بهادری جهرمی: دولت در مسائل فنی تیم ملی فوتبال دخالت ندارد

سخنگوی دولت تصریح کرد، دولت در مسائل فنی تیم ملی فوتبال دخالت نمی‌کند و فدراسیون باید پاسخگوی مسائل فنی باشد.

به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت درباره اظهارات خداداد عزیزی ملی‌پوش سابق کشورمان که دولت را متهم به درخواست تغییر سرمربی تیم ملی کرده است، اظهار داشت: رئیس سابق فدراسیون فوتبال و سرپرست فعلی آن درخواست هایی از دولت برای حمایت از تیم ملی داشتند. طبیعتاً پیروزی تیم ملی برای همه ایرانیان اعم ار دولت و شهروندان مهم است. 

وی افزود: دولت پیش از این اعلام کرد و هم اکنون نیز اعلام می‌کند که برای حمایت از تیم ملی برای حل هرگونه مشکل پیش روی این تیم همچون بازی های تدارکاتی، سفرهای مورد نیاز و برگزاری اردوهای آماده‌سازی آمادگی دارد. در این راستا جلسه‌ای هم برای بررسی راهکارهای حمایت‌ از تیم ملی فوتبال برگزار شد.

سخنگوی دولت بیان داشت: دولت نه ورودی در حوزه تخصصی فنی فوتبال دارد و نه وقتی برای آن. چون با کثرت مشکلات و دغدغه های به ویژه اقتصادی مردم روبرو است. اینکه این ادعا از کجا مطرح شده است را نمی دانم!؟

بهادری جهرمی اظهار داشت: یک نکته کلیدی وجود دارد که بخش های مختلف مردم نکات و دغدغه های خود را در قالب نامه، مراجعات و یا دیدار های شخصی با من مطرح می کنند و من هم در دیدار با رئیس و سرپرست فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش این دغدغه ها را منتقل کرده‌ام. به همین دلیل هم وزیر ورزش به جلسه در اردوی تیم ملی رفتند و دیداری هم با رئیس فدراسیون فوتبال داشتند تا اگر نیازی به حمایت های دولت وجود دارد این حمایت ها انجام شود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در پایان تصریح کرد: دولت به هیچ وجه قصد ورود به حوزه فنی فوتبال را نداشته و ندارد و نه فرصتی برای ورود به این حوزه دارد. موضوع آن است که حل مسائل تیم ملی به ویژه پشتیبانی های مالی و یا رایزنی های بین المللی حوزه بازی‌های تدارکاتی نیز مطرح شد که کشورهای هدف برای انجام این بازی ها باید توسط خود تیم ملی و فدراسیون فوتبال انتخاب شوند و دولت نیز در این حوزه دخالتی ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس