«رضازاده» در کره‌جنوبی قرنطینه شد

قهرمان وزنه‌برداری المپیک سیدنی و آتن گفت: کمک به فدراسیون، کمک به وزنه‌برداری ایران است و نیاز باشد کمک می کنم.

به گزارش مشرق، حسین رضازاده در گفت و گویی درباره ی اینکه وزنه برداری به چه صورت می‌تواند دوباره به روزهای خوبش برگردد، بیان کرد: مهمتر این است که همه در فدراسیون یکدل و همراه باشند و باید در تمام رده‌های سنی کار کرد. در رده بزرگسالان کسب مدال اهمیت زیادی دارد از این رو باید شرایط ویژه‌ای برای کسب مدال جهانی و المپیک فراهم شود. اردوها منظم باشد و وزنه برداران دغدغه فکری نداشته باشند. از مربیانی که دانش روز دارند، استفاده شود.

او افزود: وزنه برداران در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا مدال های خوبی گرفتند و امیدوارم که وزنه برداران بزرگسال هم در مسابقات قهرمانی جهان کلمبیا بتوانند موفق باشند.

رضازاده در پاسخ به این پرسش که این انتظار بود که او هم در فدراسیون وزنه‌برداری فعالیت کند و تمایل به همکاری با فدراسیون وزنه برداری دارد یا خیر؟ تصریح کرد: به هر حال تغییرات به تازگی در فدراسیون وزنه‌برداری ایجاد شده است و باید سر فرصت صحبت کنیم و ببینیم کجا می توانیم، کمک کنیم. به هر حال کمک به فدراسیون در واقع کمک به وزنه‌برداری ایران و جوانان است و باید هر کسی هر کاری از دستش بر می آید، انجام دهد. همه یکدل باشند تا وزنه‌برداری ایران بتواند به روزهای اوج خود بازگردد. خود من هم در فدراسیون بودم می‌گفتم هر کسی کاری از دستش بیاید کمک کند و منافع ملی مهم است.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه برنامه‌ای برای حضور در انتخابات فدراسیون وزنه برداری دارد یا خیر؟ گفت: فعلا هنوز تصمیمی در این مورد نگرفتم و باید زمان جلو برود و ببینم شرایط به چه شکل است.

رییس سابق فدراسیون وزنه برداری در مورد اینکه از ریاست کنار رفت علی مرادی در مورد بدهی های فدراسیون صحبت کرد و الان هم این انتظار را دارد که سرپرست فدراسیون در مورد بدهی های فدراسیون علی مرادی شفاف سازی کند، گفت: مسائل مالی را باید آقای انوشیروانی بگوید. من آن موقع که فدراسیون را تحویل دادم نماینده وزارت ورزش، خزانه داری و حراست بود و آن موقع ۶۰ میلیون به آژانس، حدود ۲۰ میلیون به رستوران آزادی و سه ماه حقوق به جورج زالای مربی تیم ملی بدهی داشتیم که ثبت شد و امضا کردیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس