انهدام ۴ باند قاچاق سلاح و مهمات در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام چهار باند قاچاق سلاح و مهمات در کرمانشاه طی روزهای گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه در یک هفته اخیر پس از اطلاع از اینکه چند باند قاچاق قصد انتقال مقادیر زیادی سلاح و مهمات از مرزهای غربی کشور به داخل استان و شهر کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: در همین راستا مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی ۶ عضو این باندها شده و در عملیات‌هایی جداگانه آنها را دستگیر و از خودروها و مخفیگاه آنها بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

جاویدان خاطرنشان کرد: در جریان این بازرسی‌ها ۷۶ قبضه اسلحه شامل ۵۷ قبضه سلاح شکاری و ۱۹ قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۱۴ هزار و ۲۵۰ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اهتمام پلیس برای برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات خبر داد و گفت: مقابله جدی با این افراد همواره در دستور کار پلیس قرار داشته و اجازه نخواهیم داد عده‌ای با هر نیت و انگیزه‌ای دست به چنین اقداماتی بزنند.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام در ماه‌های اخیر تمام توان و تلاش خود را برای ایجاد ناامنی در جامعه به کار گرفته و تلاش می‌کنند ضمن ایجاد رعب و وحشت میان مردم، باعث ایجاد ناآرامی و اغتشاش شوند که به فضل الهی تاکنون نتیجه نگرفته‌اند.

جاویدان در پایان و با تاکید بر اینکه هیچ چیزی برای پلیس مهم‌تر از امنیت و آرامش مردم و جامعه نیست، گفت: شهروندان و مردم انقلابی کرمانشاه مطمئن باشند خدمتگذاران آنها در مجموعه انتظامی استان شبانه روز و با همه توان برای این مهم تلاش کرده و اجازه نخواهند داد دشمنان به آنچه که می‌خواهند دست یابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مراد IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    2 1
    خداقوت سردار درود بر نیروی انتظامی وسلام برنیروهای امنیتی
  • ح ر IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    2 1
    حکم این قاچاقچی ها اعدام است نه زندان .
  • حسن IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    این منافقان ومزدوران آمریکایی بایدفورا اعدام شوند.قصد آنها معلوم است برای کشتن مردم اسلحه میارند.مماشات بس است.
  • DE ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    0 0
    اعدام برای این قاچاقچیان قاتل ایرانی ها!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس