کد خبر 1402232
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۰
شیائومی

اسمارت هوم دیسپلی ۶ شیائومی از دوربین و میکروفون بهره می‌برد و ۵۲ دلار قیمت دارد.

به گزارش مشرق، شیائومی یک محصول جدید را برای بازار چین معرفی کرده که یک نمایشگر هوشمند به نام «اسمارت هوم دیسپلی ۶» (Smart Home Display ۶) است. این محصول از دوربین و همچنین سیستم MIUI Home بهره می‌برد.

 
این محصول دارای یک نمایشگر ۶ اینچی در بخش جلویی است و طراحی یکپارچه آن موجب شده تا پنل نمایشگر بالای بلندگو قرار بگیرد. همچنین کلید کناری این محصول اجازه می‌دهد تا کاربران با خاموش کردن میکروفون، حریم خصوصی مورد نظر خود را ایجاد کنند.

رونمایی شیائومی از نمایشگر اسمارت هوم دیسپلی ۶


مشخصات نمایشگر هوشمند شیائومی

گفتنی است که خاموش کردن میکروفون حتی ویژگی دستیار صوتی XiaoAi موجود در لوازم خانگی هوشمند شیائومی را هم غیرفعال خواهد کرد. بخش جلویی این محصول همچنین مجهز به یک دوربین ۲ مگاپیکسلی است که در زمینه مواردی مانند نظارت از راه دور و تماس‌های تصویری کاربرد دارد.

دوربین این محصول جدید شیائومی نیز برای ایجاد حریم خصوصی بیشتر، مجهز به یک پوشش کشویی است که در صورت بسته بودن، دید و عملکرد دوربین را مسدود می‌کند.

این محصول در بخش پشتی خود نیز مجهز به پایه‌ای قابل تنظیم است تا قرارگیری آن روی سطوح مختلف امکان‌پذیر باشد.
 

رونمایی شیائومی از نمایشگر اسمارت هوم دیسپلی ۶

از میان سایر ویژگی‌های این محصول می‌توان به مواردی چون پشتیبانی از سامانه MIUI Home، قفل کودک و XiaoAi اشاره کرد. از سوی دیگر همچنین می‌توان نمایشگر مذکور را به عنوان یک هاب کنترل مرکزی برای لوازم خانگی هوشمند مورد استفاده قرار داد.

علاوه بر موارد مذکور، محصول جدید شیائومی قادر به همکاری با Smart Home Display ۱۰ جهت کنترل جداگانه وسایل خانگی هوشمند است.

در پایان لازم به ذکر است که فعلا اطلاعاتی از عرضه جهانی اسمارت هوم دیسپلی ۶ در دست نیست اما پیش‌خرید آن هم اکنون با برچسب قیمت ۵۲ دلار در بازار چین امکان‌پذیر است.

رونمایی شیائومی از نمایشگر اسمارت هوم دیسپلی ۶

منبع:دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس