حسین شریعتمداری

مدیر مسئول روزنامه کیهان به اظهارات اخیر وزیر خارجه دولت قبل واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان درباره اظهارات اخیر محمدجواد ظریف وزیر خارجه دولت‌های یازدهم و دوازدهم اظهار داشت: آقای ظریف در اظهارات اخیر خود برخی از واقعیات بدیهی را انکار کرده است. کاش ایشان به جای آن که یک‌طرفه به قاضی برود، با برخی از صاحب‌نظران دیگر به بحث و گفت‌وگوی رو در رو می‌نشستند تا میزان صحت اظهاراتشان برای همگان مشخص شود.

وی درباره این جمله ظریف که اسرائیل فخری زاده را زد که برجام را نابود کند، گفت: شهید فخری زاده به شدت با برجام مخالف بود و صوت و تصویر آن شهید بزرگوار موجود است که نشان می‌دهد ایشان از مخالفان سرسخت برجام بوده اند؛ بنابراین باید به جناب ظریف گوشزد کرد که اسرائیل فخری زاده را زد که یکی از دانشمندان مخالف سر سخت برجام را حذف کند تا برجام حفظ شود. اسرائیل اگر قصد نابودی برجام را داشت باید کسانی را می‌زد که از برجام حمایت می‌کنند. 

مدیر مسئول روزنامه کیهان بیان داشت: کاش آقای ظریف و دوستانشان به جای این همه تعریف و تمجید از برجام فقط به یکی از دستآوردهای آن اشاره می‌کردند! مگر مذاکرات منجر به برجام برای لغو تحریم‌ها نبود؟! خُب آقایان بفرمایند کدام تحریم را لغو کرده اند؟ چرا توضیح نمی‌دهند که نه فقط هیچ تحریمی لغو نشده، بلکه صدها تحریم دیگر هم به آن اضافه شده است. آیا آقایانی که خود را کار بلد و متخصص مذاکره جا می‌زنند، می‌توانند این واقعیت تلخ را انکار کنند؟!

شریعتمداری ادعای ظریف که شهید فخری زاده را در حفاظت از خود بی مبالات نامیده است، تعجب‌آور دانست و گفت: رژیم صهیونیستی نزدیک به ۲۰ سال درپی ترور شهید فخری زاده بود و برای ترور آن شهید بزرگوار از پیچیده‌ترین تجهیزات استفاده کرده است. اگر شهید فخری زاده در حفاظت خود بی مبالات بود اسرائیل به آسانی می‌توانست دست به این جنایت بزند و چه نیازی داشت که ۲۰ سال برای ترور او طرح و نقشه بریزد و نهایتاً از پیچیده‌ترین تجهیزات نیز استفاده کند؟! 

مدیر مسئول روزنامه کیهان درباره مصوبه مجلس با عنوان اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها که ظریف آن را چرت نامیده و گفته است «آن کسی که این مصوبه را دنبال کرد و می‌خواست خودش کاندیدای ریاست جمهوری شود، نمی‌دانست نه خودش می‌شود نه ظریف قصد کاندید شدن داشت»، تصریح کرد: این طرح بعد از تصویب با مخالفت شدید دولت سابق و مخصوصاً آقایان روحانی و ظریف روبرو شد تا آنجا که علی رغم تبدیل آن به قانون، از اجرای آن خودداری می‌کردند و بعد از تاکید رهبر معظم انقلاب از روی اجبار به اجرای آن تن دادند. طرح راهبردی لغو تحریم ها، چالش هسته‌ای را از انفعال و وادادگی در مقابل آمریکا به طلبکاری از حریف تبدیل کرد و موضوع و متن آن بر این اساس بودکه وقتی آمریکا و اروپا به تعهدات خود عمل نمی‌کنند، ما نیز امتیازاتی را که داده ایم به تدریج پس می‌گیریم و این پروژه را اجرا کردیم.

وی افزود: بعد از اجرای این طرح، آمریکا که تا آن هنگام موضع طلبکارانه داشت به انفعال افتاد. پیش از آن، آمریکا علاوه بر امتیازات نقدی که از آقایان در مقابل وعده نسیه گرفته بود، امتیازات دیگری نیز مطالبه می‌کرد، ولی با اجرای طرح یاد شده به وضوح دید که دوران دیپلماسی التماسی پایان یافته و حالا ایران است که وعده‌های بر زمین مانده را مطالبه می‌کند و در مقابل عدم تعهد حریف نیز منفعل و تماشاچی نیست بلکه امتیازاتی را که قبلا” داده بود، یکی پس از دیگری پس می‌گیرد.

شریعتمداری بیان داشت: در ادامه اجرای این مصوبه مجلس بود که آمریکا برای بازگشت به برجامی که از آن خارج شده بود به التماس افتاد و اکنون این ایران است که از موضع اقتدار به آمریکا اجازه نمی‌دهد بدون لغو همه تحریم‌ها و ارائه تضمین محکم وارد برجام شود. باید از آقای ظریف پرسید آیا طرح راهبردی آمریکا و اروپا را به انفعال و التماس نکشیده است؟! جنابعالی که امضای جان کری را تضمین می‌دانستید چرا برای شنیدن عجز و لابه آن‌ها برای بازگشت به برجام گوش شنوائی ندارید؟! اگر این طرح مجلس و نتیجه آن عین واقعیت است که هست چرا آقایان انفعال در مقابل آمریکا را به برخورد مقتدرانه‌ای که دولت سیزدهم دنبال می‌کند ترجیح می‌دهند؟! و اساساً چرا اقدام مقتدرانه ایران علیه آمریکا را اقدامی علیه خود می‌دانند؟! آمریکا باید عصبانی باشد که هست، شما چرا؟! 

مدیر مسئول کیهان در پاسخ به این پرسش که منظور ظریف از اینکه می‌گوید «آن کسی که این مصوبه را دنبال کرد و می‌خواست خودش کاندیدای ریاست جمهوری شود، ولی نمی‌دانست نه خودش می‌شود نه ظریف قصد کاندید شدن داشت»، چه کسی است؟ بیان داشت: منظور ایشان آقای قالیباف است که برای تصویب این طرح در مجلس تلاش فراوانی کرد. هنگام ارائه طرح برخی از نمایندگان تحت تاثیر شانتاژ دولتمردان روحانی به احتمال برخورد سخت آمریکا (در صورت تصویب این طرح) اشاره می‌کردند و آقای قالیباف و سایر موافقان طرح برای آن‌ها توضیح می‌دادند که اگر چالش هسته‌ای به همین روال ادامه پیدا کند، نه فقط برنامه هسته‌ای ایران به نابودی کشیده می‌شود، بلکه اقتصاد کشورمان نیز برای همیشه با اختلال جدی روبرو خواهد بود و با استدلال منطقی و برگرفته از واقعیات نشان می‌دادند که تمام امید آمریکا به انفعال و روش التماسی تیم هسته‌ای دولت آقای روحانی است و باید به این انفعال پایان داده شود و تاکید داشتند که در مقابل عهد شکنی آمریکا و اروپا، کاهش تدریجی امتیازاتی که داده ایم حق مسلم کشورمان است.

وی ادامه داد: بنابراین آقای ظریف و سایر دولتمردان آقای روحانی باید از آقای قالیباف و سایر دست اندرکاران تصویب طرح اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها که آن‌ها را از وادادگی و انفعال و تسلیم در مقابل باج خواهی آمریکا نجات داد تقدیر و تمجید کنند، ولی معلوم نیست چرا به جای آمریکا غصه می‌خورند؟!

شریعتمداری درباره این بخش از اظهارات ظریف که گفته انگیزه قالیباف از تلاش برای تصویب طرح اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها زمینه سازی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری بوده است، تصریح کرد: این بخش از اظهارات آقای ظریف نیز تعجب آور است چراکه آقای قالیباف بعد از ریاست مجلس اعلام کرده بود قصد نامزدی برای ریاست جمهوری را ندارد و معلوم نیست آقای ظریف برای ادعای خود چه شاهد و قرینه و استدلالی دارند؟!

مدیر مسئول کیهان درباره اظهارات امروز بایدن، رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد که گفته است فشار بر ایران را تا بازگشت ایران به برجام ادامه می‌دهیم، اظهار داشت: این هم شاهدی دیگر بر نادرستی اظهارات آقای ظریف است. آقایان بدون آن که قادر باشند حتی یک دستآورد برای برجام ارائه بدهند، از آن تعریف و تمجید می‌کنند و برجام را به زیان آمریکا معرفی می‌کنند که باید از جناب ظریف پرسید اگر برجام به زیان آمریکاست چرا برای بازگشت به آن التماس می‌کند؟! آیا هنوز هم آقای ظریف معتقد است «اسرائیل فخری زاده را زد که برجام را نابود کند»؟! و آیا هنوز هم طرح راهبردی مجلس برای لغو تحریم‌ها را «چَرت» می‌داند و آقای قالیباف را به خاطر تلاش برای تصویب آن ملامت می‌کند؟!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 83
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • مهماندار هواپیما IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    ظریف را دستگیر کنید تا بدانید نفوذی امریکا است چون ظریف ترسو ی بیش نیست
    • DE ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      49 1
      بمب نداریم، تحریم هم هستیم. کره شمالی حداقل بمب رو داره. چه وضع مسخره ای
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      45 8
      شما مطمءن باشید ظریف خا....نه و اینکه میگه برجام رو نخونده امضا کردم دروغ میگه مگه میشه برجام رو نخونده باشه و کلمه های تعلیق رو ندیده باشه.حداقل سکه ها رو از عراقچی و ظریف بگیرید اگه مجازاتشون نمیکنید
    • DE ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      17 2
      مدیر مسئول روزنامه کیهان بیان داشت: کاش آقای ظریف و دوستانشان به جای این همه تعریف و تمجید از برجام فقط به یکی از دستآوردهای آن اشاره می‌کردند! مگر مذاکرات منجر به برجام برای لغو تحریم‌ها نبود؟! خُب آقایان بفرمایند کدام تحریم را لغو کرده اند؟ چرا توضیح نمی‌دهند که نه فقط هیچ تحریمی لغو نشده، بلکه صدها تحریم دیگر هم به آن اضافه شده است. آیا آقایانی که خود را کار بلد و متخصص مذاکره جا می‌زنند، می‌توانند این واقعیت تلخ را انکار کنند؟ / با عرض پوزش از سردار قلم حاج حسین آقا نور چشمانمان باید عرض کنم اینجاش حق با شما نیست زیرا فرمود غرض از کاشت گندم برداشت گندم است که کاه هم به تبع آن حاصل آید.فلذا غرض از برجام گرفتن کاپ اخلاق بیده که صدها تحریم اضافی هم به تبع آن حاصل آمد.
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      32 7
      اون برجام کثافتت ظریف بی
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      36 5
      عجیبه کار خدا که بدجور این فلک زده را چوب می زنه... شعار فتح الفتوح می ده، صداش در می آد! میگه امضای کری تضمینه، گندش در می آد!! ادعای سواد دیپلماتیک میکنه، سند بیسوادیش رو میشه!!! با همین دست فرمون برو جلو ... ان شاءالله خدا همه بانیان و آمران برجام نافرجام و دیگر نفوذی ها و خائنان به این ملت و مملکت را پیش از مردن، رسوا و مفتضح و در همین دنیا هم تقاص کند که چطور حاضر شدند این طور در دریای خون شهدا شنا و برای دشمنان این انقلاب، کوچه باز کنند ...
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      21 4
      عجیبه کار خدا که بدجور این فلک زده را چوب می زنه... شعار فتح الفتوح می ده، گندش در می آد! میگه امضای کری تضمینه، گندش در می آد!! ادعای سواد دیپلماتیک میکنه، سند بیسوادیش رو میشه!!! با همین دست فرمون برو جلو ... ان شاءالله خدا همه بانیان و آمران برجام نافرجام و دیگر نفوذی ها و خائنان به این ملت و مملکت را پیش از مردن، رسوا و مفتضح و در همین دنیا هم تقاص کند که چطور حاضر شدند این طور در دریای خون شهدا شنا و برای دشمنان این انقلاب، کوچه باز کنند ...
    • سعید MD ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      8 0
      عزیزانی که بدنبال حقیقت هستند لطفا ایات 169 تا 173 سروه ال عمران را مطالعه کنند
    • علی IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      3 10
      نه گفتنی که هزینه های برای گوینده ان نداشته باشد بسیار اسانتر است بله ای است که گوینده ان حالا حالاها جواب پس بدهد. لطفا دستاورد تیم جدید مذاکره که غرب به لابه افتاده به مردم بگویید. بگویید که همه چی عالی من چقدر خوبم!!!!
    • زارع زاده US ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      7 0
      اگرچه ظریف گفته که مسئولیتی ندارد و نگران نیست اما نگران نبودنش درواقع امر یک وجه پنهان و نامکشوفی هم دارد و صرفا بخاطر عدم مسئولیتش نیست…. نگران نبودن ظریف درواقع بخاطر اینست که با مهره چینی های بسیار دقیق و حساب شده و ظریفانه اش در وزارت خارجه و سیاست خارجی ! دو گروه را بر مهمترین و حساس‌ترین مناصب عالی مدیریتی وزارتخانه و سفارتخانه های مهم با زیرکی تمام گمارده است که تاکنون نیر همچنان همانها سکاندار اصلی و پنهان هستند و همینک با تمام قوا (((اما چراغ خاموش))) حافظ منافع و ادامه دهنده افکار و عقاید و سلایق ظریفیسم هستند
    • DE ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      1 0
      علی IR ۰۷:۴۷ - ..... لطفا دستاورد تیم جدید مذاکره که غرب به لابه افتاده به مردم بگویید. بگویید که همه چی عالی من چقدر خوبم!!!!// تو را نمیشناسم که قضاوت کنم خوبی یا نه . ولی از کامنتت پیداست حداقل حالت خوب نیست. ولی از بین صدها دست آورد برجام که حتی سیب و گلابی و آب آشامیدنی و بارش ابر ...و زایش ببر را به برجام گره زده بودند دولت جناب رییسی دستشان را رو کرد و تمام گره های مصنوعی و عمدی را نشان داد که ربطی به برجام ندارد و راز شرطی کردن تولید و زندگی و حیات مردم را شکست و افشا شد برای همه که اتفاقا غرض از برجام و کش دادن آن فقط و فقط شرطی کردن اوضاع کشور است تا تمام برنامه ها بر زمین بماند. لیکن برای افرادی نظیر شماها کلا نباید چیزی را توضیح داد چون پس از ساعت ها دلیل و برهان و سند مانند جمله معروف کارتن خوابهای اروپائی و امریکائی ... میگوئید " خب که چی ". با اونها هم ساعتها بحث کنی که علت بدبختی خودت هستی نه اجتماع و این همین اجتماعی است که همه در آن زندگی میکنند چرا دیگران کارتنخواب نشدند ...همین جواب و جواب معروف دیگری نیز میدهند " چه ربطی به موضوع داره " خخخخ عجیبه چه خارجی چه ایرانی جواب هردو گروه یکست. کم کم داره به دیالوگ کارتنخوابهای ایران هم جمله ای جدید اضافه میشه .قرصهات را خوردی ؟ یا قرصهات را بشور بخور ...
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    50 2
    لطفا سکه هایی که دادند را پس بگیرید
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      31 3
      پاراگراف دوم خداییش رو دست نداشت دمت گرم شریعتمداری
    • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      16 0
      امیدوارم تک تک سکه های طلایی که به اسم میوه گلابی برجام و در واقع ایجاد تورم های صدها درصدی تا هزار درصدی در مسکن دلار خوراک پوشاک پوشک میوه خودرو بنزین, به خود هدیه دادند خرج مریضیتون بشه
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    46 4
    ظریف رسما چرت و پرت گفت.
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      17 2
      ضررش اقتصادوبیکاری وکم شدن انرژی هسته ای کشوراایجادکرد
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      27 2
      اگر نبود وادادگی و ترس و قدم زدن و لبخند زدن و سلفی گرفتن های این بزدل های غربزده داخلی, شیاطین مکار غربی جرات نمیکردند سردار سلیمانی را ترور کنند. لعنت خدا بر تمام آنهایی که لبخندشان برای غربی ها بود و خشم شان برای خودی ها
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      22 4
      کار اصلی ایشون و همپالگی هاش مزخرف گفتن هست
  • نادری IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    40 8
    درود بر جناب شریعتمداری
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      67 5
      شریعتمداری گنجینه تاریخ ، با حافظه خیلی هوشمند است ونعمتی خدادادی، که دلبستگی به دنیا ندارد
  • فرشادآزاد IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    7 20
    مقایسه سواد ظریف وتیمش وامیرعبداللهیان وتیمش ربطی به آمریکاندارد
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      19 5
      به خود امریکا ربطی ندارند ولی تفکر آمریکایی چرا چون تیم ظریف تفکر آمریکایی داشتن و به هر قیمت میخواستند غربگدای خودشون را التیام بدن
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    36 4
    آخه ظریف با این سطح فکری باید بیاد مسئول بشه؟ نتیجه مسئولیت این آدم ها هم وضع امروز مردم و دلاری که بعد از برجام حدود ۱۰ برابر شد
    • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      19 0
      از روحانی بپرس
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      21 4
      ظ نفوذی بود چون ذهن و غمش در کدخدا می‌گذشت و برای آنها بود
  • علی GB ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    33 5
    نه مثل اینکه مرغ اقای ظریف و دراودسته اش یک پا داره . وضع کنونی کشور حاصل تلاش شماست که با برجام کشور را به لبه پرتگاه بردید . اقای ظریف لطفا" خاموش .
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      16 2
      هیچ وقت یک خارجی نمی تواند اوضاع داخل یک کشور دیگر را ببیند. زیرا او فعلا شهروند کشور دیگری است.
  • علی GB ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    18 1
    نه مثل اینکه مرغ اقای ظریف و دراودسته اش یک پا داره . وضع کنونی کشور حاصل تلاش شماست که با برجام کشور را به لبه پرتگاه بردید . اقای ظریف لطفا" خاموش .
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    48 1
    همین درسته الان شریعتمداری وظریف بنشیننددرباره ی دستاوردهای برجام یاچگونگی رسیدن به ان که منفعت همه ملت است رابامناظره جلوببرن بتن ریزی وزیرنظارت ازانس اتمی وپلمب راکتورها وکم کردن نیروی انسانی وسانتریفیوژحرکتی بود که ظریف باخوشبینی یا غلط املایی که خودش اظهارتاسف کرداست حرکت کاخ سفیدافزایش تحریمها خصوصا دارویی خصوصا دارویی برای بیماران خاص ومسدودماندن اموال بلوکه شده وارزهایمان درخارج است درحال حاضرظریف بایدجوابگوی اعتراضات باشدخزانه ووضعیت بیماران دارویی نتیجه عمی برجام است
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      43 1
      ظریف مهره سوخته است ،حتی برای آمریکا هم ارزشی ندارد
    • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      18 1
      اموالش رومصادره کنن 100تاسکه روبگیرن بحث شخصی نیست که تحریمهاهمزمان بتن ریزی زیادبشه به احدالناسی هم جواب نده
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    22 2
    تهمت زشت ظریف به خاطر تصویب قانون خوب مجلس (که اگه غرب برجام رو اجرا نکنن ما هم طبق برجام، محدودیت ها رو کاهش میدیم). در آن مصاحبه از ظریف حقیر وقیح آمده
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    30 3
    آن کسی که عمری را در خدمت به منافع غرب سپری کرده و در مرز خیانت و وطنفروشی قدم زده است و به ریش ملت و شهدا و انقلاب خندیده است باید هم از عزت و کرامت ایران و اقتدار ایران عصبانی باشد. آقای جواد ظریف، دروغهای خودت بر سر خودت. عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    22 3
    همین که آمریکا هیچ گاه از ظریف و رفقایش احساس خطر نکرده، خود گویای این ایت که آنها در جهت منافع غرب حرکت می کنند.
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    14 1
    این قانون مجلس بدیهتا به نفع ایران و مذاکره کنندگان دولت ایران بود. اون ها رو از دیپلماسی التماسی خارج میکرد. همه چی رو داده بودند، التماس می کردند شما هم بدین لطفا!!! ولی قانون مجلس گفت اون چیزهایی که میشه برگردوند و بتن نریخته و ... رو به مرور برگردونید تا وقتی اونا تعهداتشون رو اجرا کنند. از دسپلماسی التماسی و حقیرانه خارجمون کرد. اونوقت ظریف اینو نمی فهمه؟ یا ...
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    8 2
    الان صدای خبر آنلاین آقای در میاد
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    13 2
    ظریف زمان وزارت حافظ منافع آمریکا در ایران بود حرفهایی هم که میزند با همین هدف است
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    13 1
    جناب ظریف پاسخ دهند که برجام کدام تحریم را لغو کرد ؟؟؟اگر اسرائیل مخالف برجام بوده و هست چرا موافقان برجام ، یک خط هم برنداشته اند ؟؟؟مگر ایران از برجام خارج شده که طلبکارید؟؟؟
    • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      9 0
      اسراییل اصلامهم نیست میخوادازاین شکاف برای برنداشتن تحریمهای دارویی وافزایش تحریمهاوبلوکه ماندن ارزملی به ایران ضربه بخوره ولی بایدباظریف حداقل یه مناظره داشت خسارات راکه بلوکه ماندن اموال ملت وافزایش تحریمهابودرادیدند اگه دروغگونیست حداقل بیادازدستاوردهابگه
  • محمدایوب IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    12 3
    من همیشه از روحانی وظریف وصالحی وعراقچی وکلیه اصلاح طلبان خواسته ام که اگر مرد هستند بیایند مقابل دوربین رسانه ملی در مقابل فقط وفقط حاج حسین شریعتمداری آنها از برجام دفاع ودست آوردهای آنرا بگویند ومناظره کنند به شرطی که روحانی آدم باشد فحش ندهد
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    8 3
    مردم ایران نه آن موقع که ظریف کاره ای بود و نه حالا که هیچکاره است به حرفاش ارزشی قایل نبودندونیستند،ورود روسیه به جنگ سوریه را او دستاورد برجام میداند و خدمتش به میدان!
  • یاور IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    6 2
    ظریف جرات نداره بیاد مناظره و از دستاوردهای هیچ برجام و امضای تضمین جان کری بگه
  • ۱۲۵ IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    7 2
    ظریف و روحانی را چه کسانی بر ما مسلط کردند و این بلاها را بر سر مردم و انقلاب آوردند؟ جواب: رای اشتباه
    • حاجی از قم IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      0 4
      رای ما درست بود
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    8 1
    ظریف بایدمناظره کند وجواب ندیدن قرصهای تحریمی دارووپس نگرفتن برخی ازارزهای ملی راندیده چطورامضاکرده وتوافقر اامضاکرده باان سابقه امریکا درمدال افتخاردادن به کشتارهواپیمای مسافربری ایرانی بحث شخصی ظریف که نیست به عنوان نماینده ملت رفته اونجا بایدجواب بده چطوردستاوردی که فقط جمله ی برجام دستاوردبودراتکرارمیکنه اگه سخته من خودم بیام درمناظره ازش بپرسم
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    4 0
    ظریف هم بایدیک کیلوقرص یایک شمش طلاازاموال بلوکه شه رانشان دهدکه ازبرجام حاصل شد
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    8 1
    درخواست مؤکد ما اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    6 1
    ظریف باید یه دستاوردی ازبرجام مثل یک کیسه ارزملی ویک بسته داروی تحریمی رانشان بدهدکه حداقل اندازه ی 100تاسکه بیرزد شده دشمن درجه یک صنعت هسته ای کشوربه بهانه ی دستاوردبرجام این همه نیروی انسانی وبتن ریزی درراکتورها شد بایدبه عنوان مسئول برجام مناظره کندمسئله خصوصی خودش که نیست درباره همه چیزازنقشه های عملیاتی مدافعان حرم تاتیم حفاظت شهیدفخری زاده ومحبوبیت شهیدسلیمانی حرف میزنه ولی دربازه یشعارش که دستاوردبرجام بود که بتن ریزی وافزایش تحریم وپس ندادن ارزمسدودشده مملکت ک میرسه ساکته چرامگه مامردم نبایدمتوجه بشویم که باارزمملکت که بتن ریزی شدودانشمندان هسته ای که باپول مملکت دکتروبیکارشدند چه دستاوردی میارزیدکه افزایش تحریمهارابایدتحمل کنیم
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    1 1
    مملکت شده ........
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    5 0
    چرا هیچ کدوم از خبرگزاری ها به خوبیه کیهان نشد
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    17 2
    لطفا کمپین درخواست بازداشت و محاکمه تیم مذاکره کننده دولت قبل و حسن روحانی را تشکیل بدهید.
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      7 0
      همین اینقدرازاین حرفهازدیم که طرف مقابل هم دستاوردبرجام راتکرارمیکنه بس کنیم بجاش ازش جواب دررابطه بابرجام که دوربینهای پادمانی نصب وبتن ریزی شد حتی نماینده اروپاناظربربتن ریزی درصنعت بومی ملی هسته ای که باپولماساخته شد بوداونوقت اقای ظریف نیومدیه شمش ازاموال بلوکه شده ایران وتحریمهابخصوص دارویی وصنعتی رانظارت درفرودگاه کند بعدامضاکند سوال هم که میکنیم یاساکته یامابدهکاریم تحلیل کنیم این تحلیل جواب باظریف اگه داره
  • صدوقی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    5 0
    شیطان خودش عامل اسراییل است
  • صدوقی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    4 1
    شیطان خودش اسراییل است .
  • صدوقی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    4 1
    شیطان خودش عامل اسراییل است . تا نابودی همچنان تلاش میکند.
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    4 1
    کاش جناب آقای ظریف در انتخابات کاندید می شدند تا ضمن شرکت در مباحث منجمله و با اعتقاد به موضوع برجام خود را محک میزدند . فرصت خوبی بود تا با واکاوی و دلائل طرفین ، مطلب برای مردم روشن میشد .
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      1 1
      درسته ظریف احم. هست ولی نه در این حد که گوشت خودشو بخوره و تن به رای ملت بده.(کنایه به ضرب المثلی که طرف گوشت خورده...)
  • NL ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    6 0
    ظریف یا یک نفوذی بسیار پیچیده است که سرهمه راکلاه گذاشته ویا یه ادم ذاتا لیبراله که قصد بدی نداره عصاره ش همینه .شخصا شق دوم رامنطقی تر میدانم . خیلی اوت میزنه ایشون .
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    11 1
    خدا لعنت کند جیره خوران و کدخدا پرستان را .بلند بگو الهی آمین
  • رحیم IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 0
    اینها بقایشان را در این اظهارات می بینند.
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 3
    یکی از دستاوردهای برجام رو میخواهید؟ میگویم: خارج شدن ایران از ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل. اگر برجام برای ما بد بود پس لابد دست ترامپ درد نکند که آن را بهم زد. البته در نوشتن بندهای برجام خوب عمل نشده و ...
  • جواد جوادی IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 5
    همین‌ برجامی هم‌که ظریف گرفت شماها الان التماس می کنید بهتون‌نمیدن. مگه برجام بد نبود و نیست؟؟؟ چرا واسه برگشتن بهش مذاکره می کنید؟؟؟
  • IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    2 1
    دیگر این فحش و نا سزا گفتن ها هیچ دردی رو دوا نمیکنه وقتی به فکر محیط زیست داغون، وضعیت اب بحرانی کشور، بیکاری جوانها،وضعیت افتضاح خودرو سازی،نا امیدی جوانها و مخصوصا تحصیلکرده ها می افتم میگم بابا یکی بیاد دو سه تا از این مسایل را بنیادین حل کنه مردم راضی میشن
  • IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    4 0
    ظریف ، احمق هستن و یک احمق نباید مسئولیت در جامعه اسلامی داشته باشه...اما روحانی ،فرق میکنه و بوی شیطان میده
  • GB ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    4 0
    ظریف یک غربزده هست که چاکر و مخلص امریکا هست و فقط انگلیسی صحبت میکنه که آن هم فرق دوکلمه در برجام را نمیدانسته و یا از روی قصد بوده ، فساد طلبان مغز استعماری پیاده نظام غرب هستند در ایران برای تسلیم کشور کهن ایران زمین که کور خواندن.
  • حامد IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    3 0
    خدا میدونه همه هم میدونن خودنظام هم میدونه خود نامرد وطن فروشش هم میدونه که ظریف جاسوس ونوکر امریکا هست واندازه یه جنگ تمام عیار هم به مملکت خودش نامرد ضربه زد.ظریف اتفاقا خیلی کارشو تونوکری شیطان بزرگ عالی انجام داد.خون شهید سلیمانی گردن این دنیا پرست بدبخت مفلوک هست خداشاهده
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    5 0
    همش زیر سر اون حسن روحانیه
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    2 0
    Xxxxxxxxxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx ظریف گفته در حفاظتش بی مبالاتی کرده. یادی کنیم از کامنت حاجی قمی،زیر خبر ژاپنی که نمیشناختیم." این نخست وزیر یه کشور قدرتمند ثابت کرد که چقدر بی آلایش و بی تکلف در خیابان ظاهر شد و مظلومانه کشته شد بعضی از مقامات ما وقتی میخوان بازدید یه شهر برن از یه ماه قبل تیم‌های حفاظتی اون جا مستقر میشن ژاپن کشور ی که ثابت کرده مردم سخت کوش وبا فکری داره
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    5 0
    با آب دهان دشمن ملت دریا نجس نمیشه
  • رضا.پ IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    6 2
    سلام ودرودبرحاج حسین عزیز.ظریف وامثالهم بدلیل اینکه دیده شوندومردم به آنهاتوجه کنندازاین اراجیف می گویند.والاخوب می دانداو وتیمش مسبب وضع موجودند.
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    2 2
    طبق معمول
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    6 1
    ولی معلوم هست چرا به جای آمریکا غصه می‌خورند
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    2 8
    درود بر ظریف
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    5 0
    چرا کسی که مقابل قانون جمهوری اسلامی ایستاد و به آن توهین می کند و به عصاره یک ملت توهین می کند نباید مورد بازخواست قرار گیرد ؟ چرا کسی که پذیرفت جاج قاسم در لیست تحریم باشد نباید مورد مواخذه قرار گیرد؟ در کشورهای کفر دروغ گو مسئول را محاکمه می کننند؟ م یگوید تمام تحریم ها ی چرا کسی که به دشمن سیگنال میدهد به عنوان .... مواخذه نمی شود ؟ چرا کسی که در زمان مسئولیت او سخت ترین قطعنامه ها بر علیه ما تصویب میشود مواخذه نمی شود؟
  • مستر ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    3 1
    دود سفيد از هتل كو...بوي خيانت واختلاس را به مشام.... الا بركت ....دان ويت ام ريكا.....دان ويت عسراييل...
  • مجید IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 1
    فرقی با هم ندارند
  • DE ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    3 3
    ظریف یک چهره سیاسی صادقه بر عکس شریعتمداری حقیقت را میگه اگر چه تلخه!
    • DE ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      3 0
      DE ۱۰:۲۵ - ظریف یک چهره سیاسی صادقه بر عکس شریعتمداری حقیقت را میگه اگر چه تلخه! // پس ای کاش یک ذره از ظریفت صداقت یاد میگرفتی و اینگونه ناشیانه خلف حقیقت نمیکردی و با صداقت نظر مینوشتی نه با عداوت.
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    3 2
    احمق ترین انسان روی زمین میباشد درقصه هاخوانده بودیم که پدری به پسرش که خیلی ساده لوح وبیچاره بوده گوسفند یااموالی را میدهد که ببرد دربازار بفروشد وپولشرا بیاورد پسر گیرفردکلاهبرداری میافتد اموال را میدهدکلاه بردار به اومیگوید فرداهمین موقع به همین جابیا الان پول همراهم نیست پولت رابگیر پسرفکری میکند وقبول میکند ولی انگشتربابایش راهم که پیش اش بوده به فرد میدهد و میگوید اینراهم درانگشت ات کن تابه خیالخودش بااین نشانه اونمیتواند فرارکند پسربه خانه میآید پدرش درخواست پولهارامیکند پسر قضیه راتعریف میکند پدر دودستی برسرش میکوبد ومیگوید بیچاره شدم اموال رابه باددادی که هیچ انگشترگرانبهای مرا هم پسر کم عقل مااول فکرمیکردیم این گونه افرادفقط درقصه هاوجوددارند ولی ظریف نشانداد نه هرزمان انسانهای خوش باور واحمق تری هستند که به وعده های گرگان کلاه برداران حرفه ای اعتماد بکنند وملتی رابهخاک سیاه بنشانند وبجای معذرت خواهی وشرمنده بوده وپس دادن سکه های طلا طلب کارهم هستند خداوندنابودتان کند
  • دارابی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    3 3
    درود بر شریعتمداری
  • محمدی اصل IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    2 1
    درود
  • محمدی اصل IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    2 2
    احسنت
  • ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 1
    ظریف اگر خائن نیست باید بخاطر ضررهای برجام از ملت ایران عذر خواهی و توبه نماید خارج از این اگر به پررویی خودش ادامه دهد باید محاکمه شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس