کد خبر 1400859
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
واکنش داورزنی به دستمزد ۱۵۰ هزار تومنی عطایی

رئیس فدراسیون والیبال در پایان دیدار ایران و لهستان خطاب به ملی پوشان گفت: همه از دیدن عملکردتان سورپرایز شدند، کارتان خیلی خوب بود.

به گزارش مشرق، تیم ملی ایران در سیزدهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها نتیجه را به لهستان واگذار کرد و با کسب رتبه هفتمی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

در پایان این مسابقه محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در جمع بازیکنان حضور پیدا کرد و خطاب به آنها اظهار داشت: خیلی از مسئولان والیبال جهان از دیدن عملکرد تیم ملی ایران لذت بردند و سورپرایز شدند. حالا همه به شما و مردم کشورتان بیشتر احترام می‌گذارند. تماشاگران ایرانی و غیر ایرانی حاضر در سالن هم با شما بودند، چون تمام آنها سورپرایز شده بودند زیرا تیمی که نسلش تغییر پیدا کرده و جوان شده، اینگونه بازی کرد.

بیشتر بخوانید:

صعود تیم ملی والیبال در رنکینگ جهانی پس از لیگ ملت‌های والیبال

وی ادامه داد: اکثریت مسئولان حاضر در سالن از عملکرد تیم تغییر یافته ایران سورپرایز شده بودند. سرمربی تیم ملی آمریکا هم از دیدن این بازی خوب هیجان زده شده بود. جا دارد از تک تک شما تشکر کنم چون همه شما نقش خودتان را به خوبی ایفا کردید.

واکنش داورزنی به حذف تیم ملی والیبال

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: نگران این باخت نباشید. در جام واگنر و در قهرمانی جهان بازهم با لهستان بازی خواهید کرد. بدون شک امروزهم نمایش خوبی داشتید و هم درس بزرگی گرفتید از حضور در جمع ۸ تیم برتر جهان؛ برزیل، هلند و ژاپن هم در همین مرحله حذف شدند. حالا با این کار قشنگ‌تان تیم ایران بازهم صدرنشین قاره آسیا است و بازهم در رده هشتم جهان قرار گرفت. باید تلاش کنیم که این مسیر را با هم ادامه دهیم. اصلاً غصه نخورید. کارتان خیلی خوب بود. موفق باشید.

تیم ملی والیبال ایران در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ به‌رغم نمایشی تحسین برانگیز مغلوب لهستان تیم نخست رده‌بندی جهان شد تا از راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی بازبماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا CH ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    3 0
    دست مریزاد درود به بازیکنان غیور و کادر فنی دل مردم را با این بازی غیرتی و با کیفیت شاد کردید
  • فامیل دور IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 0
    این غذا چیه؟ پاستا با ...؟ حالم به هم خورد
  • ملت IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    1 2
    با تعویض نابجا و بهم ریختن ترکیب تیم در گیم پنجم به آسانی امید جوانانمان را بر باد دادیم وبرای تلاش جوانانمان ارزشی قائل نشدند و وعده برد در مسابقات بعدی را به تیم زحمتکش جوانان دادند واقعا که؟
  • رضا CH ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 0
    ولی شما فقط دو سطر آن را انتخاب کردید و گذاشتید ؟؟؟؟؟ تازه من اصلا چیز بدی ننوشته بودم خجالت بکشید این چیزهایی که من نوشتم که چیز قابل سانسور نبود !!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس