"هوشمندسازی" اولویت فراجا برای ایجاد نوآوری در پلیس

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس حافظ نظم و امنیت و ارزش های والای انقلاب اسلامی است بر ضرورت حمایت مجلس از نیروی انتظامی کشور در اجرای ماموریت ها تاکید کرد.

به گزارش مشرق، نشست مجمع نمایندگان نمایندگان استان آذربایجان غربی در ستاد فراجا با حضور سردار "حسین اشتری" فرمانده کل انتظامی کشور برگزار و در این نشست به تعامل فراجا و مجلس در راستای فراهم شدن زیرساخت‌های امنیتی انتظامی، اهتمام بر تقویت و افزایش بودجه فراجا با رویکرد کمک به ارتقای امنیت عمومی، ضرورت حمایت مجلس از انتظامی کشور در حوزه امنیت اخلاقی، تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف، اهتمام بر اولویت ها و ... پرداخته شد.

پلیس حافظ ارزش‌های نظام و انقلاب

سردار "حسین اشتری" در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم، درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام راحل، آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" گفت: فرماندهی کل انتظامی کشور با ناهنجاری‌های اجتماعی بر اساس قانون برخورد می‌کند؛ امروز انتظامی کشور بر اساس وظایف ذاتی و محوله در خصوص این موضوع مهم وارد میدان شده است.

وی همچنین با بیان اینکه پلیس حافظ نظم و امنیت و ارزش های والای انقلاب اسلامی است بر ضرورت حمایت مجلس از انتظامی کشور در اجرای ماموریت ها تاکید کرد.

هوشمندسازی اولویت فراجا

سردار اشتری در ادامه به هوشمندی سازی پلیس و اولویت آن در فراجا اشاره و تصریح کرد: تحول و نوآوری در پلیس با تحقق کامل هوشمندسازی امکان پذیراست؛ موضوع هوشمندسازی یکی از اولویت های اصلی و مهم فرماندهی کل انتظامی کشور است که طی سال های اخیر تاکنون اقدامات مطلوبی در این راستا انجام شده است.

وی تاکید کرد: اهتمام بر هوشمندسازی پلیس قطعا بسیاری از خلاء ها را رفع خواهد کرد بنابراین باید تمامی امکانات لازم در این راستا تا رسیدن به نقطه مطلوب فراهم شود.

تقویت زیرساخت‌های امنیتی انتظامی

این مقام ارشد انتظامی همچنین گفت: در راستای فراهم شدن و تقویت زیرساخت های امنیتی انتظامی و اهتمام بر تقویت و افزایش بودجه و اعتبار فراجا با رویکرد کمک به ارتقای امنیت عمومی لازم است که فرماندهی کل انتظامی کشور و مجلس شورای اسلامی تعامل مطلوبی با یکدیگر داشته باشند.

ارتقای معیشت کارکنان

سردار اشتری به اهمیت ارتقاء معیشت کارکنان و نقش آن در انجام مطلوب ماموریت‌ها اشاره کرد و گفت: ارتقای سطح رفاه و معیشت کارکنان همچنان در اولویت فراجا بوده و حمایت‌های مجلس و نمایندگان از فراجا در این خصوص ضروری است.

بالا رفتن هزینه جرم، ماموریت‌های گسترده فراجا از مرز تا مرکز، مقابله با قاچاق سلاح و مهمات، مبارزه با مواد مخدر و سرقت، رصد فضای مجازی، ساماندهی اتباع غیر مجاز و .... از دیگر مواردی بود که سردار "حسین اشتری" فرمانده کل انتظامی کشور در این نشست به آن ها اشاره و مورد اهتمام ویژه قرار داد.

حمایت نمایندگان مجلس از فراجا در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی

گفتنی است؛ در این نشست نمایندگان آذربایجان غربی از عملکرد مطلوب فراجا و آماده‌باش این فرماندهی کل در تمامی عرصه‌ها قدردانی و کارکنان فرماندهی کل انتظامی کشور را به عنوان سبزپوشان جان‌نثار، فداکار، بی‌ادعا و حافظان نظم و امنیت در کشور تلقی کردند.

"علی زنجانی" رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی همچنین از برخورد فراجا با ناهنجاری های اجتماعی تقدیر و تشکر کرد و گفت: در راستای پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و امنیت و آسایش مردم، شهدای بسیاری تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب شده است بنابراین اجازه نمی دهیم که با توطئه چینی دشمن خدشه‌ای به این نظام مقدس وارد شود و فراجا نیز بحمدالله در جهت برقراری نظم و امنیت اقدامات خوبی انجام داده است.

وی ضمن اعلام حمایت از اقدامات فراجا در برخورد با کشف حجاب تصریح کرد: عده ای معاند در فضای مجازی به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند و اقدامات فراجا را به شکل دلخواه و مدنظر خود به تصویر می‌کشند از این رو فضای مجازی باید بیش از پیش به درستی کنترل و رصد شود.

زنجانی تاکید کرد: با تمامی امکانات و ظرفیت آماده هرگونه همکاری و تعامل با شما سبزپوشان فداکار در تمامی زمینه‌ها هستیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    5 0
    پلیس فقط به حجاب دختر بچه ها کار داره با دزد و اختلاس و معتادها و.. کاری نداره.
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      0 0
      شریکی برای خدا قرار دهد نمیبخشد ، گناهان دیگد را هم نمیبخشد .
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    5 0
    داعش و طالب هم زورشون به زن و بچه مردم ميرسه، ولي در برابر اختلاس گران مسيول و مافيا لال هستن و حتي شريك جرم
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 4
      چیزی زدی توهمت بالا زده پلبس ضامن امنیت مردم واجرا کننده قانون است اگر ضابطان قانون منفل عمل کنند که سنگ روسنگ بند نمیشه
    • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      0 0
      ربطی به پلیس نداره که . کجای دنیا پلیس حافظ انقلاب است ؟ پلیس خودش بقدر کافی کار دارد
  • AU ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    خدا قوت
  • ناراضی وضع موجود IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 1
    فعلا که پلیس غایب خیابونهاست و شاهد جولان بیحیایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس