کد خبر 1393219
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
مرزبان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل شهادت سرگرد «رسول طالبی» از ماموران هنگ مرزی سراوان پس از ۵ سال فرار در خاش خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در تاریخ سوم دی ماه سال ۹۶ در پی شهادت مظلومانه سرگرد «رسول طالبی» از مأموران جان برکف هنگ مرزی شهرستان سراوان طی درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که منجر به کشف مقادیری مواد افیونی و هلاکت دو نفر از اشرار مسلح شد، مراتب شناسایی و دستگیری دیگر متهمان متواری و عوامل اصلی دخیل در شهادت این مأمور جان برکف مرزبانی، به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا با تلاش شبانه‌روزی پلیس یکی از متهمان اصلی دخیل در شهادت سرگرد طالبی شناسایی و با توجه به متواری و مجهول‌المکان بودن او تلاش مأموران برای به دام انداختنش ادامه یافت.

وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده به این پرونده در جریان تحقیقات تخصصی خود به سرنخ‌هایی از زندگی مخفیانه متهم در شهرستان خاش دست یافتند و در نهایت با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خاش و پس از هشت ماه رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت، مخفیگاه متهم در یکی از روستاهای آن شهرستان شناسایی و روز گذشته در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد. در بازرسی از مخفیگاه این شرور فراری یک قبضه سلاح کلاشینکف با چهار تیغه خشاب و ۲۵ فشنگ جنگی کشف شد.

سردار طاهری با اشاره اعتراف شرور دستگیر شده به شهادت این مأمور جان برکف مرزبانی استان و معرفی او به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس، در برخورد قاطع با اشرار، قاچاقچیان و اخلالگران امنیت عمومی تأکید کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    6 0
    بسیار عالی و دست مریزاد از پی گیری تا حصول نتیجه . این جماعت اشرار باید درک کنند این سرزمین برای آنان ناامن است حتی اگر زیر سنگ پنهان شده باشند گیر میافتند و بسزای اعمال خود خواهند رسید
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    4 0
    آفرین، عجب صبری دارد ناجا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس