یحیی حق دارد گله کند/ به پرسپولیس بگویید در لیگ برتر شرکت نکند!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید گل‌محمدی حق دارد که از وضعیت سرخ‌پوشان گله کند.

به گزارش مشرق، علی باغمیشه، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره فعالیت نقل و انتقالاتی سرخ‌پوشان اظهار کرد: پرسپولیس نقل و انتقالات خوبی داشت اما این یارگیری کامل نشد. در تیم‌های دیگر دیدیم که از لحاظ نفرات خیلی بهتر از پرسپولیس شده‌اند. پرسپولیس در دفاع چپ، هافبک وسط و مهاجم با کمبود مواجه است. درست که دو بازی‌ساز خوب گرفته‌ایم اما هنوز برای تبدیل شدن به یک تیم تمام عیار با مشکل روبرو هستیم.

او افزود: من یک بار انتقاد کردم و عده‌ای به اینستاگرامم آمدند و مورد لطفم قرار دادند که چرا گفته‌ام وزیر ورزش از استقلال حمایت کرده است. الان هم همین را می‌گویم. چطور تیمی می‌تواند پول به خارج منتقل کند اما یک تیم نمی‌تواند؟ آقای درویش باید پاسخگو باشد. با اتفاقاتی که در سال پیش افتاد، استقلال حداقل باید یک جام می‌گرفت. اگر قرار باشد امسال هم همینطور شود، زودتر به پرسپولیس بگویند تا در لیگ برتر شرکت نکند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بهانه‌گیری‌های یحیی گل‌محمدی در اولین صحبت‌هایش پیش از شروع لیگ برتر گفت: یحیی وقتی نمی‌تواند مهاجم بخرد، چه کار کند؟ بدترین نتیجه چند سال اخیر پرسپولیس سال گذشته رقم خورد که با آن همه کار شکنی برای زمین زدن تیم، نایب قهرمان شد. یحیی هم بازی من بوده و ایراداتی هم دارد ولی پارسال تقریبا فقط عبدی را به عنوان مهاجم در اختیار داشت. پس شاهکار کرده است. حالا با این اوضاع چرا الان از اوضاع تیمش شکایت نکند؟

بیشتر بخوانید:

اظهارات تند و بی‌سابقه معاون پرسپولیس علیه درویش و گل‌محمدی

باغمیشه ادامه داد: وضعیت یحیی مثل آشپزی می‌ماند که وقتی می‌خواهد کباب درست کند، می‌بیند جز تخم‌مرغ چیزی در یخچال ندارد. سرمربی اول فصل لیستش را به مدیرعامل می‌دهد و مدیرعامل باید حداقل ۸۰ درصد خواسته‌هایش را برطرف کند. پرسپولیس پارسال در گل‌زنی مشکل داشت. امسال در همه پست‌ها بازیکن گرفته شده به جز در خط حمله. یحیی چرا نباید مصاحبه کند و از وضعیت تیم بنالد؟

او تاکید کرد: من این‌ها را به خاطر هم‌بازی بودن با یحیی نمی‌گویم. او اشتباهاتی داشته که یکی از آن‌ها رفتارش موقع گل استقلال در داربی برگشت بود اما وقتی یحیی می‌بیند که پارسال مهاجم نداشته، امسال هم ندارد و مجبور است تمیروف را به تمرینات پرسپولیس برگرداند، پس حق دارد صحبت کند. آقای درویش چرا مهاجم نمی‌گیری؟ مگر انتقال پول چقدر طول می‌کشد؟ چطور استقلال می‌تواند اما پرسپولیس نه؟ حتی الان به یک مهاجم درجه دو خارجی هم راضی هستیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با هزینه‌هایی که این باشگاه برای جذب بازیکن خارجی می‌کند، می‌تواند مهاجم خوبی جذب کند، گفت: نه. از آن طرف استقلال با سیلوا تمدید کرد. چطور یک باشگاه می‌تواند سیلوا که چندین باشگاه دنبالش بودند را نگه دارد ولی پرسپولیس نمی‌تواند یک مهاجم بگیرد؟ این موضوع از یک جا نشات می‌گیرد. چطور پرسپولیس یک هفته بازیکن گرفته ولی دو هفته هیچ کاری نکرده است؟ بالاخره ما در این فوتبال بودیم و سرد و گرم روزگار چشیده‌ایم. اگر یک سری افراد نخواهد اتفاقی بیفتد، قطعا نمی‌افتد.

باغمیشه افزود: قرار بود در فوتبال همه چیز عادلانه باشد. قرار بود این عادلانه بودن را با استفاده از فوتبال به فرزندانمان آموزش بدهیم. وقتی از عدالت از بالا رعایت نمی‌شود، باید ته ماجرا را خواند. نمونه‌اش این است که بعد از افتضاح تاج در فدراسیون فوتبال، دوباره برمی‌گردد و کاندیدا می‌شود. اگر عدالت باشد باید کسانی کار کنند که در فضای درستی فعالیت داشته‌اند.

او در پایان اظهار کرد: ما پیراهن یکی از تیم‌های پرطرفدار آسیا را پوشیده‌ایم. من بحثم برای استقلال نیست. اصلا استقلال ۱۰۰ بازیکن بگیرد. ولی وقتی قرار است یک چیزی برابر باشد، چرا به یک جا می‌گویند بازیکن نگیر و به یک جا می‌گویند بگیر؟ بگذارید جنگ تن به تن باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    14 17
    باغمیشه طنزی برای خنده بابا بالا بری پایین بیای کسی جنابعالی را نمیشناسه خود دانی
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    9 12
    همه می دونند تیم فصل قبل با حمایت های وزارت ورزش قهرمان شد الان هم شما حامیدارید چرا اجازه خرید مهاجم به تیم پرسپولیس را نمی دهید ؟
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    11 7
    درسته شما دیرتر سرمربی انتخاب کردید و دیرتر به نقل و انتقالات رفتید ولی الان خریدهای تیم انجام شده چرا اجازه خرید مهاجم به تیم پرسپولیس نمی دهید ؟؟؟؟؟؟/؟
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    5 14
    شیر مادر حلالت همه چیز کاملا تابلوئه تیم 6 تا مهاجم داره الان هم پیگیر خرید کاوه رضائی هستش اونوقت پرسپولیس 3 تا مهاجم مصدوم داره باید بره اون تمیروف که تو شش قدم توپ به اوت میزنه بیاره تمرین
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    3 7
    پرسپولیس هر چه قدر خلق موقعیت کنه ولی یکی مث شیرزدوف نتونه توپو وارد دروازه کنه چه فایده داره ؟ تازه عبدی و آل کثیر و پاکدل هم مصدوم هستن
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    6 17
    علی جان حرف دل میلیونها پرسپولیسی را زدی.
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    10 3
    این همه هافبک داره پرسپولیس فقط یه مهاجم میخواد اونم میاریم مشکل یحیی هستش فنی درد نمیخوره انم مطهری بود کمکش میکرد،،باغمیشه پیشکسوته😂😂😂😂😂
  • علی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    9 5
    ببخشید ایشون کیه من بعنوان یک پرسپولیسی نمی شناسم با این حرفها خودت را خسته نکن مگر قرار است تیم محبوب من هر سال قهرمان شود بجای این حرفها بیایید متحد شویم قهرمانی آسیا را بدست بیاوریم تیم رقیب دو قهرمانی دارد ولی پرسپولیس هنوز نه
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      1 1
      بله تو پرسپولیسی هستی.
  • DK ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    11 2
    علی جان پنج شش سال است که گودرزی حامی و پشتیبان شما بود قهرمان می شدید دعا کنید بازهم گودرزی وزیر بشود باز هم شما قهرمانیهای خودتان را تکرار بکنید در ضمن زیاد حرص نخورید
  • فرهاد IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    0 7
    تیم حریف اگر جوربوزه داره الان جام بگیره. همان مرحله کروهی خذوه. باغمیشه عزیز تا یه تبره مثل تو میاد حرف دل ما رو میزنه. فورا بهش وصله میچسبونن
  • وحید IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    1 6
    تا یه وزیر استقلالی روی کاره اوضاع همینه
  • رضا TR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    7 0
    آقای باغمیشه ناراحت نباشید آخر فصل پرسپولیس انشالله به لیگ یک سقوط می کند از سال آینده در لیگ یک بازی می کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس