درخواست عجیب و ۱۰ میلیارد تومانی مربی ایرانی برای کمک به گل محمدی!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نشان داده است فعلا نمی خواهد مچ خود را برای رقیبان لیگ برتری باز کند.

به گزارش مشرق، تمرینات پیش فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی آغاز شده است که همچنان تیم‌ها مشغول جذب بازیکن هستند. آغاز زود هنگام فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس سبب شد تا خریدهای پرسپولیس از نخستین روز زیر نظر کادر فنی مشغول تمرینات بدنسازی شوند.

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی، سعید صادقی، محمد مهدی احمدی و دانیال اسماعیلی فر خریدهای مطرحی بودند که با امضای قرارداد با پرسپولیس احتمال حضور قطعی خود در ترکیب این تیم را تصور می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

واکنش پرسپولیس به یک مصاحبه علیه درویش

این در حالی است که یحیی گل محمدی در دو دیدار تدارکاتی اخیر خود مقابل امیدهای پرسپولیس و پیکان تهران از تمام ظرفیت بازیکنان خود استفاده کرده است تا آنها انگیزه‌های خود را به نمایش بگذارند.

تغییرات اساسی در جمع دستیاران همیشگی یحیی گل محمدی باعث شده تا او نیز بر خلاف گذشته رفتار کند و تفاوتی بین بازیکنان اسم و رسم دار با جوانان گمنام قائل نشود.

به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس تمایلی ندارد همچون همیشه ترکیب این تیم برای تمام بازی‌های فصل مشخص شود تا علاوه بر حفظ انگیزه در جمع بازیکنان پرسپولیس، مانع از شناخت رقیبان داخلی شود.

گل محمدی غیر از پست دفاع چپ و هافبک میانی در هر پستی دو بازیکن ممتاز دارد که می‌تواند دردسری شیرین برای او محسوب شود. ضمن اینکه بازیکنان جوان پرسپولیس نیز روند فنی بسیار خوبی را در پیش گرفته‌اند که می‌تواند سرمربی تیم را امیدوار به استفاده از آنها در مواقع ضروری کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    0 0
    فصل قبل که هر بازی با یک ترکیب دفاعی پیش رفت و نتیجه اش این شد که گل های متعددی به لطف حامد لک دریافت کردیم مهاجم هم به دلیل نداشتن پول مثل این فصل نخریدیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس