کد خبر 1400023
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
کری‌خوانی لهستانی‌ها به نفع ما است

پاسور تیم ملی والیبال گفت: مطمئن باشید با تمام وجود مقابل لهستان بازی خواهیم کرد. از مردم کشورم می‌خواهم ما را دعا کنند.

به گزارش مشرق، محمدطاهر وادی روز سه شنبه در گفت‌وگویی در خصوص تقابل تیم ملی والیبال با تیم قدرتمند لهستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ ملت‌ها و کری خوانی بازیکنان لهستانی اظهار داشت: ما در لهستان یک هفته تمرین خیلی خوب داشتیم و از لحاظ بدنی خیلی آماده هستیم. مصاحبه‌ها و کری خوانی بازیکنان لهستان هم بیشتر به تیم ما کمک می‌کند.

وی افزود: بازیکنان ایران نشان دادند وقتی بازیکنان حریف از خودشان تعریف می‌کنند و می‌گویند که دوست داشتیم در یک‌چهارم نهایی با تیم ایران روبرو شویم عملکردشان بهتر می‌شود.

پاسور تیم ملی والیبال درباره عملکردش در لیگ ملت‌ها گفت: خداراشکر همه بچه‌های تیم ملی روز به روز شرایط بهتری پیدا کردند. این موضوع نشان می‌دهد کادرفنی تیم ملی برای هر بازی برنامه خاصی دارد و ما هم تلاش می‌کنیم وظایفی که بر عهده داریم را به خوبی انجام دهیم.

وادی در مورد عملکرد درخشانش در هفته سوم لیگ ملت‌ها و جاخالی‌ها و دفاع‌های روی تورش که در فضای مجازی وایرال شد، عنوان کرد: در هفته اول لیگ ملت‌ها با انگشت آسیب‌دیده بازی کردم. خوشبختانه در هفته سوم مصدومیتم بهتر شد و توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.

وی با تقدیر از عملکرد کادرفنی تیم ملی والیبال اظهار داشت: مربیان تیم ملی خیلی زحمت می‌کشند. آنها تا دیروقت بیدار هستند و تیم‌های حریف را آنالیز می‌کنند. حتی گزیده فیلم‌های مسابقات را برای ما می‌فرستند و وظایف‌مان را بر اساس این فیلم‌ها به ما یادآور می‌شوند.

پاسور تیم ملی والیبال در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید با تمام وجود مقابل لهستان بازی خواهیم کرد. از مردم  کشورم می‌خواهم ما را دعا کنند.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال در گروه مردان  ۱۹ تیر به پایان رسید و هشت تیم ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند با کسب جایگاه‌های اول تا هشتم به مرحله نهایی صعود کردند.

تیم ملی والیبال ایتالیا با ۱۰ برد، دو شکست و ۳۱ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله نهایی شد و تیم‌های لهستان و آمریکا نیز با کسب ۱۰ برد و ۳۱ و ۲۸ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم جدول در پایان مرحله مقدماتی قرار گرفتند.

تیم‌های ملی والیبال فرانسه (۹ برد و ۲۸ امتیاز)، ژاپن (۹ برد و ۲۷ امتیاز) و برزیل (هشت برد و ۲۴ امتیاز) رتبه های چهارم تا ششم جدول را به دست آوردند.

تیم ملی والیبال ایران نیز با هفت برد برابر چین، استرالیا، آمریکا، کانادا، لهستان، اسلوونی و صربستان و کسب ۲۰ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار گرفت و به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

ملی‌پوشان والیبال ایران در این رقابت‌ها پنج شکست تجربه کردند که برابر تیم‌های هلند، ژاپن، بلغارستان، برزیل و ایتالیا رقم خورد.

هشتمین سهمیه مرحله نهایی لیگ ملت‌ها در آخرین روز به هلند رسید که با ۶ برد و ۱۷ امتیاز در جایگاه هشتم مسابقات باقی ماند.

تیم‌های آرژانتین، اسلوونی، صربستان، آلمان، چین، بلغارستان، کانادا و استرالیا نیز با قرار گرفتن در رتبه‌های نهم تا شانزدهم به کار خود در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ پایان دادند و از صعود به مرحله نهایی بازماندند.

مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۲ در گروه مردان از ۲۹ تیر تا دوم مرداد به میزبانی شهر بولونیا در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف لهستان می‌رود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس