افشای پول گرفتن پادشاه آینده انگلیس از بستگان بن‌لادن

یک روزنامه انگلیسی افشا کرد پادشاه آینده انگلیس و پسر ملکه این کشور مبالغ هنگفتی را از بستگان رهبر القاعده دریافت کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه «تایمز» روز شنبه نوشت، پرنس «چارلز» پادشاه آینده انگلیس کیف پولی حاوی یک میلیون پوند از بستگان «اسامه بن‌لادن» رهبر پیشین گروه تروریستی القاعده دریافت کرده بود.

این روزنامه انگلیسی نوشت، پرنس چارلز که اکنون به‌عنوان شاهزاده ولز شناخته می‌شود، شخصاً این مبلغ را از «بکر بن‌لادن» و برادر او دریافت کرده است که هردو برادران ناتنی رهبر القاعده و مغز متفکر حملات یازده سپتامبر هستند.

پسر ملکه انگلیس و پادشاه آینده این کشور در تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۱۳ و دو سال بعد از کشته شدن بن‌لادن در پاکستان، در دیداری خصوصی این مبلغ را به عنوان «کمک به خیریه» از برادران ناتنی این تروریست بین‌المللی تحویل گرفته بود.

این روزنامه مدعی شد دریافت این مبالغ توسط پرنس چارلز با وجود اعتراض مشاوران سلطنتی و بنیاد خیریه شاهزاده ولز انجام شده اما واقعیت این است که موسسات خیریه تحت نظر خانواده سلطنتی اکثراً برای پولشویی و فعالیت‌های زیرزمینی کاربرد دارند.

خانواده سلطنتی انگلیس هر از گاهی بابت جنجال‌ها و رسوایی‌هایشان به تیتر اول رسانه‌های انگلیس و جهان تبدیل می‌شوند. ماه گذشته یک روزنامه انگلیسی فاش کرد «گیسلِین ماکسوِل» قاچاقچی بدنام دختران زیر سن قانونی، «دسترسی نامحدودی» به کاخ باکینگهام انگلیس داشته است.

هم‌زمان با صدور حکم بیست سال حبس برای ماکسول بابت هم‌دستی او با «جفری اپستین» سرکرده باند قاچاق دختران زیر سن قانونی، یک مأمور پلیس سلطنتی سابق انگلیس افشا کرد این زن با «شاهزاده اندرو» پسر ملکه انگلیس روابط نزدیکی داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    1 0
    این است ماهیت روباه پیر و کشور ملکه عفریته که عده ای برایش غش می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس