کد خبر 1396954
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
گوشی

شیائومی قصد دارد به زودی گوشی Redmi K۵۰i ۵G را به بازار جهانی بفرستد. این گوشی به احتمال زیاد نسخه‌ای تغییر نام داده شده از گوشی +Redmi Note ۱۱T Pro خواهد بود.

به گزارش مشرق، پیش از این تصویر می‌شد که شیائومی قصد دارد گوشی K۵۰i ۵G را به عنوان نسخه جهانی Redmi Note ۱۱T Pro به بازار بفرستد. حال مشخص شده این گوشی نسخه جهانی +Redmi Note ۱۱T Pro خواهد بود.


خبرها از عرضه این گوشی در روز ۳۱ تیر حکایت دارند. برندهای ردمی و پوکو در سال‌های گذشته گوشی‌های خود را با تغییر نام در کشورهای مختلف عرضه کرده‌اند و از این رو باید منتظر Redmi K۵۰i ۵G نیز باشیم.

در نظر داشته باشید که گوشی‌های Redmi Note ۱۱T Pro و +Redmi Note ۱۱T Pro بسیار به یکدیگر شباهت دارند. تنها تفاوت را باید باتری ۵۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۵۷ واتی در گوشی اول و باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی در گوشی دوم دانست.
 

افشای مشخصات گوشی Redmi K۵۰i +عکس



گوشی  Redmi K۵۰i ۵G یک نمایشگر با پنل LCD دارد که می‌تواند تصاویر را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰ پیکسل به نمایش بگذارد. این نمایشگر ۶.۶ اینچی همچنین از امکان پشتیبانی از نرخ بروزرسانی ۱۴۴ هرتزی برخوردار است.

در زیر بدنه نیز از تراشه Dimensity ۸۱۰۰ برای انجام کارهای پردازشی استفاده شده و در کنار آن ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم وجود دارد. برای ذخیره اطلاعات نیز کاربران تا ۲۵۶ گیگابایت فضا در اختیار خواهند داشت.

ترکیب سه گانه دوربین‌های Redmi K۵۰i ۵G به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سلفی نیز از وضوح ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است.

گوشی  Redmi K۵۰i در رنگ‌های آبی، مشکی و نقره‌ای به بازار خواهد آمد.

افشای مشخصات گوشی Redmi K۵۰i +عکس

منبع:شهر سخت افزار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس