ترکیب تیم امید ایران مقابل ترکمنستان

مدیررسانه‌ای تیم ملی امید توضیحاتی را در خصوص انصراف از بازی‌های کشورهای اسلامی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، چیا فوادی در در مورد انصراف تیم ملی امید ایران از حضور در مسابقاق همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: مهدی مهدوی کیا رسما اعلام کرد. کمیته ملی المپیک هم موافقت کرد و تیم ملی امید در مسابقات قونیه شرکت نخواهد کرد. احتمالا با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم صحبت شده است. جباری به کامرانی فر و او نیز به ماجدی اعلام کرد. فکر نمی‌کنم انصراف از این مسابقات جریمه‌ای داشته باشد. باید ببینیم قوانینش چگونه است اما چنین مسابقاتی در تقویم فیفا و AFC‌ نیست.

وی افزود: نمی‌دانم در تقویم کمیته بین المللی المپیک هست یا نه ولی در هر صورت محک خوبی بود. مراکش، عربستان و آذربایجان حضور داشتند اما بازیکنان ممکن بود دچار مصدومیت شوند. شرایط بدنی مناسب نبود. کمبود بازیکن داریم و بازیکنان اصلی نبودند. اگر فاجعه‌ای رخ می‌داد در شان نام فوتبال ایران نبود. به همین دلیل تصمیم بر انصراف شد. 

فوادی گفت: صحبت‌هایی هم بین کامرانی فر و مهدوی کیا انجام شده است. دلایل انصراف؛ تعداد کم بازیکنان و عدم همکاری باشگاه‌ها است. بازیکنان ما در شرایط بدنسازی بودند. ۶-۵ کرونایی هم داشتیم که تستشان منفی شده بود اما برای رسیدن به شرایط بازی کار سخت بود. باشگاه‌هایی هم که باید بازیکنان اصلی را می‌دادند، ندادند. امروز قرار بود با پیکان بازی کنیم. دو تیم کامل می‌خواستیم. بازیکنانی که دیروز مقابل پرسپولیس بازی کردند امروز باید ریکاوری کنند و نمی‌توانستند امروز بازی کنند.

مدیر رسانه تیم ملی امید در مورد اینکه آیا با این شراط احتمال استعفای مهدوی کیا وجود دارد، گفت: صبح خبری را بدون سند و مدرک منتشر کردند. او استعفا نداده، برنامه‌اش را برای اردوهای بعدی داده است. تمام اعضای کادرفنی تا ۳۱ شهریور امسال قرارداد دارند. اگر تمدید شود تیم را آماده می‌کنند. تقویم رقابت‌های پیش رو هم اعلام نشده است. برخی می‌گویند مسابقات مقدماتی فروردین و برخی می‌گویند شهریور سال آینده است. هنوز به ما چیزی اعلام نشده است اما باید در فیفا دی‌ها اردو گذاشته شود. غیر از این باشگاه‌ها بازیکنی نمی‌دهند و کار سخت است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس