مستندی که خشم رسانه های بریتایی را برانگیخت | فاش شدن اخبار هولناک از خانواده سلطنتی

مستند «هری و مگان» که هم اینک فصل نخست آن در نتفلیکس در حال پخش است، در فصل بعدی که انتظار می‌رود یک هفته دیگر از راه برسد، اخبار تکان‌دهنده‌ای از این زوج سلطنتی به همراه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، انتظار می‌رود فصل دوم مستند «هری و مگان» ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) پخش شود.

پخش فصل نخست مستند «هری و مگان»، جزئیات تازه‌ای از این خانواده سلطنتی فاش کرده است؛ با این وجود، مجله «پیپل» گفته که در زمان انتشار فصل بعدی، همچنان اخبار تکان دهنده‌ای از زوج سلطنتی منتشر خواهد شد.

این انتظار هست که فصل دوم مستند «هری و مگان» به بررسی تصمیم این زوج برای کناره‌گیری از خانواده سلطنتی به عنوان اعضای ارشد این خانواده بپردازد.

تاکنون سه قسمت از فصل نخست این مستند از نتفلیکس پخش شده که به بررسی موضوع‌های مختلفی از زوج سلطنتی پرداخت که شامل رابطه عاشقانه اولیه این دو، تجربه مارکل با نژادپرستی در زمانی که او و شاهزاده هری برای نخستین بار رابطه خود را آشکار کردند، پیشنهاد دوک ساسکس و تجربه اولیه مارکل از پیوستن به خانواده سلطنتی است.

شاهزاده هری این را فاش کرده که بسیاری از خاطراتش از مادر فقیدش پرنسس دایانا را پنهان نگاه داشته است.

او می‌گوید حاضر است هر کاری که لازم است برای محافظت از خانواده‌اش انجام دهد.

هری گفته این که افراد زیادی در جهان وجود خواهند داشت که در اصل با کاری که من انجام داده‌ام و نحوه انجام آن مخالف باشند اما من از خانواده‌ام محافظت می‌کنم؛ به‌ویژه پس از اتفاقی که برای مادرم افتاد. من نمی‌خواستم تاریخ تکرار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس