم را مدیریت کند. الان پرسپولیس نفرات زیادی داریم و کادر فنی باید به خوبی آنها را مدیریت کند تا تیم دچار حاشیه نشود.

بیشتر بخوانید:

سومین بازیکن پرسپولیس به نساجی پیوست

حلالی در ادامه درباره احتمال جذب کاسیانو مهاجم برزیلی هم گفت: مهاجم خارجی هندوانه در بسته‌ است. جذب بازیکن خارجی با کیفیت بالا نیاز به پول زیادی دارد که ما این شرایط را نداریم که پول زیادی برای بازیکن خارجی بپردازیم. در این میان هم گاهی بازیکنان خارجی به ایران می‌آیند و جا می‌افتند و خوب کار می‌کنند اما گاهی هم کیفیت مطلوبی ندارند. الان قیمت بازیکنان خارجی واقعا بالاست و چون بازیکن سازی نکردیم مجبوریم به این قیمت‌ها تن بدهیم.

حلالی درباره احتمال حضور مربی خارجی به عنوان دستیار اول یحیی گل‌محمدی هم گفت: دستیار خارجی وقتی می‌آید نیاز به زمان دارد تا شناخت پیدا کند و فکر می‌کنم در این شرایط گزینه ایرانی خیلی می‌تواند به تیم کمک کند.

وی هم‌چنین به شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم هم گفت: امیدوارم اتفاقات خوبی رخ بدهد. تیم خوبی بسته شده و اگر خوب مدیریت شود این تیم می‌تواند شرایط خوبی را رقم بزند. کادر فنی نقش زیادی دارد و اگر تیم خوب کار کند می‌توانیم برای آسیا هم امیدوار باشیم. پرسپولیس در چند سال اخیر دو بار به فینال آسیا رسیده و قطعا تجربه کافی را دارد تا دوباره فینال را تجربه کند و به قهرمانی برسد. در این میان نقش مدیریت باشگاه هم خیلی مهم است که به خوبی نیازهای کادر فنی را برطرف کند تا بی دغدغه برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس