کد خبر 1400290
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶
پرسپولیس در چه صورتی به اردوی ترکیه می‌رود؟

کادر فنی پرسپولیس برای برپایی اردوی آماده‌سازی در ترکیه خواسته‌هایی دارد که در صورت انجام شدن آن، سرخ‌پوشان به این اردو خواهند رفت.

به گزارش مشرق، در حالی که برخی از تیم‌های لیگ برتری برای برپایی اردوی آماده‌سازی راهی ترکیه شده‌اند اما باشگاه پرسپولیس با وجود درخواست کادر فنی هنوز موفق به اعزام اعضای تیم به این کشور نشده است. این در حالی است که یحیی گل‌محمدی از چند هفته قبل درخواست برپایی اردوی آمادگی کرده بود اما به دلیل فراهم نشدن اسپانسر، این اردو منتفی شد؛ هرچند که با رایزنی‌های صورت گرفته، باشگاه پرسپولیس روز دوشنبه اعلام کرد که سرخ‌پوشان به زودی عازم اردوی ترکیه خواهند شد.

این در حالی است که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس تا ۸ مرداد برنامه بازی‌های تدارکاتی تیمش را آماده کرده و تمرینات سرخ‌پوشان بر پایه همین تمرینات و برنامه‌ها انجام می‌شود. با این همه باشگاه پرسپولیس اعزام سرخ‌پوشان به اردوی آماده‌سازی ترکیه را منوط به نظر یحیی گل‌محمدی کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازی پرگل تدارکاتی پرسپولیس و نساجی مازندران

از آنجایی که شهر کایسری که قرار است اردوی پرسپولیس آنجا برگزار شود از تهران، پرواز مستقیم ندارد به همین دلیل بحث اعزام سرخ پوشان به این شهر دغدغه اصلی کادر فنی پرسپولیس است. اگر باشگاه پرسپولیس بتواند برای این اردو پرواز چارتر بگیرد به احتمال فراوان یحیی گل‌محمدی با این اردو موافقت خواهد کرد چرا که او به دنبال این است تا بازیکنانش دچار خستگی سفر نشوند. 

خواسته دیگر یحیی گل‌محمدی برای این اردو انجام بازی‌های تدارکاتی است و در صورتی که دو بازی تدارکاتی برای پرسپولیس در این اردو فراهم شود دیگر دغدغه‌ سرمربی پرسپولیس برطرف خواهد  شد. در همین رابطه رایزنی‌هایی برای انجام بازی‌های دوستانه و تدارکاتی در این اردو انجام شده است.

موضوع دیگر برای برپایی این اردو، کیفیت محل برگزاری آن خواهد بود و در همین رابطه احتمالاً یکی از اعضای کادر فنی به زودی عازم ترکیه خواهد شد تا از محل اردو بازدید کند. در صورتی که همه امکانات و شرایط برای برپایی این اردو فراهم باشد این احتمال وجود دارد که یحیی گل‌محمدی پاسخ مثبتی به انجام این اردو بدهد اما اگر خواسته‌های کادر فنی اجابت نشود آن زمان باید این اردو را منتفی دانست. با این همه باید منتظر یکی دو روز آینده بود تا مشخص شود که پرسپولیس به این اردو خواهد رفت یا نه. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    0 1
    در صورتی که برندش ارزشی داشته باشه کسی بخواد اسپانسر بشه
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    1 0
    بجای برنامه ترکیه به فکر خرید مهاجم شش دانگ و یک مربی باسواد باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس