لیگ ملت‌های والیبال| گربیچ: حضور ایران در مرحله نهایی شگفت‌زده‌ام نکرد/ ایران آینده فوق‌العاده‌ای دارد

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: برای من اصلا جای شگفتی نیست که تیم ایران به این مرحله از مسابقات راه یافته است.

به گزارش مشرق، نیکولا گربیچ پس از پیروزی تیم ملی لهستان مقابل ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ درخصوص این مسابقه اظهار داشت: پیروزی مهمی مقابل حریف بسیار خوبی به دست آوردیم. تیم ایران، والیبال بسیار خوبی را ارائه داد. برای من اصلا جای شگفتی نیست که تیم ایران به این مرحله از مسابقات راه یافته است. سطح والیبالی که تیم ایران بازی کرد و انگیزه ای که از خود نشان داد، گویای همه چیز است.

وی گفت: تیم ملی والیبال ایران ما را بر آن داشت تا بهترین عملکرد خود را برای صعود به مرحله نیمه نهایی ارائه کنیم. برای ما فقط مسئله برد مقابل ایران مهم نبود، بلکه چگونگی رسیدن به این موضوع هم برایمان خیلی مهم بود.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان خاطرنشان کرد: نمیتوانستیم با عملکرد و بازی همیشگی خودمان در این دیدار پیروز شویم. نتوانستیم در توپ های اول مثل همیشه موفق باشیم. همچنین در سرویس نیز نتوانستیم مثل همیشه به حریفمان فشار بیاوریم.

گربیچ خاطرنشان کرد: از لحاظ تاکتیکی وضعیت خوبی داشتیم اما نمی‌توانستیم از برتری خود دفاع کنیم. سختی‌های بسیاری را در طول مسابقه تحمل کردیم اما توانستیم این فشارها را مدیریت کنیم و در نهایت در ست پنجم به بازی برگردیم و در حساس‌ترین لحظه ممکن بهترین عملکرد خود را ارائه کنیم و پیروز میدان شویم. همانطور که گفتم این مهم بود که بدانیم چگونه به این پیروزی دست پیدا کنیم و فقط نتیجه مهم نبود.

وی در مورد نسل جدید والیبال ایران اظهار داشت: صادقانه باید بگوییم فقط میلاد عبادی‌پور را در این تیم می‌شناختم. آن هم به این دلیل است که او سابقه حضور در نسل قبلی را دارد. درمورد عبادی‌پور باید بگویم که او در حال حاضر بهترین عملکرد خود را در تمام طول دوران بازی‌اش ارائه می‌کند، چرا که او در حال حاضر کاپیتان تیم است و مسئولیت بیشتری دارد و باید نقش خود را به خوبی ایفا کند. سایر بازیکنان تیم به او نگاه می کنند و او الگوی آنان است. او فوق العاده نقش خود را ایفا می کند.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: در مورد دو بازیکن دیگر (امین اسماعیل نژاد و امیرحسین اسفندیار) باید بگویم که آنها پتانسیل بازی در تیم های بزرگ دنیا را دارند. آنها در بخش حمله، دفاع و سرویس فوق‌العاده عمل می کنند. تیم ملی ایران با این بازیکنان آینده فوق العاده ای را در پیش دارد و می‌تواند با تیم‌های بزرگ دنیا رقابت کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    2 0
    به نظرم باید وقتی ۹ امتیاز ز لهستان توی دست چهارم جلو بودیم حداقل ۳ تا از بازیکنان اصلی رو تعویض می کرد تا استراحت کنند. همون کاری که لهستان ست چهارم انجام داد
  • Ms IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    9 0
    ماشالله بچه ها عالی بودین . چیزی که باعث شد تو ست پنجم کم بیارین نبود تجربه بود والا اگر تو جو بازی غرق نمیشدین به راحتی تو ست ۵ شکستشون میدادین . به هر حال ما به همتون افتخار می‌کنیم و از فدراسیون می‌خواهیم که همین ترکیب بازیکنان و کادر فنی رو حفظ کنه
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    3 1
    بازیکنان ایران بخوبی آنالیز میشوند و پس از درخشش در دو سه مسابقه ترمزشان کشیده میشود!
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    1 5
    چرت نگید ما باختیم
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      0 0
      بی ادب بازنده
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    1 0
    به نظرم باید وقتی ۹ امتیاز ز لهستان توی دست چهارم جلو بودیم حداقل ۳ تا از بازیکنان اصلی رو تعویض می کرد تا استراحت کنند. همون کاری که لهستان ست چهارم انجام داد
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 2
    کسی که می بازه دلخوشیش همین چرت و پرتهای تیم مقابله باید یه جوری خودمون را آرام کنیم، کاریش نمیشه کرد.
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    2 0
    ست چهارم امتیاز عالی بردیم اما ست پنجم بااون نتیجه بد باختیم اشکال کار دربیاد قطعا قهرمان جهان دوره بعد در انتظار ما خواهد بود
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    2 0
    خداروشکر عملکرد خوبی داشتیم ، انشاالله رفته رفته تیممون بهتر میشه
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    2 0
    دمشون گرم . خیلی خوب بودن . این تیم با تقویت بازیکنانی چون غفور و کاظمی و کریمی حرفهای زیادی در جام جهانی والیبال دارد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس