تهامی: بعد از بازی با کره جنوبی نظرم درباره اسکوچیچ عوض شد/ باشگاه استقلال ملاثانی از اسم من سوءاستفاده کرد

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان مدعی است، مدیران باشگاه استقلال ملاثانی از اسمش سوءاستفاده کردند.

به گزارش مشرق، ابراهیم تهامی درباره منتفی شدن حضورش در استقلال ملاثانی گفت: من بعد از صحبت با سید سلطان حسینی امین (مالک باشگاه استقلال ملاثانی) هدایت این تیم را بر عهده گرفتم و حتی سه روز هم تست گذاشتم، ولی بعد از سه روز با من تماس گرفته و گفتند که قرار است امتیاز تیم واگذار شود و در نهایت هم سرمربی قبلی تیم هدایت استقلال ملاثانی را بر عهده گرفت.

وی ادامه داد: من به صورت شفاهی با سلطان حسینی توافق کردم، ولی بعداً این اتفاق به وجود آمد و واقعاً نمی‌دانم چه باید بگویم. من برای فوتبال خوزستان زحمت کشیدم و بازیکن تیم ملی بودم. آیا این رفتار با ابراهیم تهامی درست است؟ استقلال ملاثانی از اسم من سوءاستفاده کرده است و باید ضرر و زیانش را بدهد. شما دیدید که حتی تصویر مرا هم بعد از توافق رسانه‌ای کردند ولی در ادامه اتفاقات دیگری رخ داد.

تهامی در پایان در مورد ابقای دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: این مربی در مرحله مقدماتی جام جهانی نتایج خوبی گرفت، ولی با اتفاقاتی که اخیراً رخ داد قطعاً کار برای اسکوچیچ سخت خواهد شد. البته نظر من در مورد این مربی بعد از بازی با کره جنوبی عوض شد و معتقدم که بهتر است در جام جهانی یک مربی ایرانی هدایت تیم ملی را برعهده داشته باشد. علی دایی، امیر قلعه‌نویی، فرهاد مجیدی و جواد نکونام گزینه‌های خوبی برای هدایت تیم ملی هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی GB ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    5 0
    مرد حسابی تو برای خودت تصمیم اشتباه می گیری انوقت برای تیم ملی نظر میدی . در ضمن اگرزحمت کشیدی در قبالش پول گرفتی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس