کد خبر 1400898
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
نکونام: کولیبالی و پاتوسی حرفه‌ای کار نکردند و ممکن است آنها را کنار بگذارم/ ترجیح دادم به‌ جای تیم ملی در فولاد بمانم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان توضیحاتی درباره آخرین وضعیت این تیم در اردوی ترکیه تشریح کرد.

به گزارش مشرق، جواد نکونام درباره اردوی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ترکیه اظهار داشت: اردوی خوبی در تهران داشتیم و اردوی دوم‌مان را در ترکیه برگزار کردیم و بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کردیم. در این اردو نیز با ام‌اصلال بازی کردیم و با الشحانیه نیز بازی خواهیم داشت. اردوی سوم را نیز در ایران برگزار خواهیم کرد و برای مسابقات لیگ برتر آماده می‌شویم.

وی درباره نقل و انتقالات فولاد تصریح کرد: خریدهایی که داشتیم به نسبت نیازهای‌مان بوده است. متاسفانه یک رای ناعادلانه منجر به این شد که 2 سال نتوانیم یار بگیریم. تیم‌های دیگر در این سال‌ها تیم‌های‌شان را تکمیل کردند. ما در نیم فصل گذشته می‌توانستیم یار بگیریم ولی می‌دانید در نیم فصل بازیکن گرفتن سخت است. امسال نفرات مد نظرمان را جذب کردیم. از آقای ابراهیمی و اعضای هیئت مدیره و مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم. تمام خواسته‌های تیم را برآورده کردند و شرایط را طوری جلو بردند که ما الان فقط برای رسیدن به هدف‌مان تلاش کنیم. برای برپایی اردوی ترکیه نیز باید از مسئولان باشگاه و کارخانه تشکر کنم. کمپ اردویی زیادی رفته‌ام اما امسال یکی از بهترین‌ کمپ‌ها را داشتیم.

سرمربی فولاد درباره وضعیت کولیبالی و پاتوسی یادآور شد: همه می‌دانند هر صبحتی که می‌کنم شفاف و بی پرده است. ما با مدیر برنامه‌های این دو بازیکن چندین جلسه داشتیم و برای اینکه شرایط را از نزدیک ببینم به تهران آمدم و در جلسات حاضر شدم. برای موسی 2 هفته و برای پاتوسی 3 هفته بی برنامه عمل کردیم. یکسری صحبت‌ها شد. تمام بهانه این بود که دوست ندارند در اردوهای بدنسازی باشند ولی این اردوها برای من خیلی مهم است تا بازیکنان به شرایط ایده‌آل برسند. بازیکن باید در آغاز بازی‌ها بهترین شرایط را از لحاظ بدنی داشته باشد. پاتوسی با اینکه قراردادش را امضا کرد و باشگاه برای حضور او بلیت گرفت، اما حضور پیدا نکرد. او به دلیل بهانه‌های مختلف و بچه‌گانه در اردو حضور پیدا نکرد. ما با این بازیکن قرارداد داریم ولی در هیچ اردویی شرکت نکرد. نظم و شخصیت تیمی از همه چیز برای من مهم‌تر است. کولیبالی نیز اعلام کرد که بعد از عید قربان می‌آید که ما مخالفت کردیم ولی متاسفانه او نیز دیر آمد و به دلیل نداشتن ویزا نتوانست در اردوی ترکیه حاضر شود. این دو بازیکن کاملا غیر حرفه‌ای عمل کردند و از آنها ناراضی هستم. این بازیکنان از برنامه‌ها عقب هستند.

وی اضافه کرد: اگر نیاز باشد این دو بازیکن را کنار خواهم گذاشت. نظم و انضباط در تیم من حرف اول و آخر را می‌زند. همه بازیکنان دوست دارند بیشتر استراحت کنند و در کنار خانواده‌هایشان باشند ولی این دو بازیکن نیامدند و به تیم و باشگاه بی احترامی شده است. اگر آنها در تیم باشند جرایم سختی را برای‌شان در نظر خواهیم گرفت. علی رغم پول حرفه‌ای که می‌گیرند کار غیر حرفه‌ای کردند. تیم ما اولویت است و این از همه چیز مهمتر است.

بیشتر بخوانید:

کمک مجیدی به نکونام در آسیا

نکونام درباره برگزاری بازی های دوستانه بین‌المللی عنوان کرد: این بازی‌ها در لیگ قهرمانان به ما خیلی کمک می‌کند. 4-3 بازیکن در اردو نیستند ولی امیدواریم در اردوی نهایی همه حضور داشته باشند. برای جذب دو بازیکن در حال صحبت هستیم و امیدوارم تیم را تکمیل کنیم. این اردو و این بازی‌ها به ما کمک زیادی کرد، چون ورود و خروج در تیم زیاد بوده است. ترجیح دادیم در دوران بدنسازی که بازیکن تحت فشار است همه اتفاقات رخ بدهد و بهتر عمل کنیم.

سرمربی فولاد درباره اینکه نام او جزو گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی بوده است، عنوان کرد: دوستان لطف دارند و اینکه من بین گزینه‌های هدایت تیم ملی باشم باعث افتخار است. من برنامه کاری خودم را دارم و ترجیح می‌دهم کاری که از آن لذت می‌برم را انجام دهم. فوتبال ما متاسفانه با شرایطی که دارد، مشخص نیست چه کسی تصمیم‌گیرنده است. وقتی کار دست کسی نیست و مشخص نیست که چه کسی تصمیم می‌گیرد، ترجیح دادم در باشگاه فولاد حضور داشته باشم و شرایط حرفه‌ای که این باشگاه برای من فراهم کرده است کمتر از تیم ملی نیست و اگر بتوانم مردم خوزستان را خوشحال کنم موفقیت بزرگی برای من است. تمام تمرکزم روی فولاد است تا بازهم مردم و هواداران را خوشحال کنیم. آرزوی موفقیت برای تیم ملی دارم و امیدوارم فوتبال ما از شرایط عذاب‌آور و سختی که دارد نجات پیدا کند و همیشه موفق باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 0
    اصلا انتظارشو نداشتیم
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    1 2
    همون بهترکه جایگاه خودتومیدونی دوسه تا بازیکن خوب داشت فولادکافیه مثل تیمهای شهرستانی دیگه ساپورت مالی نشن خواهیددیدچطوربه دسته دوسقوط میکنیدربطی به مسایل فنی مربی نداره چیزی درحدشانسی بودن وبخاطرساپورت مالی خوبه ک بازیکن خوب گرفتن وگرنه مثل فجرسپاسی بودیاشاهین بوشهرو... ادعای سرمربی تیم ملی شدن هرگز به ذهنشم خطورنمیکرد..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس