کد خبر 1400349
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
پیوس: کمیته فنی با اسکوچیچ مشکل شخصی دارد؛ اخراج او از فاجعه ویلموتس بزرگ‌تر است

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که تصمیم‌های اشتباه کمیته فنی باعث به وجود آمدن دودستگی بین بازیکنان تیم ملی شد.

به گزارش مشرق، فرشاد پیوس در خصوص ابقای اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: سوال من این است که به چه دلیل فضای تیم ملی را در فاصله ۴ ماه به جام جهانی آن هم به این شکل ملتهب کردیم و خودمان باعث شدیم که چنددستگی در بین بازیکنان به وجود بیاید. اعضای کمیته فنی هم آدم‌های بی‌تجربه‌ای نیستند و بهتر می‌دانند که در این زمان هیچ مربی داخلی و خارجی نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند و تنها اسکوچیچ هست که با شرایط تیم و بازیکنان آشناست.

وی ادامه داد: همه اهالی فوتبال، پیشکسوتان، فدراسیون فوتبال، رسانه‌ها و مردم می‌دانیم که تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی در چه شرایطی قرار داشت و اسکوچیچ در آن شرایط شهامت به خرج داد و سرمربیگری تیم ملی را برعهده گرفت، در شرایطی که همه ناامید بودیم و منتظر این بودیم که همه به دنبال مسبب حذف تیم ملی بودیم اما راحت‌ترین صعود ممکن را به جام جهانی داشتیم.

بیشتر بخوانید:

بازیکن تیم ملی باید حد و اندازه خودش را بداند

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به این موضوع که شاید اسکوچیچ در برخی مسائل قاطعیت لازم را نشان نداده و همین امر موجب حواشی در تیم ملی شده است، افزود: قطعا اسکوچیچ مثل هر مربی دیگری اشتباهاتی را هم مرتکب می‌شود، ولی او نکات مثبتی هم در کارش دارد. اسکوچیچ یک مربی بی‌ادعا و اخلاق‌مدار است و من امروز خیلی خوشحالم که او به حقش رسیده است. در چند روز گذشته اشتباهات زیادی از سوی کمیته فنی، بازیکنان و حتی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صورت گرفته بود که ما اصلا نباید وارد این مسائل می‌شدیم. تصمیم‌های اشتباه کمیته فنی باعث ایجاد دودستگی بین بازیکنان شد.

پیوس با بیان اینکه اسکوچیچ تنها فردی است که می‌تواند آرامش را به تیم ملی برگرداند، عنوان کرد: در حال حاضر وظیفه همه این است که صددرصد از تیم ملی و کادرفنی و شخص اسکوچیچ حمایت قاطع داشته باشیم. در وهله دوم بازیکنان تیم ملی باید فقط تمرکزشان روی بازی و اجرای برنامه‌های کادرفنی باشد. اسکوچیچ می‌تواند شخصا با بازیکنان صحبت کند تا سوءتفاهم‌ها برطرف شود. بازیکن سرباز تیم ملی است و صددرصد توان و تمرکزش باید در خدمت تیم باشد. ما در این فرصت محدود تا جام جهانی باید یک تیم همدل و متحد را آماده حضور در قطر کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 1
    تیم ملی‌ ارث پدر کسی‌ نیست که میگید حقش! اگه مربی‌ ایرانی به جایش میگذاشتند باز هم از حق صحبت میکردید، مسلما نه!! شما فقط از این خوشحال هستید که کیروش نیامد تا دوباره تو پوز شما‌ها موتور گازی پرت پرتی بزنه!!
  • تیرغیب IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    1 1
    با درود باید هم خوشحال باشند تیم ملی نه تیم پرسپولیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس