کد خبر 1403984
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
پایان گروگانگیری با عملیات غافلگیرانه پلیس فارس 

 فرمانده انتظامی استان فارس از انجام یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی توسط پلیس و رهایی گروگان در شیراز خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار رهام بخش حبیبی عصر یکشنبه ۹ مرداد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در شهر شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که ۵ نفر بوده‌اند یک فرد ۲۰ ساله را به صورت مسلحانه ربوده و سپس متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ها و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران پلیس فتا استان، در نهایت مخفیگاه ربایندگان در یکی از باغ شهرهای اطراف شهر شیراز شناسایی شد.

حبیبی افزود: ماموران پلیس طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی هر ۵ آدم ربا را دستگیر، یک قبضه اسلحه گرم و تعدادی سلاح سرد از آنان کشف کردند و فرد گروگان نیز به صورت صحیح و سالم آزاد شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: سرکرده ۳۰ ساله این باند دارای سابقه آدم ربایی در سال ۹۲ همچنین محکومیت قضایی ۲۵ ساله و متواری بوده است.

وی درباره علت و انگیزه افراد از انجام این گروگانگیری، گفت: در بازجویی‌ها مشخص شد که ربایندگان در قبال آزادی گروگان درخواست مبلغ ۴۰ میلیارد ریال از خانواده وی کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه گروگان ۲۰ ساله تحویل خانواده وی شد، تاکید کرد: استان فارس محل ناامنی برای انجام فعالیت‌های مجرمانه است و مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که در صورت ارتکاب جرم با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • بشار عبدالواحد IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    4 0
    جانم فدای سردار
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      0 4
      این پلیس استان فارس سخنگویی ، معاونت اجتماعی چیزی ندارن هر اتفاقی میفته فرمانده استان میاد ...
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    3 1
    فوقه فوقش 6 ماه حبس میکشن میان بیرون دوباره روز از نو روزی از نو . احکام دستگاه قضا خیلی آنتیک شده
    • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      0 0
      شکر نخور
    • هموطن GB ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      0 0
      واقعا درست می‌فرمایید ، قوه قضاییه شده کودکستان، با دو تا توبیخ بچه بدی نباش و از شکلات خبری نیست به جانی و آدم کش و دزد فرصت جرم دوباره میدهند
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    نه ندارن می خواهی بیا برو تو سخنگوی سردار بشو آخه تو مثلاً آمدی با این کامنت اقتدار و قدرت و موفقیت پلیس را بی اثر کنی برو به استادت بگو خوب بهت درس نداده این اصول قدیمی شده جنگ عملیات روانی پیشرفت کرده تو هنوز عقبی البته با شرایطی که داری بایدم فریز باشی
  • نژاد اریایی IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    0 0
    حالا بیا وغصه،این حادثه را هم بخور،،،چه فرقی داره فرمانده،،معاون،،، سخنگو،،،هر کی،وووووووو هدف عملیات درکوتاه ترین،زمان ممکن ودستگیری،مجرمان مهم است،،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس