درودگر: درآمد تبلیغات محیطی سرخابی‌ها به بیش از ۳میلیارد رسید/ برای جانشین اسکوچیچ کمیسیون سه‌برابری می‌خواستند

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال گفت: حق تبلیغات محیطی سرخابی‌ها افزایش ۳۰ درصدی داشته و حدود سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان برای هر بازی در نظر گرفته شده است.

به گزارش مشرق، صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی و عضو هیات رئیسه سازمان لیگ درباره مبلغ پرداختی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی فصل آینده اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود و ۱۲ مدیرعامل در این جلسه شرکت داشتند. نیاز داریم تا این نوع جلسات برگزار شود. با اشاره به نکات بسیار خوب از سوی مدیران، به خیلی مسائل خوب و به یک همفکری رسیدیم. همه ۱۲ مدیرعامل صورت جلسه را امضا کردند تا در فصل آینده طبق آن پیش برویم. 

وی در مورد نحوه چگونگی تبلیغات محیطی بیان کرد: با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال برای فصل آینده تصمیم‌گیری شد تا چگونه تبلیغات انجام شود. کارگروه نحوه درآمدها نیز به نتیجه رسید و افراد آن نیز معرفی شد. همه در این کارگروه تلاش می‌کنند تا به نتایج مطلوبی برسیم. آجورلو گفت که در این زمینه کمک می‌کند و همه قول دادند با یکدیگر در رسیدن به حق پخش باشگاه‌ها کمک کنند. 

رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که موضوع تبلیغات محیطی استقلال و پرسپولیس جدا شده یا نه، گفت:‌ بله مجزا شد. حق تبلیغات محیطی سرخابی‌ها افزایش ۳۰درصدی داشته و حدود سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در هر بازی در نظر گرفته شده است. این موضوع منوط به تسویه حسابی است که باشگاه‌ها تا اول هفته آینده انجام می‌دهند. اگر همه با هم اتفاق نظر داشته باشیم،‌ می‌توانیم کارهای بزرگی کنیم. 

درودگر در خصوص راه ندادن سعید فتاحی معاون اجرایی باشگاه استقلال و یکی از اعضای باشگاه آلومینیوم اراک به این جلسه اظهار کرد:‌ در نامه دعوت اعلام کردیم که فقط شخص مدیران عامل می‌توانند در جلسه شرکت کنند. همه مدیران با درگیری‌های مختلفی که داشتند، به این جلسه آمدند و به نتایج درخشانی هم رسیدیم. در کل تنشی وجود ندارد و هدف همه یک چیز مشترک است.

وی در مورد حق پخش از صدا و سیما نیز عنوان کرد:‌ این موضوع به روش باشگاه‌ها، برنامه و اتحاد آنها بستگی دارد. 

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در مورد لذت نبردن مردم از پخش بازی‌ها در صدا و سیما گفت: پخش بازی‌ها را صدا و سیما انجام می‌دهد و فکر می‌کنم رفته رفته بهتر شده است. باشگاه‌ها نیاز دارند تلویزیون اینترنتی داشته باشند و این جزو حقوق آنهاست. با مسوولان صدا و سیما جلسه خواهیم داشت. ما روبروی هم نیستیم و باید کارهای خوبی در این خصوص انجام دهیم. 

درودگر در مورد دریافت هزینه از صدا و سیما در سال گذشته بیان کرد:‌ ما هیچ درآمدی از آن‌ها نداشتیم. مصوبه‌ای آمده بود که به وزارت ورزش رفت و حالا باید به فدراسیون برود و بعد از آن‌ هم در بین باشگاه‌ها تقسیم شود. هیچ آیین‌نامه‌ای در این مورد وجود ندارد.

وی در خصوص ضرر مالی فدراسیون فوتبال از فسخ قرارداد با دراگان اسکوچیچ گفت: چون خودم او را به ملوان آوردم و با توجه شناختی از او دارم و با توجه به مشکلاتی که در تیم ملی وجود دارد، اظهارنظر نکنم بهتر است چرا که افراد مختلف سوگیری می‌کنند. فدراسیون حتی می‌خواست یک مربی بیاورد که کمیسیون آن مربی سه‌برابر قرارداد اسکوچیچ بود. برای او(واسطه) خیلی جذاب بود که در آستانه جام جهانی ۵۰۰ هزار دلار گیرش بیاید. اگر میخواهند تغییراتی بدهند، اول باید چاه آن را بکنند. باید در ابتدا یک جایگزین بهتر پیدا و سپس مربی را برکنار کنند. اینکه بلاتکلیف باشیم، کار شایسته‌ای نیست. 

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در خصوص حیدر بهاروند نیز عنوان کرد: بهاروند زحمات زیادی کشیده و امیدوارم دوباره بیاید. او برکنار شده اما در کشور ما غیر ممکن وجود ندارد و شاید دیدید هفته آینده در سازمان لیگ حضور داشته باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس