اسکوچیچ و استیلی

سرمربی تیم ملی در جلسه با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مطالب تندی را در خصوص عملکرد سرپرست تیم ملی بیان کرده است.

به گزارش مشرق، ماجرای نیمکت تیم ملی هنوز پایان نیافته و این داستان هنوز ادامه دارد. بعد از ابقای دراگان اسکوچیچ به نظر می رسد این نیمکت باز هم رنگ آرامش را نخواهد دید و آبستن اتفاقات تازه ای خواهد بود.

ظاهرا در جلسه هم اندیشی هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال که پیش از جلسه ابقای اسکوچیچ در ساختمان فدراسیون فوتبال برگزار شد، دراگان اسکوچیچ مطالب تندی را در خصوص عملکرد حمید استیلی سرپرست تیم ملی بیان می کند و بی نظمی های درون اردوی تیم ملی را متوجه عملکرد او می‌داند و معتقد است تا زمانی که از اتفاقات درون اردو بی خبر باشد، نمی‌تواند با متخلفان و بازیکنانی که مرتکب بی نظمی می‌شوند برخورد کند.

گویا اسکوچیچ مدعی شده که تمرکزش روی مسائل فنی تیم ملی است و نمی تواند همزمان حواسش به رعایت اصول و قوانین در اردوی تیم ملی باشد، به همین دلیل طبیعی است برخی بی نظمی ها در اردوی تیم ملی شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید:

طارمی «علامه دهر» هم باشد باید با او برخورد شود

پس از ابقای اسکوچیچ در نیمکت سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال ایران در جلسه هیات رئیسه این ماجرا ابعاد تازه ای پیدا کرده.

پس از طرح این مسائل در جلسه، در نشست مشترک هئیت رئیسه و کمیته فنی نیز این موضوع مطرح می‌شود و برخی حاضرین در جلسه از عملکرد استیلی به صورت غیرمستقیم انتقاد می‌کنند و خواستار برخورد جدی با حاشیه سازان می‌شوند، که حاصل این اتفاق بیانیه فدراسیون فوتبال خطاب به ملی پوشان می‌شود که به رویت تمام اعضای هئیت رئیسه می‌رسد.

اما سوال اینجاست آیا با وجود خط و نشان فدراسیون فوتبال برای ملی پوشان و منتقدان فضای کنونی تغییر خواهد کرد یا اینکه همچنان تنش میان موافقان و حامیان سرمربی در اردوی تیم ملی باقی خواهد ماند؟

از طرفی آیا با توجه به گلایه های سرمربی کروات تیم ملی از سرپرست تیم، رابطه استیلی و اسکوچیچ همانند سابق خواهد شد یا اینکه پروژه برکناری بازیکن سابق تیم ملی کلید خواهد خورد؟

هرچند که با توجه به رابطه دوستانه بسیار نزدیک میان ماجدی و استیلی امکان این اتفاق بسیار بعید به نظر می رسد مگر اینکه سرپرست تحت فشار قرار گیرد و تصمیم به عبور از استیلی بگیرد که طبیعتا این موضوع نیز برای ماجدی هزینه بر خواهد بود.

البته عده ای معتقدند از آنجا که اردوی تیم ملی به بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال موکول خواهد شد، شاید تا پیش از اینکه ماجدی تصمیم به ایجاد تغییر و تحولات اساسی در ترکیب کادر مدیریتی تیم ملی بگیرد تمام دوستان او مجبور به خداحافظی با تیم ملی شوند تا کادر جدید مورد نظر رئیس بعدی فدراسیون فوتبال روی کار بیاید.

*درخواست ویژه اسکوچیچ؛ باقری را می خواهم

با توجه به حواشی اخیر در اردوی تیم ملی و البته انتقادات تند اسکوچیچ از استیلی، سرمربی تیم ملی از سرپرست فدراسیون فوتبال درخواست ویژه ای داشته.

دراگان اسکوچیچ از میرشاد ماجدی خواست شرایط حضور دوباره کریم باقری درتیم ملی را فراهم کند. او به سرپرست فدراسیون گفته: من به حضور باقری نیاز مبرم دارم و کاری کنید که او در جام جهانی کنار تیم ملی باشد. طبق شنیده های ما ماجدی هم با باقری صحبت کرده تا رضایت او را جلب کند اما ظاهرا آقا کریم هم شرایط خاص خودش را دارد.

کریم باقری هیچ گاه دنبال سرمربی شدن نیست و همین مساله برای مربیان خارجی ارزش بسیاری دارد چون خیالشان از بابت یکسری مسائل راحت است. البته مشکل حضور همزمان باقری در تیم ملی و پرسپولیس باید حل شود اما این مربی می تواند نظم و انضباط را در اردوی تیم ملی برقرار کند که همین مساله فاکتور مثبتی برای اسکوچیچ محسوب می شودچون تجربه ثابت کرده که خودش نمی تواند و یا نمی خواهد با بازیکنان تیم ملی برخورد کند و طبعا می تواند با خیال راحت این کار را به باقری بسپارد.

منبع: دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ورزشی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    20 10
    سلام علیکم ؛ همیشه ، نام آقای حمید استیلی و آقای افشین پیروانی ، می درخشند .
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    23 0
    ادعای اسکوچیچ در مورد استیلی بسیار قابل باور است. استیلی سواد و توانایی تصمیم گیری و قاطعیت مورد نیاز در زمینه های مدیریتی را ندارد.
  • داریوش IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    19 2
    بله استیلی و خداداد عزیزی از تیم ملی حذف کنید و کریم باقری تنها کافی برای تیم ملی وبس
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    21 1
    من پرسپولیسی هستم ولی خداییش این استیلی به هیچ‌ دردی نمیخوره اه اه
  • سید فروزان CH ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    20 1
    حق با مربی است مدیریت تیم ضعیف است که چند بازیکن به خود اجازه تعیین تکلیف کردن برای تیم میدهند دشامب مدیر و سر مربی تیم فرانسه چندین سال کریم بنزما را بخاطر مسائل اخلاقی به تیم دعوت نمیکرد علرغم فشار بیش از حد
    • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      1 8
      سید دوغتو بنوش
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    17 0
    از تجربه استفاده کنید و استیلی را کنار بزنید و باقری را همراه تیم ملی نمایید.
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    1 1
    چطور میشه مدیریت از اختلاف استیلی و اسکویچ قبل از ابقای او بی خبر مانده باشد. حتما همه جوانب رو در نظر گرفته.
  • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    3 9
    شیخ عثمان ابوفاضل را سرمربی ایران کنید
    • کامران IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      0 0
      دوغتو بخور
  • رمضانی IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    14 4
    هرجا گندکاری ونابسامانی در تیم ملی است نام یک پرسپولیسی می درخشد. زمان مایلی کهن علی دایی گردن کلفتی می کرد. زمان برانکو لگدهای علی کریمی. زمان کیروش باند مافیای سرخ به سرکردگی خودبرانکو وحالا طارمی و زیرابزن معروف استیلی .تا فوتبال ما از پرسپولیس زدگی در نیاید درست شدنی نیست که نیست
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    1 3
    چند نفر از پیشکسوتهای بزرگ فوتبال مثل سرهنگ ذوالفقار نسب و علی پروین و ... را فعلا در راس مسؤلیت شورائی سرپرستی تیم ملی بگذارند تا این افراد خام بیش از این حیثیت فوتبال ایران را نبرند
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      11 2
      تمام مشکلات فوتبال ایران از فرهنگی است که علی پروین در فوتبال ایران حاکم کرد و جا انداخت. اتفاقأ بر خلاف نظر شما باید کمیته ای به سرپرستی وزارت اطلاعات نقش علی پروین را در وقایع اخیر تیم ملی بررسی کند و نتیجه را به رؤسای سه قوه تحویل دهد.
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    16 0
    استیلی هرجار فته به اون تیم گندزده
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      5 0
      دقیقا...اصلا لقب استیلی بین فوتبالیا نابودگره
  • هوشنگ IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 7
    مربی فقط کی روش کبیر سلطان قلبها دشمن سرخها
  • علوی IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    0 0
    کمیته ای به سرپرستی وزارت اطلاعات نقش علی پروین؟!!!!!!!ا الان این طنز بود یا از اون عوالم تب فوتبال که برای فوتبالی ها فضای عادی اما برای عقلا عجیب و سفاهت آفرین کدام یک . زود تند سریع بگو
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    0 0
    هر بار که ایران به جام جهانی می رود حاشیه سازی ها شروع میشود این نشان از آن دارد که نظم و دسیپلین در مجموعه فوتبال ما وجود ندارد
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    0 0
    استیلی به درد مدیریت نمیخوره حتی سرمربی خوبی هم نیست مثل خداداد فقط تا الان نون یک گلی که زده به آمریکا رو میخوره
  • صالح IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 0
    هر کس مخالف اسکوچیچ هست خودش باید بره. مگه برخی بایکنان و کادر فنی نظیر همین اقای استیلی ادعا ندارن اسکوچیچ خوب نیست پس چرا میخوان بمونن و باهاش کار کنن. اقای اسکوچیج جنم داشته باشو نترس و تغییرات زیادی ایجاد کن. کسی از مربی مهربون و بی جنم خوشش نمیاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس