کد خبر 1402206
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
حرفِ زور بارسلونا به ستاره هلندی

کارشناس فوتبال نسبت به رفتار عجیب بارسلونا در رابطه با ستاره هلندی شدیدا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، بارسلونا با اینکه مشکل مالی و اقتصادی دارد و از طرفی به بازیکن خودش نیز بدهکار است، در پنجره نقل و انتقالات خریدهایی گران قیمت انجام داد.

بارسلونا صراحتا به فرانکی دی یونگ اعلام کرده که باید یا باشگاه را ترک کند یا حقوقش را به میزان بسیار زیادی کاهش دهد. این در حالی است که باشگاه ۱۷ میلیون یورو به این بازیکن بدهکار است!

حرفِ زور بارسلونا به ستاره هلندی

دی یونگ به یکی از گزینه‌های اصلی منچستریونایتد بدل شده و ۲ باشگاه بر سر انتقال این ستاره هلندی به توافق رسیدند. با این حال دی یونگ نمی‌خواهد بارسلونا را ترک کند و همین موضوع اختلافاتی جدی ایجاد کرده است.

این موضوع درگیری در بارسلونا واکنش بسیاری را به همراه داشته و باعث شد تا کارشناس فوتبال انگلیس به انتقاد از آبی‌اناری‌ها بپردازد.

گری نویل در توییتر نوشت: دی یونگ باید اقدام قانونی در برابر بارسلونا انجام دهد و همه بازیکنان باید پشت سر او بیایستند و از او حمایت کنند. باشگاهی که ثروت خود را برای بازیکنان جدید خرج می‌کند و از طرفی دیگر پول بازیکنان خود را نمی‌پردازد، غیر اخلاقی است و دارد تخلف می‌کند. فیفا باید مقابل اینگونه قلدری‌ها بیایستد و نگذارد بارسلونا این کار را انجام دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس