کد خبر 1399223
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
پایان عصر حکمرانی مسی و رونالدو بر فیفا

سرشناس‌ترین ستاره‌های حال حاضر دنیای فوتبال دیگر رده‌بالاترین شخصیت‌های بازی رایانه‌ای فیفا نیستند.

به گزارش مشرق و به نقل از سان؛ شرکت تولید بازی‌های رایانه EA، جدیدترین نسخه از بازی محبوب فیفا را منتشر کرده است که این نسخه یک تفاوت عمده و قابل توجه با نسخه‌های قبلی دارد.

برای اولین بار از سال ۲۰۰۷، یک بازیکن به جز لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، دارای بهترین ضریب عملکردی در این بازی محبوب رایانه‌ای است.

مسی ۳۵ ساله، تابستان سال گذشته با پایان قراردادش با بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست اما به هیچ عنوان در حد انتظار ظاهر نشد. رونالدو هم که در شرایطی مشابه یوونتوس را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد، با وجود تبدیل شدن به بهترین گلزن شیاطین سرخ، هیچ جامی نبرد و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم باز ماند. این اتفاقات سبب شده است که دیگر نه مسی و نه رونالدو رده‌ بالاترین بازیکن بازی فیفا ۲۳ نباشند.

پیش از این رونالدو به طور مشترک با کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن با ۹۱ امتیاز (رِیت) سوم بود اما اکنون اما امباپه توانسته جایگاه خود را ارتقاء دهد و با ۹۳ امتیاز در مجموع تمام قابلیت‌ها، بهترین بازیکن بازی فیفا ۲۳ محسوب شود. او فصل گذشته برای پاری‌سن‌ژرمن در تمامی رقابت‌ها ۳۹ گل زد و ۲۶ پاس گل داد و به سبب همین عملکرد خوب، باشگاه را مجاب کرد که با او قراردادی جدید منعقد و او را تبدیل به پردرآمدترین بازیکن تیم کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس