کد خبر 1400140
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
بانک آینده

محمد فطانت مدیرعامل بانک آینده پس از حدود ۳ سال فعالیت، از این سمت کنار رفت.

به گزارش مشرق، وی از دی ۹۸ و به انتخاب مسئولان بانک مرکزی در دولت قبل، به‌عنوان مدیرعامل "وآیند" انتخاب شد اما افزایش زبان انباشته بانک در ۲ سال اخیر، توقف و تعلیق نماد بانک از  ۲۸ شهریورماه سال گذشته به دلیل عدم رفع ابهام وضعیت اطلاعاتی و همچنین انتقاد برخی نمایندگان مجلس از تردد مداوم وی به اروپا به‌ویژه انگلیس از جمله حواشی مهمی بود که ادامه حضور وی در این سمت را با چالش‌های جدی مواجه کرد.

از شعبان مرادی رئیس هیأت مدیره این بانک، به عنوان سرپرست موقت اداره "آینده" تا زمان برگزاری مجمع یاد می‌شود. وی دانش آموخته رشته بانکداری بوده و پیش از حضور در سمت ریاست هیات مدیره بانک آینده، فعالیت در بانک‌های توسعه تعاون، رفاه کارگران و تجارت را در کارنامه خود داشته است.

بانک مرکزی در سال‌های گذشته، عهده‌دار تعیین هیات مدیره چند بانک خصوصی به دلیل مشکلات مدیریتی بوده که انتخاب نزدیکان دولت قبل در این جایگاه‌های حساس، با انتقاد کارشناسان و متخصصان پولی و بانکی همراه شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    4 0
    از این نمونه منصوبان قطاری دولت قبل جملگی همان گونه که گله ای بر سر کار گماشته شده اند می باید عزل شوند! البته عزیزانی مانند شمخانی یا سورنا ستاری و اندکی دیگر که شخصیت هایی محترم هستند از این قاعده مستثنا نگه داشته شوند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس