کد خبر 1400233
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
استیلی از تیم ملی فوتبال جدا می‌شود ؟

در روزهای اخیر انتقادات زیادی نسبت به عملکرد مدیر تیم ملی فوتبال مطرح شده است.

به گزارش مشرق، حواشی مربوط به سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نهایت با حکم اعضای هیات رییسه برای ابقای دراگان اسکوچیچ تا حد زیادی به اتمام رسید.

البته سرمربی کروات در جریان دفاعیه از عملکرد خودش در نشست اخیر با اعضای هیات رییسه اعلام کرده با توجه به اینکه تمرکز او روی مسائل فنی معطوف شده باید حمید استیلی به عنوان مدیر تیم ملی عملکرد بهتری نسبت به بی‌نظمی های اخیر در اردو داشته باشد.

هرچند این روزها استیلی همچنان پیگیر امور مربوط به تیم ملی است اما غیبت او در نشست اخیر اعضای هیات رییسه با اسکوچیچ ثابت کرد این دو نفر از هم فاصله گرفته‌اند.

البته برخی رفتارهای اخیر مدیر تیم ملی به ویژه سفر غیر مرتبط او به کیش همزمان با شدت گرفتن حواشی مربوط به ماندن یا جدایی حتی سبب انتقاداتی نسبت به او شده اما باید دید در نهایت فدراسیون فوتبال چه تصمیمی در ارتباط با استیلی اتخاذ خواهد کرد.

 طبق پیگیری‌ها با وجود دلخوری اسکوچیچ نسبت به عملکرد استیلی در برخورد با بی‌نظمی ها فدراسیون اجازه نخواهد داد سرمربی تیم ملی نسبت به اختیارات مدیران فدراسیون برای تعیین تکلیف استیلی ورود کند.

از طرفی با توجه به اینکه میرشاد ماجدی ارتباط بسیار نزدیکی با استیلی دارد در نهایت باید دید با وجود انتقادات اخیر نسبت به عملکرد مدیر تیم ملی، آیا سرپرست فدراسیون حاضر خواهد شد با او قطع همکاری کند؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مرتضی IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    7 0
    به نظر میشه همه این موضوعات زیر سر این بشره
  • ایرانی عصبانی JP ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    7 0
    امیدوارم هر چه زودتر. او از قهرمانان ملی بود اما ما باید در مورد هدفهایی که در زندگی انتخاب و دنبال میکنیم مسئول و به عواقب ان جوابگو باشیم ملت میبیند.. ایشان از نظر من در چند سال گذشته نتوانسته اند با عملکردشان مو اظع خودرا در این سمت برای ملت توجیح کنند و عملکردی ضعیف در پیشرفت فوتبال ایران داشته اند. . رفتن او گام بزرگی در جهت پیشروی اهداف تیم ملی میباشد.
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    6 0
    تمام گندا رو همین استیلی زده...اصلا تیم ملی رو ولش...رزومه و ردپاشو نگاه کنید...تو هر تیمی که وارد شده یا منحلش کرده یا ترکوندتش
  • حسین IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    1 0
    خدا وکیلی هرچی آشوب از سر این عوضی میاد زود درش بیارید کثافت بی شعور یعنی هرجا رفته فقط فتنه ایجاد کرده
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    3 0
    سلام علیکم انشاءالله افرادی چون : آقای حمید استیلی ؛ آقای افشین پیروانی ، برای همیشه از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران دور باشند.
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    بودن این بازیکنا تو تیم ملی از سم بدتره...با اسکوچیچ یا بدون اسکوچیچ...اینا همون بازیکنای دوزاری هستن که زمان کیروش اون افتضاح رو جلوی ژاپن بوجود آوردن و پشت سر هم به عراق و سوریه و لبنان میباختن و تو مقدماتی جام جهانی هم با دو باخت پشت سر هم به بحرین و عراق تا مرز حذف شدن رفتن و بعد از اینکه اسکوچیچ از تو آشغال و لجن بیرونشون کشید،بیظرفیتا از خودبیخود شدن و شروع به لگدپرونی کردن...البته از فوتبالیست جماعت بیشتر از این هم نباید انتظار داشت...مگه قبلیای گنده تر از اینا،ایویچ و بلاژویچ رو ضایع نکرده بودن؟...هموناشون حالا که به عقل رسیده اند از کارهای اونوقتاشون پشیمون شده اند و تو مصاحبه های فعلیشون جوری وانمود میکنن که جزء باند نبوده اند و بقیه اعضای تیم سرمربی رو ضایع کرده اند...چقدر این تیپ دهداریه،مایلی کهن ها،ایویچها،استانکوها و بلاژویچها رو ضایع کردند با همین چند دستگیها و باندبازیها تو تیم ملی...چوبشو کی خورد جز تیم ملی و خودشون و سرمربیهایی که ضایعشون کردن و خیلی از اون سرمربیها که اتفاقا آدمای بزرگ و باارزشی هم بودند از خجالت و افسردگی دقمرگ شدند...شاید اون فوتبالیستا پیش خودشون فکر کنن که پول به جیب زده اند و بقیه رو ضایع کرده اند ولی اینهم از نفهمیشونه...اگر اون مسخره بازیها رو نکرده بودن،الان سرپیری که عاقلتر شده اند،احساس عذاب وجدان نداشتن و حتی زمان خودشون هم ممکن بود زندگی حرفه ای بهتری پیدا میکردند...همین بیظرفیتی فوتبالیستای ماست که باعث شده تیم ملی ایران هیچوقت نتونه ت دنیا حرفی برای گفتن داشته باشه برخلاف کشتی یا وزنه برداری یا رشته های دیگه که ورزشکاراشون باظرفیت تر بوده و مرام بیشتری داشته اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس