کد خبر 1399485
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تبیان ویدئویی در مورد حیات فرازمینی ها به اشتراک گذاشت.
در روزهای اخیر که خبرها و عکس‌هایی از تلسکوپ جیمزوب منتشر شد، دوباره این مساله که آیا حیات فرازمینی در کره‌های آسمانی وجود داره، مطرح شده.
این در حالی‌است که یکی از معجزات قرآن کریم در ۱۴۰۰ سال پیش این بوده که از زندگی در کرات و آسمان‌ها خبر داده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 49
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    4 9
    دابه به معنی باکتری هم ممکن است باشداگرهم موجودات فضایی باشند چون دسترسی نداریم فقط سیاسی کاری وبحث های جهت داروتحریفی ممکن است بوجودبیاید پس ادامه دادن شک دراینباره فقط بنظرم غرض ورزی رادرجنبه های سیاسی وتاریخی تحریف میکند
    • آدریان دریا IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      4 2
      یعنی چی؟ سیاسی؟ شیب دار؟ نه تنها در سیارات دیگر بلکه در فواصل بین سیارات هم موجودات فضایی وجود دارند این تعبیر حضرت امیر بیان امیرالمومنین که از طریق ستون هایی از نور جا به جا میشن.
  • UA ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    29 2
    اللهم عجل لولیک الفرج ____سد ایسیلو‌‌ نباشد. ______ ترکیه یزید، فرات را بست. ___ فرات را دوباره بسته اند هل من ناصر ینصرنی‌
  • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    18 4
    حتما خداوند در کرات دیگر موجودات زی حیاتی آفریده اند و شاید منبع حیات آنها چیزی غیر از آب که مایه حیات زمینیان است،باشد و چه بسا همانند جن قابل رویت نباشند.
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      15 12
      مسلمانها با این همه ادعا منتظر نشستن که ببنیند ناسا چه میکنه.
    • IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
      8 1
      فعلا که مسلمانان کاشف خیلی چیزها هستند حالا چه در ناسا باشند چه نباشند
  • CA ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    6 4
    چیزی که الان غربی ها در مورد موجودا ت فضایی و ساخته شدن بناهای باستانی عجیب و احتمالا غیر قابل ساخت توسط بشر میگویند (مثل استفاده از سنگهای بزرگ که امروزه هم بشر قادر به جابجاییش نیست درمعبد سلیمان و مصر و تمدن مایا و .. ) رو ما به اجنه ارتباط میدادیم.
  • FR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    21 3
    بعد از خیانت برجام ، میخواستند موشکها را نیز از ما بگیرند که مردم سلمان فارسی نتوانند برای کشف علم و دیگر موجودات به پروین و به اسمان بروند ! مرگ بر خائن !
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      8 24
      یه روزی مجبور میشی همه موشک‌ها رو .....
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      9 4
      حرف صهیونیستی نزن جواب دهنده
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    7 2
    بی خبری سایتهای خبری انقلابی از خبری مهم: == کشف علت تفاوت رنگ پوست نژادها == بر اساس تحقیقات علمی جدید علت تفاوت رنگ پوست انسانها توسط یک زیستشناس ایرانی در قالب "نظریه عوامل فراگیر جهشزا" بیان شده است. این نظریه در سال ۱۴۰۰ شمسی مطرح شد و تا پیش از این زیستشناسان نتوانسته بودند پاسخ علمی برای این سوال پیدا کنند که منشأ تفاوت رنگ پوست مانند سپاهپوست و سفید پوست و سرخپوست و... چیست. در این نظریه برای اولین بار اثبات شده است که منشأ پیدایش تفاوت رنگ پوست انسانها وجود "عوامل فراگیر جهشزا" در بعضی از مناطق جغرافیایی جهان است، عوامل فراگیری که موجب جهش در ژنهای مربوط به رنگ پوست انسان شده و موجب تغییر رنگ پوست میشوند. چرا از این خبر علمی مهم ‌غافلید؟ این کشف کاملا مخالف با اعتقادات تکاملگرایان است. درخواست پیگیری این خبر مهم را توسط رسانه ها و مسئولین علمی کشور دارم زیرا اگر این مطلب راست باشد یعنی به رد علمی نظریه تکامل داروین رسیده ایم.
    • FR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      1 2
      افرین برشما ، در ضمن رنگ انسانه طبق روایات از اتتخاب فرشته عزراییل که از کره زمین از خاک ان نمونه برداری کرد نیز میباشد ! همانطور که میدانید، خاکهای کره زمین از رنگهای مختلف نیز هستند ! اری الله اکبر
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      2 1
      عزیز من! در باره چیزی که دانش و تخصص نداری اصرار نکن. اطلاعات شما در باره نظریه داروین ده‌ها سال از علوم امروز عقب است. ده‌ها سال است که نظریه داروین مخصوصا در علم انسان‌شناسی، جایگاه خود را از دست داده. بنابراین معنی ندارد که بگوییم الان دانشمندی کشف کرده که نظریه داروین اشتباه است. و معنی ندارد که شما از این کشف اینقدر ذوق زده شوی.
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    5 3
    الله اکبر!!
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    4 1
    مطلب جالبی بود ممنون
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    5 7
    عزیزان مشرقی دولت ایران رسما باید وجود زندگی فرازمینی رو تایید کنه و به قرآن و روایات اهل بیت علیهم السلام استناد کنه این باعث جلب توجه مردم دنیا خواهد شد چون مقام رسمی این رو تایید کرده مطمعنا به زودی دانشمندان وجود زندگی فرازمینی رو هرچند در حد موجودات ریز هم شده تایید میکنن همین باعث میشه مردم دنیا به سمت اسلام و قرآن و اهلبیت علیهم السلام گرایش پیدا کنن.
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      6 4
      شوخی نکنید، در دنیای علم باید هر گونه قضاوتی بر اساس تحقیق و پژوهش و آزمایش‌های تجربی انجام شود. نمی‌توان همینطوری اعلام رسمی کرد!
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      1 1
      فکر میکنم برای خداپرست بودن، چیزهای ساده تری هم در دنیا وجود داشته باشه که انسان با نگاه به اون حداقل پی به وجود خدا ببره. در مورد ائمه هم بهتره آدمها مطالعه کنن. این برای دین و دنیای خودشان بهتر است!
    • ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
      0 0
      شوخی میکنی ؟؟؟؟ خداوکیلی!!!!!!!
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    3 4
    عزیزان مشرقی دولت ایران رسما باید وجود زندگی فرازمینی رو تایید کنه و به قرآن و روایات اهل بیت علیهم السلام استناد کنه این باعث جلب توجه مردم دنیا خواهد شد چون مقام رسمی این رو تایید کرده مطمعنا به زودی دانشمندان وجود زندگی فرازمینی رو هرچند در حد موجودات ریز هم شده تایید میکنن همین باعث میشه مردم دنیا به سمت اسلام و قرآن و اهلبیت علیهم السلام گرایش پیدا کنن.
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      5 3
      شما اول آن حیات رو کشف کن، سپس با آیات کشف خودت رو در دنیا یه دنیا ارائه کن. غیر از این دنیا بهت میخنده، یکی دیگه کشف کنه بعد تو بیای بگی "من میدونستم". !!! اصلا معنی نداره.
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    2 3
    سلام بهرحال نباید شان و مقام عظیم قرآن را تنزل داد.علم تجربی از سنخ تجربه و حس و پشتوانه آن مفاهیم ذهنی و فرضیات حدسی است.قرآن ازسنخ نور و معنا و معارف آسمانی است.خلط این دو موضوع و مبحث همه چیز را مشوش و مبهم می نماید.بهتر است مرز علم و دین کاملا مشخص شود و بدانیم از کدام چشم انداز و افق به موضوع نظر داریم.راجع به حیات فرا زمینی از دیدگاه علم ممکن است چنین موجوداتی در کرات دیگر وجود داشته باشند.ولی دلیلی نیست که بر معارف قرآنی حمل شود.قرآن کتاب هدایت است اگر موضوعی را بیان می کند قطعا تبیان لکل شیء است.
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      1 0
      سلام اینا تنزل نیست
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      9 0
      مرز علم و دین مشخص شود!؟؟ بسیاری از احکام الهی منشأ و دلیل علمی داره مگه خالق علم کیست!؟ همون خدایی که قرآن نازل کرده خالق علم و خالق همه عوالم و کائنات است اصلا حقایق علمی که در طول زمان کشف میشود در تفسیر بهتر آیات قرآنی که دیروز معنایش را نمی‌فهمیدند مؤثر است / اصلا یکی از اعجازهای قرآن حقایق علمی است اصلا برخی از دانشمندان غیر مسلمان وقتی حقیقت علمی رو کشف کردند که بعداً متوجه شدن قبل از اونها خداوند در قرآنش به اون اشاره فرموده ، مسلمان شدند / اصلا قرآن کتاب هدایت مگر نیست !؟ یکی از راههای هدایت انسان ها کشف حقایق و اعجاز علمی قرآن است / بله ممکنه بفرمایید خدا در قرآن مثلا ترکیب اب H2o رو نگفته بله وقتی خدا می‌فرماید قرآن کتاب هدایت است دیگه قرار نیست همه جزییات علمی رو درش ذکر بکند قرار بوده قرآن کتاب هدایتی همه فهم ( با هر سطح سواد و علم و جایگاه ) باشد حالا دانشمند و عالم بواسطه علم بیشتری که دارد بیشتر از قرآن میفهمد و دریافت میکند / اگه قرار بود خدا فرضا همه قوانین فیزیک و معادلات ریاضی و شیمی و.. رو بیاد در قرآن بیان کند دیگه من کم سواد و بی سواد از قرآن فراری میشدم / پس حکمت خدا بر این قرار گرفته که قرآن کتاب هدایتی همه فهم باشد من بی سواد رو یه جور هدایت می‌کنه شمای. دانشمند رو هم یه جور دیگه / ضمن اینکه اعجاز علمی قرآن یکی از اثراتش اینه که بفهمیم خدا خالق همه اینها بوده نه طبیعت / یه چیزهایی رو ۱۴۰۰ سال قبل در قرانش ازش خبر داده که دانشمندان تازه تونستن کشف اش کنند و خیلی هاشو شاید هنوز کشف نکرده. و اینده بهش خواهند رسید این هم حقانیت و خالقیت خدا رو می‌رسونه و هم حقانیت دین خدا ( اسلام ) رو هم حقانیت پیامبران و جانشینان الهی رو / مثلا ۱۴۰۰ سال پیش خدا بوسیله همین قرآن و ‌یشامبرش شراب و گوشت خوک و.. رو حرام کرده حالا با استفاده از علم تونستیم بفهمیم چرا حرام است !؟ / آیا هنوز هم معتقدی باید حد و مرزی بین علم و دین باید قرار داد !؟
  • حمید IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    7 5
    موندم با این همه اطلاعاتی که قرآن به ما میده چرا مسیحیان و یهودیان کشف می‌کنند ایراد کار کجاست؟
    • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      3 2
      سلام اولا خیلی‌هارو مسلمانان کشف کرده بودن دوما بین اینها مسلمان هم هستن سوما اتفاقا خوبه اینا کشف کنن تا مسلمان شوند و حقانیت اسلام بر همگان ثابت شود
  • نیما IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    6 4
    لااله الاالله محمدرسول لله قران کتابی علمی است
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      3 0
      البته بیشتر برای هدایت است، اگر مردم میدانستند!
  • گمنام IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    4 3
    زوری میخواستید قرآنو بهش ربط بدیدا....! هیچ کاری از قدرت خدا خارج نیست ولی اون چیزی که به اسم فرازمینی دنبالش هستید وجود نداره
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      0 2
      پس چرا تو قرآن و روایات معتبر اومده؟
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      0 0
      اتفاقا موجودات فرا زمینی وجود داره خودم دیدم
  • صدر IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    3 1
    سوره مبارکه جن به موجوداتی فرا زمینی تصریح می کند که در آسمان پایگاه شنود زده اند و زمین را زیر نظر دارند و نمی دانند در زمین چه می گذرد وَأَنَّا كُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ ۖ فَمَنْ يَسْتَمِعِ الْآنَ يَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَصَدًا وَأَنَّا لَا نَدْرِي أَشَرٌّ أُرِيدَ بِمَنْ فِي الْأَرْضِ أَمْ أَرَادَ بِهِمْ رَبُّهُمْ رَشَدًا این آیات قرآنی صریح در این است که موجودات فرا زمینی زمین را زیر نظر داشته اند و بیش از این بحث در آن سوره مبارکه شده است . جن موجود نادیدنی است و قرآن از فرا زمینیان به جن تعبیر کرده است
  • محمد IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    0 0
    خوانندگان گرامی توجه داشته باشند اصولا تلاشهای ناسا و سایر کاوشگران در جهت ایجاد ارتباط با سایر حیات های غیر بشری در راستای استفاده از قدرت های انها برای تسلط بیشتر میباشد.
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    6 0
    در آیه ۱۲ سوره طلاق به ۷ آسمان و ۷ زمین اشاره شده : « خداوند کسی است که، هفت آسمان را آفریده و از زمین (نیز) مانند آنها را (آفریده است‌). فرمان (خداوند) بین آنها (آسمان‌ها و زمین) فرود می‌آید تا بدانید که خداوند بر هر کاری تواناست و ..». / عبارت « و از زمین مانند آنها » اشاره به این دارد که مانند ۷ آسمان ۷ زمین نیز وجود دارد / حتی ما در دعای قنوت هم عبارت « رب السموات السبع و الارضون السبع » رو هم داریم پس وقتی صحبت از ۷ زمین هست حتما در اون ۶ زمین دیگر هم حیات فراتر از زمین ما وجود دارد / ۲- نکته بعد اینکه : ما در قرآن داریم : انا زینا السماء الدنیا بزینت الکواکب ، آسمان زمین را به ستارگانی زینت بخشیدیم / ستارگانی که ما داریم اطراف زمین میبینیم در منظومه شمسی قرار دارند پس احتمالا منظور از «آسمان دنیا » در این آیه همان منظومه شمسی است / پس ۶ زمین دیگر از ۷ زمین مذکور احتمالا در منظومه های دیگر و شاید در ۶ منظومه دیگر وجود دارند/ ۳- نکته مهم دیگر در ایه ۳ سوره ملک آمده الَّذِی خَلَقَ سَبْعَ سَمَاواتٍ طِباقاً …﴾؛ آن خدایی که هفت آسمان را طبقه‌طبقه آفرید / خوب ما امروز بوسیله تصاویر تلسکوپ جیمز وب از وجود میلیاردها منظومه غیر از منظومه شمسی خودمان با خبر شدیم / پس آسمان و طبقه اول (آسمان دنیا )همان منظومه شمسی است که با میلیاردها ستاره تزئین شده و طبقه دوم (آسمان دوم ) احتمالا از میلیاردها میلیارد منظومه را در خود جای داده / نکته بسیار مهم این است که اگر روزی بشر بتواند از آسمان دوم پر از منظومه خارج شده و آسمان و طبقه سوم را ببیند چه خواهد دید !؟/ بشر امروز توانسته به آسمان دوم راه پیدا کند و آنطور که گفته میشود به ۱۳ میلیارد سال قبل برگشته اگر به آسمان سوم برسد از چند میلیارد میلیارد سال قبل با خبر خواهد شد !؟ / تصور اینکه طبق قرآن هفت آسمان طبقه طبقه و در واقع تو در تو وجود دارد که تازه توانسته ایم به بخشی از آسمان دوم اش دسترسی پیدا کنیم باید گفت دیوانه کننده است از این جهت که در تصور انسان نمی‌گنجند / اگه آسمان دوم حاوی میلیاردها منظومه است آسمان سوم تا هفتم ، دیگر چگونه است !؟ /مثلا تصور کنید هفت قابلمه کوچک و بزرگ تو در تو که کوچکترین اش منظومه شمسی ( میلیاردها ستاره ) و قابلمه دومش (میلیاردها منظومه) دارد آسمان سوم تا هفتم دیگر چه وسعتی دارد !؟ الله ا
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    4 0
    اینهمه منظومه و کهکشان !؟ سبحان الله ، تصور کنید ما انسانها تو یکی از این کهکشانها (کهکشان راه شیری ) و تازه در یکی از سیارات این منظومه بنام زمین داریم زندگی میکنیم در میان اینهمه کهکشان اصلا ما انسانها یه ذره هم حساب نمیشیم اونوقت چطور واسه خدا یه وقتهایی قیافه میگیریم !؟؟؟ ؛) / خداوند اینهمه کهکشان و احتمالا فرا کهکشان در هفت آسمان خلق کرد اما به خودش نگفت باریکلا ، ما انسانها رو‌که خلق کرد تازه فرمود : «تبارک الله احسن الخالقین » / اینکه خداوند ذره ای بنام انسان رو اینقدر بالا برده و بالصطلاح عامیانه تحویلمون گرفته و بابت خلق ما بخودش احسنت گفته آونهم ماهایی که تو این عظمت عالم یه ذره حساب میشیم واقعا آدم رو به تعظیم در برابرش وا میدارد
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    3 0
    اینهمه منظومه و کهکشان !؟ سبحان الله ، تصور کنید ما انسانها تو یکی از این کهکشانها (کهکشان راه شیری ) و تازه در یکی از سیارات این منظومه بنام زمین داریم زندگی میکنیم در میان اینهمه کهکشان اصلا ما انسانها یه ذره هم حساب نمیشیم اونوقت چطور واسه خدا یه وقتهایی قیافه میگیریم !؟؟؟ ؛) / خداوند اینهمه کهکشان و احتمالا فرا کهکشان در هفت آسمان خلق کرد اما به خودش نگفت باریکلا ، ما انسانها رو‌که خلق کرد تازه فرمود : «تبارک الله احسن الخالقین » / اینکه خداوند ذره ای بنام انسان رو اینقدر بالا برده و بالصطلاح عامیانه تحویلمون گرفته و بابت خلق ما بخودش احسنت گفته آونهم ماهایی که تو این عظمت عالم یه ذره حساب میشیم واقعا آدم رو به تعظیم در برابرش وا میدارد
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    0 0
    قران, مطابق نص صریح خودش, کتاب هدایت است
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    0 1
    بعید نیست فرشتگان و اجنه از کرات دیگر توسط خداوند ب زمین فرستاده شده باشند. در سال های آینده قرآن را بهتر و بیشتر کشف خواهیم کرد.
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    0 1
    فعلا که وجود حیات فرا زمینی ثابت نشده .اول باید به صورت علمی ثابت بشه
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      1 0
      کشف نشده یا غول های علمی جهان اونرو از دیگران پنهان کردند !؟ وجود بالصطلاح یوفوها که بارها بصورت اتفاقی در زمین دیده شدند و در برخی از تصاویر تاریخی و باستانی اشکالی شبیه به اونها بر روی سنگ حکاکی شده اینها میتونن شواهد خوبی از وجود فرازمینی ها به ما بده / یه چیزهایی رو غول های علمی جهان پنهان کردند و سعی کردند در انحصار خودشون نگه دارند و استفاده های نظامی و علمی ازش در ساخت برخی تجهیزات و.. کردند که برخی از سیاست مداران غربی در اواخر عمرشون حقایقی ولو اندک و سربسته از اونها بیان کردند و بدین واسطه به بیرون از اون غول های علمی درز کرده
  • وحید نادر شاگرد اتوبوس IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    1 0
    حداقل دو مورد از استدلالهای علامه طباطبایی تا به امروز به تایید تحقیقات بشر رسیده است؛ یکی در مورد جسد فرعون که علامه معتقد بود جسد فرعون غرق شده بیرون انداخته شد تا عبرت آیندگان باشد و لذا آن جسد الان باید باشد که در مطالعه پاریس روی جسد فرعون این موضوع افشا شد که فرعون مذکور بر اثر غرق شدن مرده است؛ - دومی علمای یهود و.. معتقد بودن منظور از «من» تخم گشنیز بوده است که علامه طباطبائی آنرا «ترنجبین» در تفسیر المیزان معرفی کرده اند چند دهه بعد؛ پرفسورهای امریکایی - یهودی پس از 5 سال تحقیق در صحرای سینا؛ اعلام نمودند که درخت گز که توسط پشه گزیده شود شیره ای تولید میکند (ترنجبین) و توسط بومیان صحرا از آن نان و شیرینی تهیه و به جهانگردان فروخته میشود همان« من» است - البته «من» قبلا در ایران در تهیه شیرینی لوقا تبریز و شیرینی گز اصفهان(دیباجی و فریدن شهر و..) مورد استفاده قرار میگرفت که آلان تقریبا فراموش شده است - موضوع مهم اینکه دانش بشر تقریبا به قانون (اصل) علم نرسیده بلکه با احتمال مطلبی را بیان میکند که بعضا مشخص میشود چندان دقیق هم نبوده لذا مقایسه علم با دانش بشر و الویت دادن به دانش بشر ؛ خودش نوعی وا دادگی است
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    1 0
    باز نمیشه😑
  • 67. IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    بابااااا شما تفسیر بلد نیستی؟؟؟؟ اخه اماما درمورد همین اخرالزمان خودمون واضح توضیح ندادن بعد بیان درمورد فرا زمینی ها بگن؟؟؟؟ دوما سوره فاتحه هییییچییی نگفته حتی در تفسیرش هم برید نگا بکنید فقط مکالمه خداوند با انسانه سوره شوری ایه ۲۹ منظور از جنبندگان جنی های مسلمان هستند که اگر هم بخواهیم فقط به معنیش توجه کنیم قسمت دومش گفته و او به گرد اوری های انها تواناست که اگر اشتباه نکنم به ظهور حضرت مهدی اشاره داره که تمام جنیان مسلمان به سپاه حضرت مهدی ملحق میشن
    • ابوالفضل IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
      1 0
      دوست عزیز میفهمی چی میگی رب العالمین یعنی پروردگار جهانیان کل این سیارات و موجودات آن
  • محمد IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 1
    آیه ۲۹ سوره شوری:وَ مِنْ آياتِهِ خَلْقُ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ وَ ما بَثَّ فِيهِما مِنْ دابَّةٍ وَ هُوَ عَلى‌ جَمْعِهِمْ إِذا يَشاءُ قَدِيرٌ «29» و از نشانه‌هاى قدرت او آفرينش آسمان‌ها و زمين است و جنبندگانى كه در آن دو پراكنده‌اند و او هرگاه بخواهد بر گردآورى آنها تواناست.
  • آیسی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    0 0
    دوستان موجودات فرازمینی در هر جای فضا که باشند تکنولوژی شون از تکنولوژی ما پیشرفته تره . ناسا هم اونا رو مخفی نمی کنه فرا زمینی ها وجود دارند اما هیچ کس نمی دونه دقیقا اونا کجا هستن.
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    0 0
    خوبه
  • Jopits IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    روبه رو شدن ما بافرازمینی ها ممکنه مرگ آفرین باشه!
  • آیناز IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    0 0
    والله توی تبریز که بشقاب پرنده دیده شده از اون موقع به بعد همکلاسی های کلاس ما کلا یدونه صدای چیک بیاد صدای بچه ها میره تا آمریکا و مدرسه میره رو هوا!! یه دانشمند اعلام کرده که موجودات فضایی روزی به زمین حمله خواهند کرد ولی از نظر من و دوستم اونا مهربونن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس