کد خبر 1397810
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
دستگیری عامل قت مامور پلیس راهور فراجا

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری سریع ۳ سارق مسلحی خبر داد تحت پوشش مسافر اقدام قتل مسلحانه یکی از مأموران جان برکف پلیس راهور شهرستان زاهدان کرده بودند

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری در تشریح این خبر اظهار داشت: در ساعت ۲۲:۱۴ مورخه پانزدهم تیر ماه در پی اعلام قتل مسلحانه یکی  از مأموران جان برکف پلیس راهور استان، توسط چند سارق مسلح در بلوار معلم زاهدان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان در صحنه حاضر شدند.

 وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد این مأمور جان برکف پلیس استان با خودروی شخصی خود در مسیر برگشت به منزلش بوده است که با نیتی انسان دوستانه سه جوان را که کنار خیابان منتظر خودرو بودند برای رساندن به مقصد شان سوار می کند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: این سه جوان در مسیر با تهدید کلت کمری قصد سرقت خودروی شخصی این مأمور پرتلاش پلیس استان را داشته اند که پس از رو به رو شدن با مقاومت وی با شلیک ۲ گلوله او را به قتل رسانده و پیکر بی جانش را کنار خیابان رها و خودرویش را سرقت می کنند و لحظاتی بعد خودروی مسروقه را در مسیر یکی از روستاهای اطراف زاهدان واژگون و از صحنه متواری می شوند.

 سردار طاهری بیان داشت: بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان مأمور شناسایی و دستگیری سریع قاتلان شدند که در نهایت با تلاش شبانه روزی و بی وقفه پلیس، هر ۳ نفر عاملان این جنایت که ۳ جوان ۲۵ ، ۲۲ و ۲۱ ساله بودند شناسایی و روز گذشته در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، داخل مخفیگاهشان در یکی از محلات حاشیه شهرستان زاهدان دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده ضمن اقرار به جنایت ارتکابی در تحقیقات تکمیلی پلیس تاکنون به ۵ فقره سرقت مسلحانه خودرو، تلفن همراه و اموال شهروندان در سطح معابر عمومی شهرستان  زاهدان اقرار کرده اند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی بر عزم جدی پلیس استان در مقابه با سارقان و افراد قانون شکنی که قصد دست درازی به اموال مردم و برهم زدن امنیت عمومی را دارند تأکید و ابراز امیدواری کرد افراد جانی دستگیر شده با اقدام مقتدارانه دستگاه قضایی استان هر چه سریعتر محاکمه و به سزای جنایت ارتکابی خود برسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    4 0
    واقعا تاسف باره هرهفته ۱ مامور پلیس شهید شه
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      0 1
      چرا تاسف باره ؟ خودت برو بجاش شهید شو
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    زندان جزای قاتل و سارق نیست ، قاتل باید اعدام و سارق حد بر او جاری شود ولی آنها به راحتی بعد از گذشت چند ماه آزاد می شوند
    • IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      0 0
      چون الکی کسی اعدام نمیشه
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    یه آمار ارائه بدید از شهدای نیروی انتظامی نسبت به سالهای دیگه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس