پیچیده‌ترین پهبادها در نیروی زمینی ارتش تولید شده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پیچیده‌ترین پهپادهای نظامی در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ساخته شده است.

به گزارش مشرق، امیر کیومرث حیدری بعدازظهر سه‌شنبه در بازدید از پادگان گروه ۲۲ توپخانه شهرضا با تاکید بر خودکفایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه در بخش نیروی زمینی اظهار داشت: به اندازه‌ای به خود کفایی رسیده‌ایم که امکان ارائه کمک تجهیزاتی و تسلیحاتی به دیگر کشورها را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۳ رسته ریز و درشت در نیروی زمینی ارتش چرخه دفاعی کشور را تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: هر یک از این رسته‌ها به مثابه یک زنجیر در عرصه حرکت در لبه فناوری برای دستیابی به خودکفایی قرار دارند.

فرمانده نزاجا با اشاره به اینکه در این زمینه ارتش در استان اصفهان دارای قابلیت‌های فراوانی است، ابراز داشت: در این استان در عرصه نظامی به فناوری‌های دست یافته‌ایم که بر قدرت ما بیش از گذشته افزوده است.

وی با بیان اینکه گروه ۲۲ توپخانه شهرضا از قدرتمندترین و خوشنام ترین یگان‌ها و توپخانه‌های نیروی زمینی ارتش است، اضافه کرد: این قرارگاه راهبردی، یکی از مراکزی است که متناسب با سطح امنیتی مورد نیاز در مناطق مختلف مرزی، توسط ارتش طراحی و گسترش یافته است که نشان از اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه دارد.

مهم‌ترین عملیات‌های نیروی زمینی در آینده و در صورت نیاز با پهباد است

امیر حیدری با اشاره به توانمندی‌ها و تولیدات دانش بنیان در نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروی زمینی ارتش پرچمدار تولید انواع پهباد نظامی و دفاعی با پیچیده‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا است.

وی همچنین به تولید پیچیده‌ترین پهبادها از جمله تولید پهباد در زمینه جنگال (جنگ الکترونیک)،عملیات‌های دوردست و برون مرزی و همچنین پهبادهای شناسایی، انهدامی و مأموریت‌های رزمی در نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و ابراز داشت: مهم‌ترین عملیات‌های نیروی زمینی در آینده و در صورت نیاز با پهباد است.

ساخت ۲۳ هزار واحد مسکونی سازمانی برای ارتشیان

فرمانده نزاجا با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای خانواده ارتشیان بر اساس فرمایشات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: در سفرهای شهرستانی موقعیت زمینی و مکانی برای احداث خانه‌های سازمانی در قالب مجتمع‌های مسکونی را بررسی و برای این امر اقدام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر احداث ۲۳ هزار واحد مسکونی برای نیروهای ارتش در دستور کار قرار دارد و تاکنون چهار هزار واحد به متقاضیان تحویل شده است، همچنین در زمینه ساخت خانه شخصی و ملکی برای کارکنان برای ۲۵ هزار واحد برنامه ریزی شده که باید تا قبل از بازنشست شدن افرادی که فاقد مسکن هستند برای آنها در قالب طرح کوثر اقدام شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس