استیلى: اجباری نبودن صبحانه یا عدم تعیین ساعت خواب برای بازیکنان نظر اسکوچیچ بود/دیگر اختلاف و دودستگی وجود ندارد

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: اجباری نبودن صبحانه یا عدم تعیین ساعت خواب ممکن است به نظر اسکوچیچ مناسب اردوی قطر و شرایط آب و هوایی آنجا بوده خصوصا در زمانی که تیم ما در ساعات ابتدایی شب تمرین می کرد.

به گزارش مشرق، حمید استیلی مدیر تیم ملی در خصوص اتفاقات هفته های گذشته پیرامون تیم ملی و موضوعات مطرح شده گفت: اصل اول شفافیت و صداقت همه ماست که باید حقیقت را به مردم بگوییم و هیچ چیزی برای ما مهمتر از منافع ملی نبوده و نیست. من زمانی پیراهن پرافتخار تیم ملی کشورم را بر تن داشتم و الان افتخار خدمتگذاری به تیم ملی در جایگاه دیگری را تجربه می کنم. با برخی تخریب ها و کم لطفی ها بیگانه نیستم اما اگر شما به هدفی که دارید باور داشته باشید اینگونه کم لطفی ها را هم تحمل می کنید. از زمان حضور در تیم امید تا همین امروز نزدیک به چهار سال در خدمت فدراسیون فوتبال بودم و یک ریال از دستمزد و حقوقم در تیم امید یا بزرگسالان دریافت نکردم. اینبار هم برای کمک به میرشاد ماجدی که یک چهره فوتبالی است آمدم و وظایفم به سرپرستی تیم محدود نبود بلکه سعی کردم از هر ارتباط و ظرفیتی که در اختیار داشتم برای کمک به تیم ملی استفاده کنم. وقتی تیم ملی به پرواز اختصاصی نیاز دارد یا مشکلات پشتیبانی و تامین اعتبارات مطرح می شود احساس مسئولیت می کنم چون همه ما کنار یکدیگر هستیم و یک وظیفه مشترک داریم.

مدیر تیم ملی اضافه کرد: در بیش از سه دهه فوتبال حرفه ای با مربیان زیادی کار کردم و خودم سال ها در سطوح باشگاهی و ملی مربیگری کردم. هر مربی سبک و روش خاص خودش را در هر اردو دارد. با توجه به شرایط اردوی قطر سرمربی تیم برنامه مورد نظر خودش را تنظیم کرد، اجباری نبودن صبحانه یا عدم تعیین ساعت خواب ممکن است به نظر اسکوچیچ مناسب اردوی قطر و شرایط آب و هوایی آنجا بوده خصوصا در زمانی که تیم ما در ساعات ابتدایی شب تمرین می کرد. کادر سرپرستی راسا در این خصوص قانونگذاری نمی کند بلکی مجری برنامه کادر فنی است. قرار نیست بر مبنای سلیقه و نظر شخصی خودمان در این مورد تصمیم گیری کنیم بلکه وظیفه داریم مجری برنامه سرمربی باشیم و این مسئله هم موضوع تازه ای نیست. این مسئله پیچیده ای نیست و به شکل کاملا حرفه ای با نظر سرمربی تیم اجرا می شود. من حوزه وظایف خودم را می شناسم و تلاشم این است تداخلی با تصمیمات سرمربی و کادر فنی در این حوزه ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید:

استیلی: من دروغگو نیستم/ خدا شاهد است من زیر پای اسکوچیچ را خالی نکردم

استیلی همچنین گفت: در یک خانواده بدون شک اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد اما نباید این تفاوت ها به شکاف و تقابل منجر شود. متاسفانه بعد از اردوی قطر برخی اتفاقات نامطلوب رخ داد که فدراسیون و تیم ملی را به حاشیه برد و حالا در فاصله کوتاه باقیمانده تا جام جهانی به دنبال یافتن مقصر هستیم. من معتقدم باید از این تجربه برای رفع مشکلات و یکدل شدن اعضای تیم استفاده کنیم. فوتبالی ها همانطور که اتفاقات و درگیری های فیزیکی داخل زمین را ساعتی بعد از مسابقه فراموش می کنند یاد گرفته اند دلخوری ها و گلایه ها را برای رسیدن به موفقیت کنار بگذارند و متحد و یکدل شوند.

وی خاطرنشان کرد: درخواست من از همه اهالی فوتبال و رسانه ها این است که از اینجا به بعد همه موضوعات پیش آمده را پشت سر بگذارند. ما همه یک تیم هستیم از کادر مدیریتی و فنی تا بازیکنان و فرد فرد اعضای تیم ملی و فدراسیون. ممکن است نظرات مختلف و متفاوتی داشته باشیم و برای همدلی و هماهنگی بیشتر به زمان بیشتری نیاز داشته باشیم. من معتقدم این اتفاق بین بچه های تیم روی داده و مسائل هفته های قبل را فراموش کردند. دیگر فاصله یا اختلاف و دو دستگی وجود ندارد. بین کادر سرپرستی و فنی تیم هم هماهنگی و اتحاد لازم شکل می گیرد تا در چارچوب وظایف خودمان یا حسن نیت عمل کنیم چرا که برای همه ما سربلندی و افتخارآفرینی ایران عزیز از هر چیزی مهمتر است و در این مسیر باید یک دل باشیم.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس