کد خبر 1398367
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
دست رد دوباره دیونگ بر سینه ژاوی

هافبک هلندی بارسلونا در نشستی که با ژاوی و مدیر ورزشی این تیم داشته بر مواضع خود تأکید کرده است.

به گزارش مشرق، فرنکی دیونگ که به شدت مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرار دارد و اریک تن‌هاخ خواهان هم همکاری مجدد با شاگرد پیشین خود است، به نظر می‌رسد مصمم به ماندن در بارسلونا است. اِدو پولو خبرنگار سرشناس اسپانیایی خبر داد؛ ژاوی هرناندس سرمربی بارسلونا و متئو آلِمانی نشستی با فرنکی دیونگ داشته‌اند و به او وضعیت اقتصادی باشگاه را تشریح کرده‌اند و از این هافبک هلندی خواسته‌اند تا پیشنهاد منچستریونایتد را بررسی کند. دیونگ اما به ژاوی و آلِمانی گفته که همچنان مصمم به ماندن در بارسلونا است و خود را مسئول وضعیت اقتصادی فعلی باشگاه نمی‌داند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا هم خبر داد؛ فرنکی دیونگ و مدیر برنامه‌های این بازیکن به اطلاع مدیران باشگاه بارسلونا رسانده‌اند که این هافبک هلندی در این مقطع برنامه‌ای برای ترک بارسا ندارد و پیشنهاد کسر حقوقش در بارسلونا را هم نخواهد پذیرفت.

باشگاه منچستریونایتد همچنان در تلاش است تا با بسته‌ پیشنهادی ۶۵ میلیون یورویی بعلاوه ۲۰ میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده، دیونگ را از بارسلونا به خدمت بگیرد، این در حالی است که گفته می‌شود دو باشگاه برسر این انتقال به طور کلی توافق کرده‌اند.

فرنکی دیونگ که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد، تاکنون در ۱۳۹ بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار ۱۳ گل زده و ۱۷ پاس گل را از خود بر جا گذاشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس