کد خبر 1402301
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
دستگیری

عامل قتل دختر ۵ ساله در تهران پس از ۳ ماه تحقیقات توسط پلیس، لب به اعتراف گشود و به قتل ناخواسته به دلیل عصبانیت لحظه‌ای از مقتول اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل فراری توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی خبر داد و گفت: متهم پس از چند ماه به قتل کودک پنج ساله اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: اردیبهشت‌ماه سال جاری رسیدگی به مرگ دختر ۵ ساله‌ای براثر ضرب و جرح در یک بیمارستان‌ در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مادر مقتول در تحقیقات ابتدایی ادعا کرد همسر خود، عامل این جنایت بوده، اما وقتی پدر کودک بازداشت شد مدارکی کشف شد که نشان می‌داد وی در این قتل نقشی نداشته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: بررسی‌های بیشتر کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نشان داد، پدر و مادر این کودک با هم اختلاف داشته و جدا از هم زندگی می‌کردند اما کارآگاهان با تیزهوشی پی بردند، زن جوان با یک مرد به صورت پنهانی ارتباط دارد؛ همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان، زن و مرد جوان را به اتهام قتل دستگیر کنند و پس از انتقال به اداره آگاهی آنها را هدف تحقیقات قرار دهند.

وی گفت: زن و مرد جوان در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، منکر قتل دختر ۵ ساله و رابطه پنهانی با یکدیگر شدند تا اینکه مرد جوان پس از ۳ ماه تحقیقات در اداره دهم پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و به قتل ناخواسته و شکنجه مرگبار دختر ۵ ساله به دلیل عصبانیت لحظه‌ای از مقتول اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه زن جوان فرزندش را به دلیل شیطنت چندین‌بار هدف ضرب و جرح قرار داده است خاطرنشان کرد: پس از شناسایی و دستگیری عامل این جنایت توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، پرونده متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    8 1
    تیزهوشی! رو خوب اومدی.
    • ناشناس IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      11 1
      ایولا ... تیزهوشی .. اونم بعد از 3 ماه کارهای فنی و تخصصی !!!
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 4
    شما برو طی سه سال این کار را انجام بده.
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 1
      احسنت
  • US ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    7 0
    این ملعون رو هم لحظه ای اعدام کنید تا بداند کشتن یک بچه ۵ ساله چیه!
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    1 4
    ازونجایی که یه سگ به ادم حمله کرده حکم مرگ همه ی سگ ها رو صادر کردید الان یه بچه ی 5 ساله توسط اشرف مخلوقات به قتل رسیده همون حکمو واسه همه ی ادما هم صادر کنید همه رو دسته جمعی دار بزنید تازه ادما گناهشون سنگین تره چون یه چیزی بنام عقل هم خدا بهش داده. با منظق خودتون صحبت کردم
    • AU ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      3 2
      ما نمیگیم همه سگ هارو بکشید، بلکه باید جمع آوری و کنترل بشوند
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      3 4
      فقط یک سگ به بچه‌ها حمله نکرده حامیان سگ‌ها هم به بچه ها حمله کرده‌اند باید با هر عنصری تو عالم که حیات انسان را تهدید می‌کند به شدیدترین وجه برخورد بشه مثل سگ بازها مثل صهیونیست‌ها مثل اونایی که انسانیت را در حمایت از حیوانات می دانند و برای هم نوعان خود هیچ ارزشی قائل نیستند.
    • IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      2 3
      مشکل اینجاست که سگ‌ها عقل ندارن بفهمن سگی که کشته شده به خاطر حمله به انسان بوده. پس مایه عبرت نخواهد شد. ضمناً شما برو از تک تک سگ‌ها ضمانت بگیر که عاقل و مودب باشند و به کسی حمله نکنند.
    • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      2 1
      البته من نفهمیدم چطور همه انسان ها رو یکی دونستید،چون خدا در قران گفت چقدر بد قضاوت میکن کسانی که ،اهل ایمان و با خدا رو با کسانی که اهل کفر و دوری از دین هستن!. لذا انسان ها از همان ابتدا فرود روی زمین به دو دسته تقسیم شدن. که هرگز به هیچ وج قابل مقایسه نیستن! یکی در سیاهی و تاریکی و رذلات دوری از خدا قران نماز و مسجد و انفاق و .. و یکی همه انها دارد. یکی از ویژگی منافق و کافر اینکه،اکثر کارشون اسرافه! لهوه بی هوده است، بازی میکن! سگ گربه میاره بزرگ میکنه ! میخوره میخوابه! و کارهاش هیچ هدف نداره،سودی نداره! به کسی خیر نمی رسونه! تازه کارهای خیره که به ظن خودش میکنه! اکثر ظلم به دیگران میشه! مثل همین سگ و گربه ها که غذا میده! رقص و بی حجابی و .. ! علاوه بر اینکه خودش رو گمراه میکنه،عده ای رو ناخواسته! یا خواسته به سیاهی و تاریکی میکشانند! همین غذاهای که میدن! اگر رفته بودن،مرغ و خروس یا گاو و گوسفند .. میاوردن و بهشون تغذیه میدادن،مردم ایران و .. میتونستن از نعمت بزرگ گوشت طبیعی و پر خاصیت و شیر تازه بدون ماده سفید کننده! و .. خیلی چیزها که اکثرا ارزوشون رو دارن،بهره مند بشن! اما وقتی در تاریکی و سیاهی باشی،کارهای خوب نمی کنی! زشتی توسعه میدی.
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    8 0
    اون زن هم طبعا لازمه محاکمه بشه
    • ش IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      1 0
      كاملا
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      1 1
      امری فرمایشی چیزی دیگه ندارین ؟؟
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    1 0
    بعلت عصبانیت لحظه ای دختره رو مثلا یکساعت شکنجه کرد برو حیوون دروغگو
  • پرهام IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    اینا همچین جامعه ی میخوان همین اشوبگرا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس