والیبال با مربی ایرانی عملکرد بهتری داشت/ می‌توان به آینده تیم ملی امیدوار بود

مربی و پیشکسوت والیبال گفت: تیم ملی امسال با مربی ایرانی نسبت به سال گذشته با مربی خارجی در لیگ ملت ها عملکرد بهتری داشت.

به گزارش مشرق، مصطفی کارخانه در خصوص بازی ایران و لهستان اظهارداشت: ما با بضاعت ۴۰ تا ۵۰ درصدی به مسابقات رفتیم و بعد از بازی سرمربی تیم لهستان بازی بازیکنان تیم ما را تحسین کرد. در حال ساختن تیم جدید هستیم و برخی از آنها هم آسیب دیده بودند، اما بازی به بازی بهتر شدیم.

این مربی والیبال بیان داشت: به آقای عطایی و همکارانش بهترین نمره را می‌دهیم. کادر فنی هنر خود را نشان داد و با صبوری و تحمل در مورد انتقادات بعد از باخت برابر ژاپن و هلند، باعث شد بازیکنان بعد از آن خودشان را پیدا کنند. برد برابر آمریکا و لهستان خودباوری ما را بیشتر کرد. هر چه جلوتر آمدیم تیم منسجم‌تر شد و ما این بازی‌ها را تیمی بردیم.

وی در گفتگو با برنامه صبح و ورزش شبکه رادیویی ورزش خاطرنشان کرد: ما چهار بازی پا به پای لهستانی‌ها بازی کردیم. لهستان تیم اول دنیاست. هر کاری که لازم بود کادر فنی و بازیکنان ما انجام دادند. یادمان نرود با بضاعت ۴۰ الی ۵۰ درصدی گام به مسابقه گذاشتیم. در بازی پنجم شروع خوبی نداشتیم و زمانی در ۱۵ تایی عقب باشیم کار سخت تر می‌شود. به آینده این تیم خیلی می‌توان امیدوار بود. صادقانه باید گفت در والیبال راه روشنی داریم و باید تجربه کسب کنیم تا روند تیمی قوی‌تری را داشته باشیم. ما نسبت به سال گذشته با مربی خارجی، امسال عملکرد بهتری داشتیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    1 3
    ربطي به مربي نداره توان تيم ملي ما همين قدر،شما وقتي زير ساخت مناسسب در اختيار بازيکنها قرار نميدين انتظار بيشتري نبايد داشته باشين

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس