کد خبر 1398284
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
افشاگری پوگبا از به سرقت رفتن مدال طلای جام‌جهانی

هواداران خشمگین منچستریونایتد به شدت به آخرین پست پل پوگبا در شبکه‌های اجتماعی اعتراض کردند.

به گزارش مشرق، پوگبا پس از امضای قرارداد مجدد با یوونتوس در شبکه اجتماعی نوشت: «برگشتم، انگار هرگز نرفته بودم.»

بانوی پیر روز دوشنبه خرید پوگبا را تایید کرد و ملی‌پوش ۲۹ ساله فرانسوی پس از پایان قراردادش در اولدترافورد، در یک انتقال آزاد به باشگاه تورینی بازگشت. او به مدت چهار سال بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ در این باشگاه حضور داشت و چهار عنوان متوالی سری آ را به دست آورد و به عنوان یکی از پویاترین هافبک‌های جهان شهرت پیدا کند. در طول آن دوره، پوگبا ۳۴ گل به ثمر رساند و ۴۰ پاس گل دیگر در ۱۷۷ بازی در تمامی رقابت‌ها به نام خود ثبت کرد و ۶ سال پیش با مبلغ ۸۹ میلیون پوند به یونایتد پیوست.

حالا این هافبک بعد از شش سال پر فراز و نشیب در اولدترافورد، به یوونتوس بازگشته و خوشحالی خود را در شبکه‌های اجتماعی بروز داد و در پستی نوشت: «برگشتم، انگار هرگز نرفته بودم.» پست پوگبا باعث شد که تعداد زیادی از هواداران خشمگین شیاطین سرخ با به اشتراک گذاشتن نظرات صریح خود در مورد دوران حضور این هافبک در اولدترافورد، واکنش نشان بدهند.

یکی از طرفداران گفت: «کپشن کاملاً منطقی است زیرا او هرگز در منچستریونایتد به چشم نیامد. از حالا به بعد این دیگر مشکل شماست، بانوی پیر.» دیگری گفت: «درست است رفیق. تو همیشه طوری بازی می‌کردی که انگار بازیکن منچستریونایتد نبودی.» سومی پست کرد: «بزرگترین اتلاف وقت. از دویدن آرام خود در اطراف زمین لذت ببر، ۲ گل در فصل در برابر باشگاه‌های رده پایین و دادن دو پاس خوب در یک بازی. بازیکن اینستاگرامی.»

هواداران بیشتری نیز ادعا کردند که دوران پوگبا تمام شده و باید به سری آ بازمی‌گشت تا پس از ناکامی در لیگ برتر، یک بار دیگر بدرخشد. یکی نوشت: «دوره‌ات تمام شده.» دیگری اضافه کرد: «بله درست است، فرار از لیگ سخت به لیگ کُند.»

پوگبا امیدوار است بتواند دوران حرفه‌ای خود را در محیط آشنای تورین احیا کند و همچنین یوونتوس را پس از موفقیت اخیر دو باشگاه میلان به کورس قهرمانی بازگرداند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس