کد خبر 1404162
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
گوشی وان‌پلاس Ace Pro چه ویژگی‌هایی دارد؟

تصاویر واقعی منتشر شده از گوشی وان‌پلاس Ace Pro جزئیات طراحی این گوشی را نشان می‌دهد.

به گزارش مشرق، وان‌پلاس قصد دارد در سوم آگوست سال ۲۰۲۲ میلادی از گوشی هوشمند وان‌پلاس Ace Pro در چین رونمایی کند؛ این محصول نسخه تغییر نام یافته وان‌پلاس 10T 5G خواهد بود که در همان روز به صورت جهانی عرضه خواهد شد. رندرهای رسمی این گوشی که چند روز پیش در دسترس قرار گرفت، طراحی آن را به ما نشان می‌دهد. تصاویری از گوشی وان‌پلاس Ace Pro در دنیای واقعی منتشر شده است که مدل مشکی رنگ آن را نشان می‌دهد، پنل پشتی این محصول دارای بافت خاصی خواهد بود و به نظر می‌رسد که جنس بدنه پشت از پلی‌کربنات است.

مشخصات گوشی وان‌پلاس Ace Pro +عکس

ماژول دوربین پشتی دستگاه نیز به سمت لبه آن خمیده شده است اما مانند وان‌پلاس ۱۰ پرو 5G با فریم آن یکپارچه نمی‌شود. یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی وان‌پلاس Ace Pro تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود، یک فلاش LED نیز آن را همراهی می‌کند. دوربین سلفی این محصول دارای یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی وان‌پلاس Ace Pro دارای یک صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح تصویر Full HD پلاس، نسبت تصویر ۲۰:۹ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است، حسگر اثرانگشت نیز زیر نمایشگر این محصول تعبیه می‌شود. علاوه بر این، دوربین سلفی در بریدگی پانچ هول بالای صفحه‌نمایش قرار داده خواهد شد. گوشی جدید شرکت وان‌پلاس به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز خواهد شد، با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 همراه خواهد بود.

مشخصات گوشی وان‌پلاس Ace Pro +عکس

انرژی مورد نیاز گوشی وان‌پلاس Ace pro با استفاده از یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین خواهد شد و از فناوری شارژ سریع ۱۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری سفارشی ColorOS 12.1 عرضه خواهد شد.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس