کد خبر 1397561
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
هشدار جدی منچستریونایتد به رونالدو

اگر رونالدو تا پایان هفته در دسترس نباشد، منچستریونایتد او را از تور تابستانی خود خارج می‌کند.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو که انگار در تصمیم خود برای رفتن از باشگاه مصمم است از تمرین کردن با تیم به بهانه‌های مختلف سر باز می‌زند و این بار منچستریونایتد به او هشدار جدی داده است.

منچستریونایتد روز سه‌شنبه در اولین بازی تور بانکوک به مصاف لیورپول می‌رود و به رونالدو اجازه داده که در این بازی حضور نداشته باشد. ستاره پرتغالی هم با خانواده در پرتغال ماند. باشگاه روز چهارشنبه به ملبورن و پرث می‌رود و اگر رونالدو هفته بعد برنگردد او را از تور خط می‌زند.

منچستریونایتد از سوی دیگر امیدوار است کریستین اریکسن به عنوان بازیکن آزاد با آنها قرارداد ببندد تا در استرالیا به تیم بپیوندد. با وجود پیچیدگی‌های انتقال فرنکی دی‌یونگ از بارسلونا، مذاکرات بر سر به خدمت گرفتن او همچنان ادامه دارد و او هدف شماره یک بازار انتقالات منچستریونایتد است. دو باشگاه بر سر یک قرارداد ۵۵ میلیون پوندی به توافق گسترده‌ای دست یافتند اما بارسا هنوز ۱۷ میلیون پوند به عنوان دستمزد معوقه به دی‌یونگ بدهکار است.

یونایتد امیدوار است که نقل و انتقالات را در اسرع وقت تکمیل کند تا بازسازی اساسی در تیم را هرچه سریعتر آغاز کند. تایرل مالاسیا، مدافع کناری، هواداران یونایتد را با ویدئوهای تمرینی‌اش تحت تاثیر قرار داده و اخبار اریکسن نیز با استقبال مشابهی مواجه شد، اما شیاطین سرخ همچنان در چندین پست کلیدی کمبود دارند. اگر یونایتد بخواهد اوضاع خود را تغییر دهد به چند خرید بزرگ دیگر نیاز دارد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس