مخالفت ۲۸ نهاد کویتی با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

ده ها نهاد جامعه مدنی کویت در نامه ای به امیر این کشور بر موضع ثابت خود در حمایت از مسئله فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ۲۸ نهاد جامعه مدنی کویت امروز شنبه در نامه‌ای به «شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح» امیر این کشور بر موضع ثابت کویت در حمایت از مسئله فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

در این نامه آمده است: همزمان با سفر جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به منطقه و بالا گرفتن موج عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بر موضع ثابت و همیشگی خود در قبال مسئله فلسطین و مخالفت با هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی با هر بهانه یا توجیهی تاکید می‌کنیم.

نهادهای مدنی کویت عنوان کردند: حمایت از ملت فلسطین در مبارزه آزادانه و مطالبه برای آزادسازی همه اراضی اشغالی خواسته‌ای انسانی و اصولی است که قابل سازش و کوتاه آمدن نیست.

نهادهای مدنی کویت با تاکید بر مخالفت کامل و قاطع با هر گونه اقدامات مشکوک و تلاش برای تحمیل آن، اعلام کردند که این کشور باید بر اساس نص قانون اساسی خود عمل کند، چرا که در ماده اول قانون اساسی این کشور آمده است که کویت بخشی از امت عربی است و در حمایت از مسئله اصلی و نخست این امت به عهد خود وفادار خواهد ماند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس