جزئیات حادثه بیمارستان حضرت رسول/اکثر بیماران دچار دودگرفتگی شدند

سخنگوی اورژانس کشور جزئیات حادثه آتش سوزی بیمارستان حضرت رسول در تهران را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، مجتبی خالدی در تشریح جزئیات آتش سوزی بیمارستان حضرت رسول در تهران گفت: آتش سوزی در طبقه اول که مرکز تحقیقات این بیمارستان در آن واقع شده، رخ داده است.

وی افزود: متأسفانه تمامی بیماران که در طبقات بالایی قرار داشتند دچار دود گرفتگی شده‌اند.

دانلود

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از اعزام ۱۰ آمبولانس به محل این حادثه خبر داد.

خالدی در پایان گفت: تمامی مراکز درمانی اطراف این بیمارستان در حالت آماده‌باش کامل هستند و اخبار تکمیلی اعلام می‌شود.

حریق بیمارستان رسول اکرم(ص) مهار شد

سخنگوی آتش‌نشانی: حریق بیمارستان رسول اکرم (ص) با اقدام آتش‌نشانان مهار شد و تخلیه دود در حال انجام است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    1 3
    هر روز یک سانحه
    • ایرانی GB ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      5 1
      این یک طرح دولت اسرائیل است که بنام طرح " هزار چاقو " معروفه , هدف از این طرح ایجاد خرابکاری های عمدی (چه جزئی , چه کلی ) در گوشه و کنار کشور ایران با پرداخت پول به اراذل و اوباش به عنوان مجریان طرح هزار چاقو بوده بطوریکه این اراذل و اوباش مفتخور هر جا که دستور از تل آویو برسه با دریافت پول ,آتش سوزی عمدی , بمب گذاری و تیر اندازی و...و...و... میکنند تا به مردم ایران این فکر رو القاء بکنند که اوضاع مملکت خیلی خرابه , امنیت وجود نداره , هر روز یک جای مملکت داره میسوزه و آتش میگیره و خراب میشه پس بایستی حکومت ایران تغییر بکنه , یعنی با متشنج کردن اوضاع اجتماعی ایران , مردم ایران رو دچار وحشت و بیزاری از حکومت فعلی بکنند و مردم کوچه و بازار رو به خیابون ها بکشونند بجهت ایجاد تظاهرات و آشوب های خیابانی , دولت اسرائیل فکر میکنه اگر هم نتونه حکومت ایران رو عوض بکنه بالاخره به یک طریقی از مردم ایران انتقام گرفته باشه .
    • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      0 0
      چه ربطی داره
    • US ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      1 0
      هزار چاقو دسته اش در دست فرقه قجر است. مگر ندیدید تا بحال چندین عملیات خرابکاری سایبری ،آتش سوزی و اخرینش بمب گذاری در پایگاه بسیج انجام دادند. ذو المایک در اندیشه راهیابی به کاخ سفید بعد بایدن و تجهیز فرقه از طریق اکراین یا منطقه ای در کردستان عراق است تا با حملات گسترده هوایی و زمینی نظام را ساقط کرده ایران را تجزیه کنند. اینکه عملیاتشان مانند خلیج خوکها در کوبا میشود یا نه بستگی به تدبیر مسئولان و دفاع مردم در برابر سفاک ترین فرقه تاریخ دارد .
    • IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      1 0
      جواب به ۲۰:۴۹ ...ما رژیم صهیونیستی و منافقین رو به آتش میکشیم.
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    0 1
    تهران مشهد ، مشهد تهران
  • GB ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    4 0
    ؟!!واقعا با این همه آتش سوزی ها شک نمی کنید!؟ اطلاعات سپاه بایددرتمام مکان های حساس وعمومی همانند هتل ها وبیمارستان ها وامثالهم به طور نامحسوس فعال باشند این اتش سوزی ها دراین مکان ها غیرعادی به نظرمیرسد!هم چنان که این همه سلاح های جنگی هم دردست آرازل واوباش ومردم کاردشمن است مطمن باشید دستهای کثیفی درخارج وداخل فعالند!!!!(زمان طاغوت توکلاس های درس هم ساواک فعال بودومردم وحشت داشتند)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس