کد خبر 1404040
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
پلیس

رییس پلیس استان خوزستان از دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در شهرستان شادگان خبر داد.

به گزارش مشرق، با اعلام پلیس، سید محمد صالحی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان، با تسلط کامل اطلاعاتی موفق به شناسایی باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان شادگان شدند.

او گفت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با رصد اطلاعاتی چند ماهه اعضای ۶ نفره باند قاچاقچیان سلاح را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم و مقتدرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

رییس پلیس استان خوزستان افزود: ماموران پلیس در بازرسی از محل‌های دپوی قاچاقچیان تعداد پنج قبضه سلاح شورشی به همراه ۹ هزار فشنگ جنگی و بیش از ۱۰۰ قبضه سلاح سرد کشف کردند.

مقام عالی انتظامی استان خوزستان در پایان با تاکید به اینکه وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، سرقتهای مسلحانه، قتل و... است، بیان کرد: از شهروندان می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در ارتباط با قاچاق سلاح و مهمات و همچنین دارندگان سلاح غیر مجاز دارند را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    1 0
    سلام و درود
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    1 0
    از آنجایی که شهرستان شادگان یکی از شهرهای آلوده با حجم بسیار بالایی به سلاح است مسولان باید امکانات و اختیارات بسیار ویژه ای در اختیار نیروی انتظامی استان خوزستان و پلیس شهرستان شادگان برای برخورد با دارندگان سلاح که باعث سلب امنیت مردم شدند بکار گیرند.
  • MD ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    1 0
    در شادگان بیش ازاینها اسلحه وجود دارد، پس اغتشاش سالیان پیش در شادگان معلوم شد که دشمنان کشور در آن منطقه سرمایه گذاری زیادی کرده اند و لذا اسلحه های قاچاق زیادی در خانه های تیمی و نزد افرادی که از طریق فضای مجازی هدایت میشدند انبار شده است. ماشینهای سواری که کمک فنرهای عقب خود را خیلی بالا میگیرند، تنهایی سفر میکنند و معمولا پلاکها گلی یا گریسی است برای قاچاق استفاده میشوند. چون اسلحه فلزی و سنگین است تعداد ۵۰ تا صدتا سلاح اتوماتیک مثل کلاش حدود ۳۰۰ کیلوگرم وزن دارد که در صندوق عقب که جاساز میشود کمک فنرها به حالت عادی برمیگیردند.
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    1 0
    این همه مهمات از کجا وارد شده؟
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    0 0
    من شهروند شادگانی هستم همیشه در شهر درگیری مسلحانه میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس