کد خبر 1403736
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۰
گوشی شیائومی ۱۲ S Ultra به تراشه جدید این شرکت مجهز شد

گفته شده، گوشی شیائومی ۱۲S Ultra که اخیرا وارد بازار شده به یک تراشه جدید مجهز شده است.

به گزارش مشرق، جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی، ۱۲S Ultra، به طور رسمی در ۱۳ تیر سال جاری عرضه شد. این دستگاه به تراشه P۱ شارژ سریع خود، ساخته شده توسط شیائومی و تراشه مدیریت باتری G۱ مجهز شده است.

وبلاگ نویس محبوب Weibo با نام حساب کاربری Li Ang Ang Ang A اعلام کرد: پس از جدا کردن گوشی شیائومی مدل ۱۲S Ultra متوجه شد که یک تراشه شیائومی به شماره C۲-۲۲۱۴A۰۲۷ در آن وجود دارد.

ویژگی‌های گوشی شیائومی ۱۲ S Ultra +عکس

تصویر منتشر شده توسط این وبلاگ نشان می‌دهد که اندازه تراشه بزرگ و با لوگوی شیائومی چاپ شده است. انتظار می‌رود که شیائومی پس از تکمیل انطباق نرم افزار، تراشه و عملکردهای خاص آن را اعلام کند.

برخی از کاربران وب اظهار داشتند که Xiaomi Surge C۱ یک تراشه پردازش تصویر است، در حالی که نام تراشه جدید با C۲ شروع می‌شود، بنابراین تراشه جدید ممکن است یک تراشه پردازش گرافیکی ارتقا یافته باشد.

ویژگی‌های گوشی شیائومی ۱۲ S Ultra +عکس

Surge C۱ اولین تراشه تصویربرداری حرفه‌ای شیائومی است که برای اولین بار در گوشی هوشمند Xiaomi MIX FOLD عرضه شد. Surge C۱ دارای یک پیکربندی فیلتر دوگانه است که می‌تواند پردازش موازی سیگنال‌های فرکانس بالا و پایین را درک کند و کارایی پردازش سیگنال را تا ۱۰۰ درصد بهبود بخشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    0 0
    سلام علیکم. این ها شرکت های مستقل از نظام امریکایی هستند.
    • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      2 0
      فقط اپل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس